Працюючи над новим R8, Audi не забуває удосконалювати поточну модель, представивши спортивну версію R8 V10 Plus Coupe Competition.
Німецька компанія оголосила цю версію як «максимально орієнтовану на продуктивність». Спеціальна лімітована серія оснащена пакетом Audi Sport, який включає в себе спеціальний аеродинамічний обвіс з вуглецевого волокна, включаючи передній бампер, фіксоване заднє антикрило і спортивний задній дифузор.
Аеродинамічний пакет не просто додає зовнішньої агресивності моделі, але і значно збільшує притискну силу. На швидкості 150 км/год R8 Competition виробляє у два рази більше притискної сили, ніж стандартна модель, а на максимальній швидкості до 315 км/год її притискна сила становить 250 кілограм, що на 100 кілограм більше, ніж базова версія.
Audi також вдалося знизити вагу автомобіля за рахунок новий полегшених колісних дисків, легше стандартних на 12 кілограмів, і за рахунок титанових елементів в гальмівних колодках, прибравши ще один кілограм ваги.
Компанія не розкриває динамічні показники моделі, але в базовій R8 V10 Plus Coupe під капотом встановлений 5,2-літровий V10 на 602 л. с. і 559 Нм крутного моменту, що працює в парі з 7-ступінчастою автоматичною кпп з подвійним зчепленням і повним приводом. До 100 км/год розгін становить 3,2 секунди, а максимальна швидкість знаходиться на рівні 330 км/год. Як бачимо, серія Competition має трохи менше низьку максимальну швидкість (315 км/год).
Доповнюючи унікальний обвіс, R8 V10 Plus Coupe Competition оснастили повним шкіряним пакетом, аудіосистемою Bang & Olufsen з 13 динаміками, рульовим колесом з алькантари і вуглецевими підрульовими перемикачами передач, регульованою підвіскою і динамічною системою рульового управління.