Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

Топ-10 автомобілів легендарного Енцо Феррарі

Share

Сайт Autoclassics.com вшанував пам’ять засновника марки Ferrari Енцо Феррарі, який пішов з життя 30 років тому, десяткою кращих спорткарів.

Енцо Феррарі помер 30 років тому — 14 серпня 1988 року у віці 90 років. Але його спадщина живе досі. Бренд Ferrari зобов’язаний усім одним залізним правилом, яке встановив Енцо багато років тому — марка Ferrari завжди буде важливіше будь-якої окремої людини всередині неї.

Ця філософія часто згадувалася незадоволеними гонщиками його команди як диктаторська, але не можна заперечувати, що методи Феррарі дали результати, як на звичайних дорогах, так і на гоночних трасах.

Вашій увазі 10 найвідоміших автомобілів Енцо Феррарі…

Alfa Romeo P3

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Доля Енцо Феррарі тісно переплелася з гонками після того, як плотницький бізнес його родини зазнав краху. Молодий хлопець пішов працювати в невелику автомобільну компанію Costruzioni Meccaniche Nazionali, яка будувала легкові автомобілі — Енцо став тест-пілотом, а трохи пізніше і гонщиком.

Четверте місце на дебютній гонці 1919 року допомогло йому отримати місце в Alfa Romeo, де Феррарі чекали гарні перспективи. Але Енцо, глибоко вражений смертю свого напарника Антоніо Аскарі, почав втрачати інтерес до гонок. Після народження сина Діно, Енцо перейшов на управлінську посаду, зібравши команду зоряних гонщиків під назвою Scuderia Ferrari.

Тим не менш, Alfa Romeo спочатку неохоче передавала свої останні гоночні автомобілі Енцо, якому доводилося займатися застарілими моделями. Не сприяли розвитку і фінансові труднощі Alfa Romeo.

У серпні 1933 модель Р3, нарешті, була доставлена команді Ferrari. Хоча до того часу минуло вже 25 різних гонок, в останніх 11-ти Ferrari виграла шість разів. Таким чином, Alfa Romeo P3 допомогла команді Енцо стати серйозними гравцями в гоночному світі.

Auto Avio Costruzioni 815

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

У 1938-му році Alfa Romeo повернулася на гоночну сцену, найнявши Енцо Феррарі в якості менеджера команди, а Scuderia Ferrari була розформована. Втім, тривала спільна робота недовго, так як Феррарі покинув Alfa Romeo в наступному році.

Тим не менш, італійський виробник заборонив Енцо використовувати своє ім’я у перегонах на протязі, як мінімум, чотирьох років. Так що в цей час Феррарі максимально пожинав плоди, що залишилися від команди Scuderia, відкривши невелику компанію під назвою Auto Avio Costruzioni, яка займалася виготовленням деталей літаків.

Феррарі не знадобилося багато часу, щоб знову нудьгувати по запаху моторів, і в 1940-му його творіння взяло участь у своїй першій гонці Mille Miglia. Машина була заснована на платформі Fiat, отримавши назвою 815 Tipo. Авто оснащувалося 1,5-літровим 8-циліндровим мотором, але на жаль, подальшого розвитку машина не отримала через початок Другої світової війни.

Ferrari 125 S

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Після війни Енцо, нарешті, отримав можливість використовувати своє ім’я у перегонах, і таким чином у 1947-му році модель 125 S стала першим автомобілем Ferrari.

На відміну від Auto Avio Costruzioni 815, двигун цієї моделі не був розвитком мотора Fiat, це був чистий Ferrari V12. Саме 12-циліндрові мотори вважаються класикою Ferrari, так як були використані на першій машині марки.

Об’єм мотора склав 1,5 літра і мав 118 кінських сил потужності, показавши багатообіцяючі перспективи на дебютній гонці в П’яченці, навіть незважаючи на те, що не дістався до фінішу з-за технічних проблем. Але вже через два тижні на Гран-Прі Риму Ferrari 125 S завоювала свою першу перемогу.

Енцо неохоче продав кілька примірників приватним командам, щоб допомогти фонду Scuderia Ferrari. А два оригінальних автомобіля 1947 року пізніше були розібрані – їх деталі використовували для побудови наступників, таких як 166 S.

Ferrari 250 Series

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Успіх автомобілів 250-ї серії був визначений їх двигуном. 3-літровий V12 видавав приблизно 280 кінських сил, і хоча він не був найпотужнішим на той час, його головним козирем став вагу. V12 від Ferrari важили майже вдвічі менше своїх конкурентів і допомогли команді виграти безліч гонок.

Дорожні версії також виграли від гоночних технологій. Багато з цих автомобілів до сих пір відомі у всьому світі, а 250 GTO входить в число найбільш цінних авто для колекції.

Ferrari 156 «Shark nose»

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

156-й став прямим результатом нових правил у Формулі-1, які постановили зниження потужності двигуна та його об’єму з 2,5 до 1,5 літра.

Цей середньомоторний болід став відомий завдяки своєму «акульему носі», метою якого було поліпшити аеродинаміку, зберігши при цьому потік прохолодного повітря до радіатором, встановленим всередині ніздрів.

Цю машину успішно використовував Філ Хілл, вигравши чемпіонат світу у класі Формула-1 1961 року.

Dino

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Свою назву автомобілі отримали на згадку про сина Діно, який пішов з життя у 24-річному віці через спадкової хвороби.

Відмінною рисою моделей були зменшені двигуна V6. Цікаво, що спочатку Dino було заборонено використовувати шильдик Ferrari, і лише набагато пізніше, в 1976-му році, модель Dino 308 GT4 2+2 була вперше удостоєна честі бути названою Ferrari.

Ferrari 356 GTB/4

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Ця модель також відома як Daytona, хоча друга назва моделі 356 GTB/4 компанія не давала, це зробили за неї ЗМІ. Втім, Феррарі не заперечував, що автомобіль був створений на честь гонки 24 години Дайтони, виграної Ferrari 330 P4 в 1967-му році.

Автомобіль випускався протягом п’яти років з 1968-го по 1973-й, і використовував традиційний для компанії V12. Не менш консервативно Енцо Феррарі ставився і до передньомоторною компонуванням, незважаючи на те, що в ті часи свою ефективність вже довели спорткари зі среднемоторной компонуванням.

Від нуля до 100 км/год ця машина розганяється за 5,1 секунди, а максимальна швидкість досягала 280 км/год.

Ferrari 365 GT4 BB

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Енцо Феррарі неохоче погодився на середньомоторну компоновку спорткара, і ще більш неохоче ставився до ідеї встановлення флагманського V12 на дорожні авто.

Тим не менш, як і автоспорті, Енцо зрештою пом’якшав і схвалив такий варіант. Так з’явилася 365 GT4 BB — Berlinetta Boxer.

Пізніше автомобіль отримав версію 512 BB, яка з тим же 5-літровим двигуном видавала більше крутного моменту при трохи меншій потужності.

Ferrari 312T

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Ferrari 312T була показана в 1974-му році як автомобіль для участі в сезоні Формула-1 1975 року. Автомобіль тестували дегендарные пілоти команди — Клей Регаццони і Нікі Лауда.

Болід оснащений атмосферним двигуном V12 і в підсумку приніс Ferrari три чемпіонські титули і чотири Кубка конструкторів у Формулі-1.

Надалі 312Т продовжував розвиватися, переживши ще шістьох реінкарнацій.

Ferrari F40

Топ-10 автомобилей легендарного Энцо Феррари

Енцо Феррарі розумів, що не зможе керувати компанією вічно, тому наостанок він вирішив зробити яскраве авто, присвячене 40-річчю бренду. F40 став таким.

Спорткар, оснащений 2,9-літровим V8 з подвійним турбонаддувом, став першим серійним автомобілем, здатним подолати рубіж в 200 миль/годину (324 км/год). Всього було випущено понад 1300 одиниць F40 з 1987-го по 1992-й рік.

F40 виявився останнім автомобілем, який створив Енцо Феррарі перед своєю смертю.
Источник: http://www.livecars.ru/news/2018/08/20/top_10_enzo_ferrari_sportcars1/

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *