Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

5 найкрутіших позашляховиків Парижа

Share

Виставка у французькій столиці скукожілась. В Європі стало непристойним палити в двигунах навіть солярку. Тому всюдиходів на автосалоні було мало. Але дещо цікаве ми знайшли

Land Rover Series I

Так вже вийшло: поштовхом до появи культових позашляховиків стала кривава Друга світова війна, після якої людям знадобилися міцні утилітарні машини. Щось середнє між легковиком і трактором. Щоб спочатку поле зорати, потім молотарку підключити, а потім по розбитим дорогам до ринку доїхати.

Першим був Jeep CJ — злегка облагороджений варіант армійського «Віліса». Сер Моріс Уілкс використовував американські напрацювання при будівництві прототипу Center Steer — майбутнього Land Rover. Але в результаті в 1948 році на автосалоні в Амстердамі британці презентували схожу концептуально, але технічно зовсім іншу машину. Дефіцит стали змусив зробити британський рамний позашляховик алюмінієвим, у нього вже в базі були двері (хоча брезентову дах доводилося замовляти окремо), була чотириступінчаста механіка, а в хитромудрої повнопривідної трансмісії передній міст підключала обгонная муфта.

Таке цікаве спадщина не можна втратити, резонно вирішили в заводському підрозділі Land Rover Classic, і запустили програму Reborn («Відродження»). Якщо коротко, англійські фахівці взялися за тотальне відновлення найперших позашляховиків Series I. Оригінальний автомобіль розбирають до гвинтика, дефектуют, одні деталі відновлюють, інші виготовляють заново. У підсумку виходить раритет в стані «як з конвеєра». Саме такий екземпляр з 1,6-літровим бензиновим 50-сильним мотором і захованими за гратами радіатора, фарами (такі «Ленд Ровери» випускали до 1950 року) привезли на Паризький автосалон. І тут, як мовиться, без коментарів — якість відродженого Series I легко оцінити по фото. Ціна відповідна — як у нового Range Rover.

Suzuki Jimny

Якщо ошатний відновлений Land Rover — доля колекціонерів, то новий Jimny адресований масової публіці. І так, ми як і раніше закликаємо не розглядати цей автомобіль як милій машинки для дівчинки. Тому що великий ризик, що тендітна леді одного разу просто не впорається з керуванням цим покемоном. Запам’ятайте — Jimny раніше рамний, справжній і суворий. Здебільшого — задньопривідний, оскільки передній міст (так-так, незалежної підвіски немає навіть спереду) через двоступінчасту роздатку підключається жорстко. Ширина трохи зросла, але також збільшилася висота, що при короткій довжині (3 645 мм) і колісній базі (2 250 мм) змушує пам’ятати про верткости і бічних кренах. Задні гальма — барабанні, рульове управління — архаїчний «черв’як-ролик». І нехай в оснащенні тепер є система стабілізації, шість подушок і навіть просунуті асистенти начебто автогальмування при загрозі зіткнення, Jimny вимогливий до водійських навичок — з ним треба вміти поводитися.

Зате джипери в захваті: кліренс зріс із 190 до 210 мм, інша геометрія також в порядку. У задній міст вбудований диференціал, посилена рама. Двигун новий, більш сильний і без сумнівних сучасних примочок — 1,5-літрова бензинова атмосферна «четвірка» видає 102 л. с. і 130 Н∙м Альтернативою п’ятиступінчастою механіці виступає простенький чотириступінчастий автомат. Вийшло по-хорошому олдскульно і, сподіваємося, надійно, але в будь-якому випадку унікально — в такому сегменті умовної альтернативою «Джимни» можна вважати хіба що російську «Ладу» 4×4. Так що не дарма Suzuki привезли на виставку ще й перший Jimny — за нове покоління засновнику роду червоніти не довелося.

Booxt

У Франції жорсткого бездоріжжя мало, а пустелі справжньою так взагалі немає. Тому місцева фірма Booxt пропонує клієнтам відправитися на покатушки в піски Марокко — шестиденний тур коштує 1490 євро з людини. І цю суму рекомендуємо сміливо закладати в бюджет, якщо раптом виникне бажання придбати позашляховий баггі. Адже інакше можливості машини зрозуміти буде просто ніде.

У лінійці Booxt — три моделі: Scorpik, Grand Raid, Trophy ціною від 29 800 до 52 800 євро без урахування опцій. Конструкція типова для такого роду техніки: просторова рама, довгоходові підвіски зі спортивними амортизаторами аж до породистих Donerre, зубасті покришки Michelin і BF Goodrich. За спинами екіпажу — мотор Peugeot: бензинова «четвірка» 1,6 л і 115 л. с. або дволітровий турбодизель на 200 сил. Як їде такий баггі? Пропонуємо почитати тест російського FunCruiser, адже хлопці з підмосковного Фрязіно підійшли до справи не менш серйозно.

Dacia Duster

Він дешевий і не рамний, але все одно крутий. По-перше, «Дастер» заслужено люблять в Росії за прохідність, витривалість, якими мало який інший кросовер здатний похвалитися. Тому друге покоління моделі під маркою Renault у нашій країні з нетерпінням чекають. І не дарма — машина залишилася невибагливою, проте салон помітно додав в комфорті. Навіть мультимедийка з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto з’явилася.

А по-друге, Duster отримав жвавий движок «від Мерседеса». У Парижі показали свіжу модифікацію компактного позашляховика з бензиновим турбомотором 1.3 TCe спільної розробки альянсу Renault—Nissan і Daimler. Схожий агрегат, наприклад, ставлять на Mercedes-Benz A-класу. «Четвірка» з безпосереднім уприскуванням на «Дастере» розвиває 130 л. с. і 240 Н∙м, у старшої версії, — 150 сил і 250 Н∙м. З такою енергооснащеністю автомобіль однозначно стане швидше, а ось з прохідністю поки питання — повний привід із 1.3 TCe примирять тільки в 2019 році. Сподіваємося, що до моменту виходу другого «Дастера» на російський ринок це вже станеться.

Mercedes-G 63 AMG

У новому поколінні G-клас, як і раніше, в авторитеті, тому ми не мали права залишити добірку без культового німецького позашляховика. Тим більше, в Парижі виставили «заряджений» G 63 в особливому чорно-червоному виконанні Edition 1 c чотирилітровим V8 бітурбо, форсованим до 585 к. с. і 850 Н∙м. З таким мотором 2,5-тонний автомобіль вистрілює до «сотні» за 4,5 с, а максимальна швидкість обмежена на 220 або 240 км/год (опція). Причому оффроудные якості не постраждали: знижуюча передача, блокування залишилися на місці. У Росії за G 63 просять космічні гроші — від 12 480 000 рублів. Що це — примха чи необхідність? Висловлюйтеся в коментарях, а заодно голосуйте за кращий позашляховик виставки.

Юрій Урюков
Заступник головного редактора Авто Mail.Ru / Фото автора
Источник:auto.mail.ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *