Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Банальна оригінальність: Citroen C3 Aircross проти Nissan Juke

Share

Спробуйте купити нудний субкомпактний кросовер — і зіткнетеся з відсутністю варіантів. Доводиться вибирати з стильних і модних

У момент свого дебюту Nissan Juke шокував публіку дизайном. Але потім «Джуків» стало на дорогах багато, а ефект епатажу зійшов на немає — надокучили. А якщо ви все ще хочете недорогий кросовер, який змусить перехожих згортати голови? Та ось же він — Citroen C3 Aircross виглядає не менш авангардно, але на дорогах поки в дивину. Правда, при найближчому розгляді нетривіальна зовнішність виявляється не унікальною фішкою, а законом жанру.

Вони всі не такі, як усі

Давайте згадаємо, хто ще є в сегменті дрібних молодіжних кросоверів. Kia Soul — вся з себе дизайнерська штучка ще з першого покоління. Нещодавно протестовані Toyota CH-R і Mitsubishi Eclipse Cross намагаються перевершити один одного незвичністю форм. У більш щедрою на різноманітність Європі є ще Hyundai Kona, Volkswagen T-Roc, Seat Arona, а в Штатах замість Juke продається Nissan Kicks. Серед перерахованих — ні однієї пересічної зовні моделі! Виходить, набагато простіше купити оригінальний компактний кросовер, ніж автомобіль з непримітну зовнішність.


Заявлений дорожній просвіт Nissan Juke – 180 мм, а у Citroen C3 Aircross він на 5 мм менше. Під переднім свесом трохи вільніше у французької машини (і нехай не бентежить масивний пластик бампера Citroen), а під заднім – паритет

Зовнішній вид C3 Aicross самобутній, але дизайнери не змогли уникнути асоціацій з «Джуком» при погляді спереду. У «Ситра» світлотехніка також складається з окремих модулів — невеликих вузьких у верхній частині і великих округлих нижче. А щелепа переднього бампера демонструє ті ж три секції забору повітря, що і губа у Nissan. На щастя, далі схожість закінчується — на відміну від Juke, у С3 Aircross нарочито коробковий силует без загравань з похилим дахом і захованими ручками задніх дверей — тому і оглядовість краще, і доступ на задній диван зручніше.

Крім нахабною зовнішності, ці міські забіяки відрізняються від звичайних хетчбеків високою посадкою, майже кроссоверным кліренсом і пластикової захистом кузова. Повний привід їм не покладений, хоча до відходу Juke з Росії в 2015 році Nissan продав чимало дорогих AWD-«Джуків» з 190-сильним турбомотором. Повернутий на ринок Juke продають з єдиним 117-сильним атмосферником 1.6. У Citroen С3 Aircross потужність схожа — 110 л. с., але обсяг всього 1,2 літра, тому що силовий агрегат там наддувний. Коробки передач — варіатор у японської машини і 6-ступінчастий автомат у французької.


Максимальний розмір коліс для Nissan — 18 дюймів, а для Citroen — 17. Модні диски на тестовому C3 Aircross — опція за 35 тисяч рублів

Роки не приховати

Інтер’єр Juke — царство сірого пластика, архаїчних рішень і ергономічних компромісів. Кермо не регулюється по вильоту (і це насправді проблема), автоматичний склопідйомник є лише у водія, за клавішами підігріву сидінь треба тягнутися назад, а оснащення відстає від Citroen. Nissan не пропонує панорамної даху, бездротової зарядки для телефону, проектора, навігації, автоматичного дальнього світла, розпізнавання знаків і попередження про небезпеку зіткнення. А головне — в салоні Juke відсутня шик, на який так щедрий Citroen.

Візьміться за кермо з закритими очима — так це ж майже обід BMW Individual! Цікаві текстури, тиснення, поєднання кольорів і фактур — це все про С3 Aircross. Його салон придумували з душею, і вийшло по-французьки затишно. Незважаючи на те, що матеріали в основному недорогі, виглядає і відчувається все це багато. А ще тут крута за мірками класу акустика — система хитає щільно і потужно, і особливо добре їй вдається енергійна «електроніка». Втім, в топ-версії і Juke доступний з аудіосистемою Bose Personal, яка звучить навіть ще краще.


Салон Juke можна оживити, якщо замовити пофарбовані в синій або помаранчевий колір пластикову консолі між сидіннями, двері панелі та сегменти оббивки крісел. У Citroen варіантів персоналізації салону більше, вони ширше і різноманітніше

На тлі сітроенівською мультимедийки з великим екраном розважальна система Juke виглядає сумно — невелика діагональ, скромне дозвіл і до болю знайомий інтерфейс видають вік моделі. Правда, і Citroen нічого принципово іншого не пропонує — хіба що виглядає сучасніше та налаштування клімату заховані всередину системи. Останнє — данина моді, але не зручності. Але і Juke не відрізняється інтуїтивністю — у нього так і залишився подвійний функціонал крутилок і кнопок навколо нижнього дисплея в залежності від обраного кнопками вгорі профілю. Рятує лише те, що їздові налаштування та інформація D-mode марні, тому цей блок можна сміливо і назавжди відрядити для регулювання клімату.

Салон Citroen приємніше в дрібницях: тут є де розташувати і зарядити без проводів великий смартфон, є підлокітники спереду і ззаду, око радує стиль в оформленні деталей на зразок ручки стояночного гальма або приладової дошки, є шторки на задніх бокових вікнах, проектор зі скельцем а-ля «Мазди» недавнього минулого, а панорамний дах додає об’єму і без того добре освітленому інтер’єру. Правда, тут є нюанс — за більшість з переліченого доведеться заплатити окремо.


Ширина салону і запас по висоті спереду та ззаду приблизно однакові, а от місця для ніг на другому ряду трохи більше Nissan. Зате в Citroen зручніше сідати, там є роздільна поздовжнє регулювання дивана, підлокітник, опціональні шторки і велика площа скління

Баланс їм невідомий

Їдуть обидві машини посередньо, але кожна по-своєму. У піку мотор веселіше у Citroen, але хочеться веселитися, тільки якщо це чужий C3 Aircross. По-перше, ця малооб’ємна конструкція при рушанні пускає по кузову такі вібрації, що хочеться перевірити: а тут точно не типовий для бюджетних французів робот з одним зчепленням (причому втомленим)? Ні, це класичний автомат, а конвульсії обумовлені трехцилиндровой архітектурою мотора і його малим об’ємом — крутний момент знизу просто відсутня. У підсумку тремор деколи такий сильний, що пасажирське крісло з дребезгом хитається з боку в бік!

По-друге, нерідко доводиться використовувати повну віддачу невеликого моторчика, і це аж ніяк не продовжує життя высокофорсированному агрегату. Але якщо розкочегарити «Ситр», то питань до динаміки не виникає — турбинка впевнено дме завзято, а трансмісія оперативно змінює передачі. Juke на цьому тлі їде ліниво: безнаддувний 1.6 з обертовим моментом 158 Н∙м (проти 205 у С3 Aircross) розкручується неохоче, а ниючий варіатор остаточно розчиняє в своїх надрах відчуття від розгону. Правда, для спокійної їзди агрегатна зв’язка Nissan все ж краще — працює плавно і з завданням справляється. Хіба що палива просить приблизно на літр більше.


Паспортна динаміка Juke — 11,5 секунди до сотні і 170 км/год максималки. У С3 Aircross — 10,5 і відповідно 183

Маневрувати приємніше на «Ніссані». На Citroen занадто «довгий» і в’язкий кермо, на якому ще й відсутня необхідна інформація в повороті. У підсумку на Juke просто їздиш, а С3 Aircross постійно спантеличує налаштування рульового управління. Але і за Nissan водиться чималий грішок: японський кросовер погано тримає пряму, явно нишпорячи в межах смуги, особливо при наявності навіть невеликої колії.

По комфорту шасі Juke значно попереду: на багатьох нерівностях, де С3 Aircross звучно ухнет дубоватой підвіскою, він лише пружно і мовчки хитнеться. Але є і Nissan слабке місце (причому «французу» невідоме) — на деяких лежачих поліцейських амортизатори так жорстко і голосно спрацьовують на відбій, що можуть навіть налякати водія раптовим «бабах». За шумоізоляції трохи краще Citroen, хоча звук двигуна у нього нав’язливо дужий. У Juke шумить варіатор, дорога і вітер, і спільний акустичний фон більш гучний.


Обсяг багажників приблизно однаковий, але отвір у Citroen ширше. А якщо скористатися підлокітником заднього дивана в С3 Aircross, то в спинці утворюється наскрізна дірка в багажне відділення

Компроміс неминучий

Вибір з цих двох без поступок і компромісів, на жаль, неможливий. У Juke ви отримаєте застарілий і не дуже зручний салон в навантаження до непогано налаштованому шасі і силового агрегату (правда, теж не без застережень). А С3 Aircross однозначно порадує свіжої зовнішністю і зручним салоном, але вимагає звикання до тремтячою зв’язці мотор-коробка і змусить змиритися з неенергоємної підвіскою. А ще — з високою ціною.

Якщо Juke в топової комплектації коштує трохи дорожче 1,4 мільйона рублів, то С3 Aircross за ці гроші буде лише в середньому виконанні і з парою декоративних опцій. У чому радість від володіння Citroen полягає в його переваги. Більшість з них доступні лише в топової комплектації, та й то за додаткові гроші. А такий упакований від душі Citroen впевнено перевалить за позначку 1 700 000 рублів!

У Nissan Juke позашляховий функціонал не передбачено, а для Citroen C3 Aircross можна замовити пятирежимную крутилку системи допомоги при русі по бездоріжжю і асистент спуску з гори

Резюме просте: в пробках і на поганих покриттях однозначно краще Juke, який краще пристосований для нетеплічних умов. А більш сучасний і зручний, але при цьому ніжний і дорогий Citroen більше підходить для розслабленого пересування по хорошим дорогам. Та й то, якщо ви зможете заплатити за всі опції, навпроти яких в конфігураторі здригнеться рука. А вона напевно здригнеться.Дмитро Ласьков
Редактор Авто Mail.Ru
Источник:auto.mail.ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *