Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

BMW 3-Series: оголошені російські ціни

Share

В конфігураторі російського сайту BMW з’явилися ціни на седан 3-серії, представлений напередодні на автосалоні в Парижі. В якості базової вказана 190-сильна дизельна модифікація BMW 320d з «автоматом» Steptronic і мінімальною вартістю 2 млн. 580 тис. руб., що на 190 тис. руб. дорожче аналогічної машини попереднього покоління. Більш доступних версій BMW 318i і 320i «трійка» нового покоління поки не пропонує.

В якості альтернативи 8-ступінчастим «автомату» баварці пропонують спортивну версію цієї коробки, доплата за яку становить 17 тис. руб. Повнопривідний варіант BMW 320d xDrive стоїть на 140 тис. дорожче, тобто мінімум 2 млн. 720 тис. руб. Єдина доступна бензинова машина — BMW 330i з мотором потужністю 258 л. с. і приводом на задні колеса. Така «трійка» коштує від 2 млн 870 тис. руб. і теж може за доплату оснащуватися спортивної коробкою передач.

Доплата за М-пакет становить 208 тис. 500 руб., але можна вибрати дорожчий M Sport Pure Launch за 270 тис. руб., який включає, наприклад, покращену аудіосистему, електропривод багажника, лазерні фари і адаптивну підвіску. Покращена обробка, асистент паркування, пакет інтернет-сервісів і електроприводи сидіння з’являються в пакет M Sport Plus Launch вартістю 390 тис. руб. А вибір шкіри різних сортів, аудіосистема Harman/Kardon, більш серйозна медіасистеми і спортивна підвіска — частина пакету M Sport Pro Launch за 590 тис. руб.

Прем’єра нової BMW 3-серії відбулася 2 жовтня на автосалоні в Парижі. Машина отримала індекс G20, більш великі габарити і «старшу» платформу CLAR. Седан став першою моделлю марки з «розумними» амортизаторами. В європейській лінійці двигунів — бензинові мотори потужністю 184 і 258 к. с., а також дизелі від 190 до 265 л. с., але в Росію спочатку привезуть лише деякі з них.

Тільки що показаний на автосалоні в Парижі седан з індексом G20 — це перший BMW, оснащений інтерактивною голосовим помічником на основі хмарної платформи Microsoft Azure. Асистент активується фразою «Окей, BMW» або «Гей, BMW» і навчений реагувати як на стандартні голосові команди (зразок управління телефоном та навігацією), так і на більш складні питання, серед яких можуть бути і такі: «Як працює система дальнього світла?» або «Які у мене є оповіщення?» Цікаво, що у системи немає власного імені, замість цього власник сам може назвати її по своєму смаку.

Силует і пропорції залишилися майже недоторканими, хоча автомобіль серйозно виріс, особливо в довжину (на 85 мм — до 4709 мм) і ширину (на 16 мм). Висота майже не змінилася, але колія збільшилася і спереду (43 мм), і ззаду (на 21 мм), а колісна база витягнулася на 41 мм. В біографії «троячки» бували і скачки серйозніше, однак 2851 мм між осями — це більше, ніж у «п’ятірки» E39.

Найголовніша зміна в дизайні 3-серії G20 — припухлі фари і ніздрі. Крім того, в BMW зважилися перекроїти вигин Хофмайстера і в черговий раз змінили графіком задньої світлотехніки, додавши смужки світловідбивачів під основними ліхтарями. Але якщо придивитися, то видно, що дизайнери насамперед боролися з «паразитними» лініями і поверхнями: на передку більше немає «кузовних» перемичок між капотом і бампером, а сам капот знову цілісний, без поперечного шва, який на 3-серії F30 відсікав кінчик носа з емблемою.

У Росії BMW обіцяє М-пакет вже в стандартній комплектації для всіх версій — зі світлодіодними протитуманними фарами і шкіряним М-кермом. За доплату будуть пропонувати пакет Luxury Line, а також трьохзонний клімат-контроль, скляний дах («вікно» тепер на 100 мм довше) і шумопоглинальне покриття бічних вікон (для вітрового скла таке вже «в базі»). Пасажирам обіцяють збільшений простір — особливо в плечах, а обсяг багажника не змінився (480 л).

Найголовніше нововведення в трансмісії — задній диференціал з електроннокерованим блокуванням, який можна замовити на BMW 330i. 8-ступінчастий «автомат» ZF і повний привід xDrive конструктивно не змінилися. Пізніше на світ повинні з’явитися трициліндровий версія BMW 318i (140 л. с.) і «заряджена» BMW M340i c турбошісткою 3.0 потужністю 370 к. с. Також очікуються гібриди і чисто електрична версія з власним позначенням i4 (в 2021 році). За чутками, допоміжний електромотор буде навіть у екстремального седана BMW M3.

Виробництво седанів серії G20 почнуть відразу на трьох заводах: у Мюнхені, на спільному підприємстві BMW Brilliance в Шеньяні і на новому заводі в мексиканській Сан-Луїс-Потосі. Продажі в Європі почнуться 9 березня 2019 року. За традицією BMW затримка в Росії повинна бути невеликою.

BMW 3-Series: объявлены российские цены
BMW 3-Series: объявлены российские цены
BMW 3-Series: объявлены российские цены
BMW 3-Series: объявлены российские цены
BMW 3-Series: объявлены российские цены

Источник:www.avtorinok.ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *