Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

BMW M340i xDrive: найпотужніша трійка серії G20

Share

BMW розсекретила самі потужні модифікації седана 3-Series під назвою M340i і M340i xDrive. Публічний дебют автомобілів відбудеться на автосалоні в Лос-Анджелесі 28 листопада 2018 року. Продажі новинки в Європі стартують навесні.

Поки «заряджена» модифікація BMW M3 знаходиться в стадії розробки, новий седан BMW M340i xDrive стане найшвидшою «троячкою» нової генерації. Причому по динаміці він позмагається і з йде «эмкой». Завдяки збільшеному до 350 бар тиску уприскування і новій програмі управління трилітрова рядна «шістка» В58 додала відразу 48 л. с. і 50 Нм: віддача зросла до 374 к. с. і 500 Нм. Додайте до цього 8-ступінчастий «автомат» Sport Steptronic з переглянутими передавальними числами — і ось результат: до 100 км/год повнопривідний седан розганяється за 4,4 сек. Це на півсекунди менше, ніж у колишньої «триста сороковий» з приводом на обидві осі і «автоматом», і всього на 0,3 сек. повільніше, ніж у BMW M3 з преселектівним «роботом». На позначці 250 км/год спрацьовує обмежувач. Основні суперники підкорюють сотні за 4,7 с. — це Audi S4 (354 к. с., 500 Н•м) і Mercedes-AMG C 43 4Matic (390 к. с., 520 Н•м).

Нові М-гальма на передній осі тепер з чотирма поршнями, фіксованого скобою і синіми супортами, а стандартні колеса різнорозмірних: 245/45 R18 спереду і 255/40 R18 ззаду.

Зовні ж M340i теж не сплутаєш з «цивільними» седанами. Вертикальні планки в фірмових «ніздрях» перетворилися в пунктири, бампери знайшли більш агресивні форми, патрубки нової вихлопної системи не круглі, а трапецеїдальних, а голосніше за всіх про винятковість машини кричить «цериево-сіра» окантовка решітки радіатора.

Компанія BMW представила 3-Series нового покоління G20 на автосалоні в Парижі. Довжина седана склала 4709 мм, ширина — 1827 мм, а висота — 1442 мм, що на 85 мм довша, на 16 мм ширше, і на 1 мм вище попередника. Розмір колісної бази збільшився на 41 мм — до 2851 мм.

Центр тяжкості BMW 3-Series зменшиться на 10 мм, а развесовка по осях була ідеальною — 50:50. Маса седана знизилася на 55 кг, але при цьому міцність конструкції кузова і підвіски збільшилася на 15-20%. У компанії заявили, що новинка має найнижчий у своєму класі коефіцієнт лобового аеродинамічного опору, який склав 0,23.

Нова BMW 3-Series отримала повністю перероблену підвіску — седан став першою серійною моделлю баварської марки з особливими «розумними» амортизаторами, які безперервно і поступово працюють у відповідності з ходом пружини».

У Росії продажі нової «трійки» почнуться в березні 2019 року. Спочатку придбати автомобіль можна буде в трьох версіях: 320d, 320d xDrive і 330i. Ціни на автомобіль починаються від 2 млн. 580 тис. руб. Клієнтам в Росії запропонують 2 мотора на вибір. Так, нова «трійка» може комплектуватися 2,0-літровим бензиновим агрегатом з віддачею 258 к. с. Також автомобіль можна придбати з дизельним дволітровим двигуном. Потужність мотора становить 190 л. с.

BMW M340i xDrive: самая мощная трешка серии G20
BMW M340i xDrive: самая мощная трешка серии G20
BMW M340i xDrive: самая мощная трешка серии G20
BMW M340i xDrive: самая мощная трешка серии G20
BMW M340i xDrive: самая мощная трешка серии G20
Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *