Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Чи чекати нових сюрпризів від Suzuki: розмова з головою

Share

Чи чекати розширення модельного ряду і виходу з рамок SUV-сегмента? Про це та багато іншого розповів в рамках автосалону в Парижі редакції @Авто генеральний директор «Сузукі Мотор Рус» Юта Такахасі

— Нещодавно ви очолили Suzuki в Росії і поставили досить амбітні цілі щодо збільшення обсягів продажів. Як ви оцінюєте поточний результат, задоволені ним?

— Коли я прийшов на посаду генерального директора в квітні, я озвучив мету в 6500 автомобілів за рік. Чого вдалося досягти за цей період? З квітня по вересень ми збільшили наші щомісячні продажі, у середньому вони становлять понад 500 автомобілів. Ми ще коригуємо останні дані, але вже точно можемо сказати, що у вересні було продано більше 600 автомобілів.

— Почасти такий успіх пов’язаний і з несподіваною колаборацією з художником Анатолієм Akue для створення нового образу SX4. Чи чекати ще сюрпризів, серйозних змін?

— SX4 — це, безумовно, один з факторів нашого зростання в майбутньому, тому що ця одна з флагманських моделей марки і в Росії, і на світовому ринку. Саме тому SX4 була обрана для колаборації з художником Анатолієм Akue, який представляє наш автомобіль. І ми вважаємо, що такий яскравий якісний автомобіль приверне аудиторію, у тому числі молоду. Але однією з найголовніших завдань будь-якого автовиробника є підтримка головної стратегії свого руху на ринку — і на локальному, і на світовому. Стратегія Suzuki на російському ринку полягає в концентрації на сегменті SUV. Сегмент великий, все ще росте, та ті три моделі, які ми зараз продаємо, — саме з нього. Тому ми збираємося концентруватися на SUV і продовжувати ту ж стратегію, що й зараз.

Suzuki сприймають як досить консервативну марку. Чи планується розширення модельного ряду для Росії, і якщо так, то в якому напрямку?

— Вся продуктова лінійка узгоджується з головним офісом, і те, що ми маємо на даний момент, — результат спільних зусиль. Безумовно, ми хочемо залучати нову аудиторію. Зараз ми не можемо розкривати деталі, але в будь-якому випадку ми збираємося залишатися в рамках іміджу SUV-бренду.

— Коли в Росії вийде нове покоління Jimny і Vitara?

Четверте покоління Jimny з’явиться в Росії навесні 2019 року. Автомобіль буде оснащений 1,5-літровим двигуном. Оновлений кросовер Vitara надійде в продаж вже в грудні цього року.

— А якої моделі віддаєте перевагу ви?

— Я їжджу тільки на автомобілях Suzuki. Для себе вибрав флагманську модель — SX4.

— Зараз у Росії курс рубля нестабільний. Тому всіх цікавить — чи буде підвищення цін?

— Ми задоволені поточним станом справ: ринок зростає більш ніж на 10% до попереднього року. Що стосується цін, то ключовий момент тут не в підвищенні як такому, а в збереженні цінового позиціонування щодо наших конкурентів. Тому якщо конкуренти збільшать ціни, то ми також будемо змушені зробити це.

— Чи Будете ви розвивати дилерську мережу в регіонах?

— Останні три роки були досить складними, у тому числі для нашого бренду і для наших дилерів. У минулому 2017 році ми провели невелику реструктуризацію, і на даний момент ми задоволені нашою дилерською мережею. І наша стратегія на найближче майбутнє — сконцентруватися на роботі з нею і насолоджуватися тим ростом, який є.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *