Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Данило Квят повернеться в гонки Формули-1

Share

У цьому сезоні росіянин займає посаду пілота розвитку в Ferrari. Посада ця передбачає роботу на базі команди на гоночному симуляторі і пілотування боліда на внутрішніх тестах. А на самих Гран-прі, навіть тренуваннях, Квят не присутній.

Судячи з усього, навіть видана в користування дорожня Ferrari і, за чутками, більш висока, ніж у Toro Rosso, зарплата не змогли переважити бажання Квята виступати в гонках. В цьому році інтереси Квята являє Ніколя Тодт, він і вів переговори з Red Bull і Toro Rosso. Причому тепер Тотд і Квят могли диктувати свої умови, адже у російського гонщика немає зобов’язань перед Red Bull.

«Я вдячний Red Bull і Toro Ross за шанс знову виступати у Формулі-1, а повернутися в команду, яку добре знаєш, подвійно приємно. У Toro Rosso я завжди був як вдома, впевнений, так буде і в наступному році. Я вдячний Ferrari за віру в мої гоночні навички, це дозволило мені зберегти зв’язок з Формулою-1. Навіть незважаючи на те, що я працював на симуляторі, зараз я в кращій формі, ніж коли йшов з Toro Rosso. Я ніколи не відмовлявся від мрії про повернення в гонки. Я молодий, я підтримував себе в хорошій фізичній формі, щоб завжди бути готовим, якщо з’явиться можливість, повернутися. Я зроблю все, щоб дати команді те, що від мене чекають, і з нетерпінням чекаю нового старту моєї кар’єри», — заявив Данило Квят.

Необхідність в новому для пілота Toro Rosso виникла після того, як Даніель Ріккьярдо пішов з Red Bull Racing в Renault. Відповідно, його місце в «бугаїв» займе який виступає за італійську команду П’єр Гасли.

Незважаючи на те, що консультант Red Bull Racing Хельмут Марко неодноразово говорив, що має великий список кандидатів, фактично молодіжна команда гоночної програми Red Bull у Формулі-1 опинилася в ситуації, коли пілота на заміну Гасли не виявилося. Учасник молодіжної програми Red Bull Ден Тиктум, який міг би зайняти вакантне місце, виступає в європейській Формулі-3. В середині сезону здавалося, що він виграє чемпіонат і набере необхідну кількість балів для отримання суперліцензії, необхідної для виступів у Формулі-1. Але під кінець сезону син Міхаеля Шумахера Мік почав штампувати перемоги одну за одною. Помітно додав і російський пілот Роберт Шварцман. Шанси Тиктума на титул розтанули, як ранковий туман над гоночною трасою. Посадити за кермо боліда Toro Rosso досвідченого пілота Red Bull не може: це означало б визнання краху молодіжної програми компанії в автогонках, а також нездатності Марко керувати нею.

«Я вважаю, що Квят заслужив ще один шанс у Формулі-1. Данило — досвідчений гонщик з фантастичною природного швидкістю», — заявив глава Toro Rosso Франц Тост.

На яких умовах Квят підписав контракт з Toro Rosso, невідомо. У цьому сезоні команда перейшла на мотори Honda, а з наступного їх буде використовувати і Red Bull. В якій кажуть, що японські двигуни, які поки програють по потужності іншим і не відрізняються надійністю, дозволять боротися за подіуми лише в 2020 році. Таким чином, Данилу належить непросте завдання не тільки показувати результати, але і працювати над подальшим доведенням силового агрегату разом з гоночними інженерами.

Хто буде партнером Квята, поки невідомо. Якщо Тиктуму вдасться перемогти в двох зимових азіатських серіях Формули-3, то він набере необхідну кількість балів і отримає суперлицензию. Якщо ж цього не відбудеться, то в Toro Rosso можуть замінити Брендона Хартлі 24-річним Паскалем Верляйном. У цьому сезоні він виступає за Mercedes-AMG в кузовний серії DTM, але команда йде з цих гонок, а Верляйн залишається без підтримки німецької компанії. Верляйн вже виступав у Формулі-1: сезон 2016 року він провів за Manor, а в минулому році ганявся за Sauber. Другий кандидат — Естебан Вікон, гонщик програми Mercedes-AMG, який залишається на наступний рік без місця в команді Формули-1. Але Вікон входить до програми підтримки пілотів Mercedes-AMG. Хельмут Марко вже заявив, що готовий кинути Окону рятівне коло, але тільки за умови, що той відмовиться від усіх існуючих контрактних зобов’язань.

Або ж Toro Rosso залишить Хартлі, який показує низькі результати, постійно програючи своєму партнерові. Марко заявив, що у Хартлі є лише один шанс залишитися в команді випередити Гасли в останніх шести гонках. Інших варіантів немає: більше молодих пілотів з суперлицензией на ринку немає.

Данило Квят провів у Формулі-1 чотири неповних сезони, за 72 Гран-прі заробив 133 очки, двічі піднімався на подіум. Деякий час він вважався одним з найперспективніших пілотів Формули-1, але низка власних помилок і технічних неполадок ледь не призвела до завершення його кар’єри.

Так що з наступного року у Формулі-1 будуть виступати відразу два російські пілота: Данило Квят і Сергій Сироткін, у якого контракт на 2 роки з Williams. Цікаво, що в напарники Сироткін пророкують ще одного росіянина — Артема Маркелова. У Сочі він вперше сів за кермо боліда Формули-1 команди Renault і взяв участь у першому тренуванні, замінивши Карлоса Сайнса. Провів тренування він не так вже і погано, показавши 15-е час і поступившись бойового пілота Renault Ніко Хюлькенбергу менше секунди на своєму кращому колі. Якщо контракт з ним буде підписаний, то пілотів з Росії, відповідно, стане троє!

Даниил Квят вернется в гонки Формулы-1
Даниил Квят вернется в гонки Формулы-1

Источник:www.avtorinok.ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *