Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Гламур для «Лісника»: тест нового покоління Subaru Forester

Share

Кросовер Subaru змінив гумові чоботи на дизайнерську взуття, став «модним» всередині, але все ще готовий до пригод

У колоні однакових Subaru Forester спочатку ніщо не видає «чужинця» — я їхав по кам’янистому ґрунтовому перевалу за начебто таким же «Фориком» і тільки через пару хвилин звернув увагу на задні ліхтарі. Та це ж попереднє покоління — «технічка» організаторів тест-драйву! І як накажете пояснювати, що це дійсно нова машина, а не черговий рестайлінг?

Обман зору

Подивіться на фотографії — спереду і збоку відрізнити нове покоління від попередника можна, лише порівнюючи їх безпосередньо. Решітка радіатора піднялася вище, у бампері більш явно виражені окантовки протитуманних фар по краях повітрозабірника, лінія вікон стала трохи нижче і злітає вгору по дорозі до задньої стійки. Зрозуміло, з’явилися нові варіанти забарвлення кузова і колісні диски — в базі, до речі, легкосплавні 17-дюймові.

Тому найпростіше дізнатися нового «Лісника» саме ззаду — ліхтарі тепер не вертикальні, а С-образні в стилі останніх кросоверів марки Skoda. Дорогі версії прикрашають сріблясті вставка внизу бампера і додаткові спойлери на кришці багажника. Колісні арки стали «спортивний і мускулистий», але габарити в цілому майже не змінилися — Forester став довшим на 15 мм (4 625 мм), ширше на 20 мм (1 815 мм) і на 5 мм нижче (1 730 мм). Тому в цілому і правда здається, ніби це просто рестайлінг.

Які ваші докази?

Всі відповіді приховані під цілком іншим кузовом (новий він, новий!), жорсткість якого на скручування збільшилася на 40%, а слідом за кросовером XV і Forester переїхав на нову платформу SGP (Subaru Global Platform). Схеми підвісок принципово не змінилися — McPherson спереду і двурычажная конструкція ззаду.

Мотори формально ті ж — оппозитним чотирициліндрові FB20 (2 літра) і FB25 (2,5 літра), але було замінено аж 80% компонентів. З’явився безпосередній впорскування, зросла ступінь стиснення, а термостат двигуна 2.5 тепер з електронним управлінням, що позитивно позначилося на часу прогріву. Втім, дволітровий агрегат могутніше не став — ті ж 150 л. с., а максимальний крутний момент навіть трішки впав до 196 Нм (мінус 2 Нм).

А ось двигуну 2.5 обновки принесли надбавку — «коней» тепер 185 проти 171, а момент збільшився з 235 до 239 Нм. Обидва мотора поєднуються з фірмовим варіатором Lineartronic (механіка на російському ринку відтепер не пропонується) — він теж був модернізований, став легше на 8 кг, розширено силовий діапазон. Трансмісія, само собою, тільки повнопривідна — це ж Subaru!

Салон — за сценарієм Subaru XV

Найсильніше Forester змінився всередині — дизайн тепер не настільки «прямолінійний», матеріали стали краще, з’явилося більше м’яких вставок, включаючи і центральний тунель, що повинні оцінити водії і пасажири великої комплекції — не доведеться битися об нього ногами. Subaru приділила більше уваги деталям — передню панель і дверні карти прикрашають вставки з рифленого пластика. А автоматичних склопідіймачів тепер вдвічі більше — додався на передньої пасажирської двері.


Салон нового покоління Subaru Forester практично не відрізняється від інтер’єру Subaru XV

Радує і мультимедійний комплекс з великим екраном і підтримкою функцій Android Auto і Apple CarPlay. Хороша і ергономіка, всі кнопки згруповані вдало, не потрібно ні до чого звикати, а простий на перший погляд приладовий щиток виявився досить інформативним. Крім того, у «Форестера» прекрасна оглядовість! Передні стійки тонкі, а дзеркала на ніжках роблять більш «прозорим» маневрування в тісноті.

Всього передбачено 4 види оздоблення сидінь — 2 тканинних салону і 2 шкіряних, включаючи таке контрастне виконання. Місця ззаду дуже багато, є дефлектори системи вентиляції і 2 USB-зарядки

А найбільше порадіють задні пасажири — тут просто королівський простір, чого ніяк не чекаєш від середньорозмірного кросовера. Ззаду можна спокійно сидіти, закинувши ногу на ногу. Не дарма Subaru підкреслює, що вся 30-міліметрова збільшення колісної бази пішла на користь заднього дивана. У машин з двигуном 2.5, до того ж, є регулювання спинки по куті нахилу, вона ж і підігрівається (раніше грілася тільки подушка).

Нова хода «Лісника»

Саме з цим мотором були всі «Форестеры» на першому тесті. Силовий агрегат налаштований вдало — машина плавно стартує, легко набирає швидкість в міських умовах, а варіатор робить рух максимально прогнозованим. Але на гірських шляхах або при обгонах на шосе крутного моменту вже починає не вистачати — доводиться довго тримати педаль в підлозі, відправляючи стрілку тахометра до високих оборотів. Виходить, дволітрова версія підійде тільки спокійним водіям.

Шумоізоляція стала краще, але як і раніше домінують шини. Передні крісла зручні — в довгій дорозі абсолютно не втомлюєшся

Тим прикріше, бо на серпантинах Forester просто здивував! У нього несподівано приємне зусилля на кермі і хороша зворотній зв’язок, а в поворотах він радує мінімальними кренами і балансом. І все це — на «слизькі» шинах Bridgestone Dueler H/P Sport. Секрети не тільки в настройках шасі, але і в м’якій роботі системи стабілізації та управління вектором тяги. Трохи пожвавлюється Forester при виборі спортивного режиму, але все одно хочеться побільше «конячок». Ех, сюди б колишній турбомотор (241 к. с. і 350 Нм) і вийшов би один з «найвеселіших» кросоверів на ринку, але на російському ринку залишилися тільки атмосферники.


Багажник хороший широким отвором і правильною формою, а двері з електроприводом закривається за 5 секунд замість 9 раніше. Але з додаткових зручностей — тільки гачки для сіток і розетка на 12В. Обсяг — від 505 до 1775 літрів. У підпіллі прихована докатка

У представництві планують, що з відходом турбірованного двигуна частка машин з мотором 2.5 збільшиться з 30 до 42%. Причому всі потужні «Форестеры» оснащені комплексом EyeSight, в який входять активний круїз-контроль, системи автоматичного гальмування, утримання в смузі, контролю втоми водія. Претензій до їх роботи не виникло, проте поки EyeSight працює тільки на свідченнях двох відеокамер, тому в поганих погодних умовах можуть виникнути проблеми. В майбутньому EyeSight доповнять і радаром.

На верхній екран можна виводити різну корисну інформацію, включаючи зображення з камери біля переднього правого колеса, температуру масла та позашляхові показники начебто кута крену і розподілу крутного моменту

Приємно, що зміна характеру не надто позначилася на позашляхових здібностях — 220-міліметровий кліренс, два позашляхових режиму X-Mode для слизьких покриттів і глибокого снігу/бруду (тільки в топ-комплектації) та ефективна система імітації блокувань міжколісних диференціалів дозволяють «Лісника» підійматися по кам’янистих схилах, де постійно вивішуються колеса. Головне — не боятися проїжджати деякі нерівності з розгону — інакше Forester буде просто шліфувати колесами грунт.

Але до підвісці є питання. Якщо колишній Forester дозволяв мчати, не розбираючи дороги, то новачок проявив себе неоднозначно. Начебто і немає ніякого дискомфорту навіть на поганому грунтовому покритті, так і за середньої паршивості асфальту він йде добре. Але часом візьме і голосно бахне на відбій в нешкідливу з вигляду ямці, а на гострих сходах скаче. На догоду керованості амортизатори затиснули, але і на хвилях Forester розгойдується часом надміру. І навряд чи 18-дюймові колеса, якими оснащується топ-версія, сильно позначилися на ситуації. Втім, ми вже прийняли рішення взяти Subaru Forester на порівняльний тест, тому перевіримо його на «тарованих» московських і підмосковних нерівностях.

Ціни? Поки попередні

Але аж ніяк не плавність ходу підводить Subaru Forester — з цим можна змиритися заради хорошої керованості, приємного і просторого салону, зручності користування і пристойного оснащення. Біда в іншому — японське виробництво позбавляє «Форестера» конкурентоспроможного прайс-листа. Офіційно ціни повинні оголосити 18 жовтня, але навряд чи вони сильно зміняться щодо попередніх. Базовий кросовер непогано оснащений і з дволітровим мотором і варіатором коштує 1 939 000 рублів, що начебто і не дуже дорожче попередника (різниця — 80 тисяч), але майже будь порівнянних за розміром повнопривідних однокласників доступніше — це і Nissan X-Trail, і Mitsubishi Outlander, і Skoda Kodiaq.

У базову комплектацію Subaru Forester входять фронтальні, бічні подушки і шторки безпеки, світлодіодні фари, клімат-контроль, датчики світла і дощу, крісло водія з електроприводом підігрів передніх сидінь, 17-дюймові легкосплавні колеса, система стабілізації

А Forester з двигуном 2.5 — це мінімум 2 409 900 рублів! Топ-комплектація Premium ES, яка стоїть на 140 тисяч дорожче, виглядає на цьому тлі навіть більш вигідним пропозицією, бо включає в себе люк, електропривід сидіння пасажира, пам’ять положення крісла водія, непогану «музику» Harman/Kardon і два режими системи X-Mode. Тому Forester, звичайно, залишиться головною моделлю Subaru на російському ринку, але нішевим у своєму сегменті (зараз його частка в C-SUV — всього 1%), бо викласти 2,5 мільйона за «Лісника» здатні тільки віддані прихильники традицій марки.

Вадим Гагарін
Редактор Авто Mail.Ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *