Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

McLaren Speedtail: представлений найшвидший гіперкар в історії марки

Share

McLaren офіційно представив найшвидший дорожній гіперкар у своїй історії — Speedtail. Новинка стала ідеологічним наступником легендарної моделі F1, яка вважалася найшвидшим серійним автомобілем у світі з 1993 по 2005 роки.

Гіперкар побудований навколо надлегкого «унікального» карбонового монококи, завдяки якому маса автомобіля склала всього 1430 кг Довжина дорівнює 5137 мм, що на 549 мм довше колишнього супергибрида P1.

Заради поліпшення аеродинамічних показників замість традиційних зовнішніх дзеркал вирішили використовувати спеціальні камери, зображення з яких виводиться на салонні монітори внизу передніх стійок. Speedtail також отримав електрохромне скла — система здатна самостійно вибирати оптимальний рівень світла, що надходить у кабіну.

McLaren Speedtail оснастили бензин-електричною гібридною силовою установкою, технічних подробиць мало. За неофіційними даними, вона створена на основі четырехлитрового твін-трубо двигуна V8, який працює разом з двома електромоторами. Сумарна віддача агрегатів склала 1050 л. с. Тяга передається на задні колеса.

Керуюча електроніка дозволяє вибрати один з декількох режимів їзди, самий екстремальний з яких називається «Velocity» («Швидкість»). У такому разі адаптивна підвіска зменшує дорожній просвіт на 35 мм, а зовнішні камери прибираються в двері, що зменшує опір набігаючого потоку. Передні колеса приховані за спеціальними ковпаками заради зниження утворення повітряних вихорів в районі арок.

Так, швидкість купе Bugatti Chiron вище — все 420 км/год, але в розгоні до 3 сотень McLaren Speedtail обставляє його. McLaren Speedtail здатний прискорюватися з 0 до 300 км/год за 12,8 сек., що на 2,7 сек. швидше McLaren P1 і на 0,3 сек. — Bugatti Chiron. При цьому максимальна потужність силової установки британської машини майже в півтора рази менше — сумарні 1050 л. с., зате Speedtail і набагато легше: суха вага дорівнює 1430 кг проти 1995 кг спорядженої маси у Широна. Максимальна швидкість автомобіля склала 403 км/ч.

Як і McLaren F1, новий гіперкар отримав тримісний салон, де крісло водія розташовується по центру, а 2 пасажирських — з боків за плечима пілота. У новинки є невеликі відсіки для багажу — спереду і в хвості автомобіля.

Дві емблеми для передньої і задньої частини автомобіля виконають з 18-каратного білого золота бірмінгемської ювелірної фірми Vaughtons. Крім того, в логотипах, маса яких складе близько 100 грамів, використовують вставки з карбону. За додаткову плату покупцям автомобіля запропонують зробити емблему з платини.

Всього британська компанія випустить 106 таких автомобілів, вартість кожного з яких складе близько 2,3 млн. доларів (151,2 млн. руб). На даний момент всі гиперкары вже продані. Хоча перші серійні Спидтейлы з’являться тільки в самому кінці майбутнього року, а самим клієнтам машину показали лише пару тижнів тому. Зате компанія McLaren урочисто поклялася: в ім’я ексклюзивності не буде ніяких додаткових серій — ні відкритої модифікації, ні суперспортивной версії GTR.

McLaren Speedtail: представлен быстрейший гиперкар в истории марки
McLaren Speedtail: представлен быстрейший гиперкар в истории марки
McLaren Speedtail: представлен быстрейший гиперкар в истории марки
McLaren Speedtail: представлен быстрейший гиперкар в истории марки
McLaren Speedtail: представлен быстрейший гиперкар в истории марки
Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *