Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

Нова Kia проти старої — оцінюємо прогрес марки!

Share

Тестуємо проривний Kia Stinger на тлі колись флагманського седана Kia Opirus

З року в рік корейська марка Kia росте й росте — збільшуються продажу, частки ринків, особливо серйозний прогрес в Росії. У чому ж справа? Тільки конкурентоспроможні ціни і яскравому дизайні? Або Kia стрибнула насамперед у технологіях? Для оцінки ми взяли 10-річний седан Opirus, який раніше був дзеркалом досягнень компанії.

Дизайн — сила!

Безсумнівно, одним із знакових подій в історії Kia було запрошення на посаду голови по дизайну німця Пітера Шрайера. Сталося це ще в 2006 році, Шрайеру дали повний карт-бланш, розв’язали руки, і з тих пір автомобілі Kia почали стрімко перетворюватися! До «Опирусу» Шрайер не мав особливого ставлення, тому в цьому седані явно простежуються нотки старого «Мерседеса» — корейці зробили класичний седан за мотивами Е-класу з «четырехглазой» оптикою і великою хромованою решіткою. Зовнішність не відторгає, але і захоплень не викликає теж. Типовий представник Kia тих років.


Kia Stinger особливо гарний у червоному кольорі, але цікаво, що і в документах Kia Opirus зазначено «червоний»! Придивіться, дійсно є відтінок. Причому забарвлення заводський

А головним проривом став він, червоний Stinger, зухвалий і зухвалий. Як тільки він десь з’являється, життя починає крутитися навколо нього! Машина продається в Росії вже півроку, а уваги, як і раніше — хоч відбавляй. Класні пропорції з довгим капотом і низьким дахом, безліч ефектних деталей, красиві 19-дюймові колеса і пара «двустволок» вихлопної системи притягують до «Стингеру» захоплені погляди.


Kia Opirus на 170 мм довший, ніж Kia Stinger — рівно 5 метрів від переднього до заднього бампера. А колісна база, навпаки, на 105 мм менше (2 800 мм)

Головне, що команді Пітера Шрайера вдалося створити не тільки яскравий і ефектний вигляд, але і позбавлений запозичень. Тут явно видно фірмові риси Kia — решітка радіатора, яку вони називають «посмішкою тигра», палітра з яскравих кольорів, а лінія даху в задній частині нагадує про седані Кіа Optima.

Революція — під кузовом

Але до «Оптимі» Kia Stinger не має ніякого відношення! Інженерам, як і дизайнерам, дали повну свободу. У «Стінгера» — нова платформа, спочатку задній привід з диференціалом підвищеного тертя, поздовжньо встановлений двигун, потужні підсилювачі кузова. Для Kia це не просто подія, а заявка на вступ в боротьбу з преміум-виробниками. Зрозуміло, доступна і повнопривідна трансмісія, а всі «Стінгери» оснащені 8-ступінчатими автоматами.


Kia Opirus в топ-комплектації оснащується ксеноновими фарами ближнього світла, Stinger, починаючи з версії Luxe, має повністю світлодіодну оптику

Kia Opirus може бути тільки передньопривідним, а в ході рестайлінгу 2007 року під капотом з’явився 3.8 V6 з сімейства Lambda потужністю 267 л. с. Але, незважаючи на різницю у 20 «коней» з дволітровим турбомотором «Стінгера» GT-Line, червоний фастбек виявився швидше в розгоні. Позначається і старий 5-ступінчастий автомат «Опируса», і те, що крутний момент (він однаковий — 353 Н∙м) доступний на 4500 об/хв проти «полки» з 1400 до 3900 об/хв у «Стінгера».

До речі, V6 для «Стінгера» теж доступний — версія GT оснащується бітурбомотором 3.3 V6 потужністю 370 к. с., крутний момент — солідні 510 Н∙м Повнопривідний Stinger GT розганяється до сотні за 5,3 секунди, а максимальна швидкість ніяк не обмежена електронікою — 270 км/ч.


Рухайте слайдер на картинці і порівнюйте машини. Вам яка більше подобається?

Ще одне серйозне придбання Kia — це Альберт Бірманн. Людина, який вчив їздити спортивні машини відділення M компанії BMW. Саме він прищеплює Kia правильні звички. І йому це вдається! У «Стінгера» приємне, соковите зусилля на кермі, допомагає безпомилково вибирати потрібний кут повороту і в швидких і повільних дугах. Їхати в кайф, навіть не віриться, що це корейський автомобіль!

І навіть на «піднятою» на 20 мм російської підвісці він дуже впевнено тримається в поворотах і в граничних режимах не проти підіграти собі задньою віссю. А версія GT на адаптивних амортизаторах і без збільшеного кліренсу їде ще краще! І при цьому плавніше на наших дорогах.


Багажник Kia Opirus ширшими, а в підпіллі ховається повнорозмірна запаска. Але відділенням «Стінгера» користуватися зручніше через підйомної двері

Kia Opirus — з іншої епохи, коли корейський автопром орієнтувався на переваги американських покупців. Та й у самій Кореї люди їздять спокійно і розмірено. Тому у «Опируса» легкий і «порожній» кермо, який потрібно обертати на великі кути, плавний хід на хвилях, а пристойні крени і високопрофільні шини (235/55 R17) ніяк не пробуджують бажання проїхати швидше який-небудь цікавий поворот.

Причому енергоємності амортизаторів у «Опируса» не вистачає — при швидкій їзді з’являється розгойдування, а гострі нерівності вони відпрацьовують з жорсткими ударами. На «Опирусе» приємніше розслаблено котити по прямій під ледь чутний гуркіт атмосферного V6. До речі, власник подумує змінити що-небудь у випускній системі, щоб зробити його трохи голосніше. У «Стингере» це вже вирішено за допомогою динаміків, причому через меню можна настроїти, наскільки інтенсивно акустика буде додавати синтетичний звук.

Спортивний стиль проти класики

Салон «Стінгера» теж витриманий в спортивному дусі — тут низька посадка, явно виражена бічна підтримка, кермо з «подпиленной» нижньою частиною, красиві прилади з великим екраном і широка передня панель з трьома дефлекторами вентиляції по центру, дизайн яких підглянули у авіації, у літакових турбін.


Цікаво, що салон 10-річного Kia Opirus з пробігом майже 170 тисяч кілометрів зберігся в досить пристойному стані

А любителі сучасних технологій і мобільних пристроїв обов’язково оцінять мультимедійний комплекс з 8-дюймовим екраном — тут не тільки Bluetooth і навігаційна система, але і додатки Apple CarPlay і Android Auto для широкої інтеграції зі смартфонами. Працює, до речі, все швидко і адекватно.


Kia Opirus пропонує більш розслаблену посадку і більше місця для задніх пасажирів. Stinger, навпаки, одразу ж налаштовує на спортивний лад

Інтер’єр Kia Opirus все ж з минулого століття: монументальні, спокійні лінії, великий кермо, прості (але вже так звані «оптітронні») прилади і скромний екран на центральній консолі. Однак статус флагмана він тримає — тут теж є електроприводи передніх крісел (причому обидва ще і з п’ятиступінчастим обігрівом) і потужна музика фірми Infinity (Stinger оснащений динаміками Harman/Kardon).

І, звичайно, салон «Опируса» просторіше — він і сам по собі довше «Стінгера», виправдовуючи статус представницького седана. Тут більше місця для ніг і по ширині, а тіло радіє несподівано м’яким сидінням. Вместительнее і багажник, хоча «трюмом» зручніше користуватися в «Стингере» — тут піднімається електроприводом п’ята двері.

Так стара чи нова? І чи є прогрес?

Вибір очевидний — Stinger. Його вже по праву можна назвати машиною, яка дозволяє Kia насідати на п’яти німецьких преміум-марок — а це неймовірний прогрес за такий короткий термін. Завдяки тому, що Kia не треба було дотримуватися консервативного стилю в розвитку (як багатьом традиційним преміум-марок), у корейських інженерів і дизайнерів були розв’язані руки. І ось результат. Яскравий і нетривіальний дизайн, гарне оснащення і класні їздові звички роблять його локомотивом Kia, за яким тягнеться стрімко оновлюється модельний ряд. Stinger підкреслює еволюцію Kia, зміни, які зазнав бренд за ці роки. Kia Opirus для свого часу теж «нафарширований» обладнанням, радує просторим салоном і приємним мотором V6, але заявити про себе так і не зумів. Так що з нетерпінням чекаємо, коли в Росію прийде новий флагманський седан Quoris — він повинен стати вершиною ілюстрацією того, як сильно просунулася вперед Кіа за ці роки.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *