Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Новий «Мерседес» з 8-ступінчастою коробкою і дуже чистим дизелем

Share

У Парижі представили Mercedes-Benz B-класу, який більше не хоче бути просто перевізником

More sports for the tourer — так самі мерседесівці описують ідеологію B-класу чергового, вже третього за рахунком, покоління. А це означає тільки одне: в Штутгарті вивчили досвід BMW і вирішили щільніше притиснути 2-ю серію Active Tourer. Не інакше, буде бій за звання самого драйверського преміального компактвена. Ось чому Mercedes-Benz став більш приземленим, отримав диски розміром аж до 19 дюймів, розтягнуту до 2 729 мм колісну базу, короткі свеси і «примружені» вузькі фари. До речі, в базі B-класу покладаються звичайні галогенки, просунута світлодіодна оптика (у тому числі адаптивна) йде за доплату.

Інтер’єр оформлений не менш зухвало. Нехай концептуально віртуальний кокпіт повторює рішення А-класу, на базі якого компактвен і побудований (наприклад, відстань між осями збігається до міліметра). Це і цифрова приладова дошка, вкрита загальним склом з екраном інноваційної мультимедийки MBUX. І п’ять турбінних дефлекторів вентиляції з витонченою підсвічуванням. І «безрычажная» компонування центрального тунелю… Уніфікації уникла хіба що передня панель — у B-класу вона дещо іншої форми. І все одно бачити настільки мудрі рішення на практичною, по ідеї, машині незвично.

Але атлетичний дизайн — дурість без відповідної мускулатури. Тому B-класу кузов підсилили, додавши в каркас високоміцних і ультравысокопрочных сталей. Передні стійки «Macpherson» підкріпили кованими алюмінієвими важелями і литими поворотними кулаками з «крилатого» металу. Амортизатори можуть бути адаптивними, а задня підвіска — пружною балкою або алюмінієвої многорычажкой на гасящем вібрації підрамнику. Така конфігурація покладена повнопривідним і найбільш потужним версіями.

B-клас став першим «Мерседесом», на який поставили нову роботизовану коробку з двома зчепленнями 8G-DCT. За індексом легко здогадатися, що тепер у неї вісім ступенів. Правда, поєднується така трансмісія поки тільки з ще однією технічною новинкою — дволітровим турбодизелем OM654q. Алюмінієвий агрегат з свіжого сімейства мерседесовських «чистих» двигунів вперше поставили під капот поперечно. Мотор виконує екологічні норми Euro 6d, які набувають чинності з 1 січня 2020 року, і доступний в двох виконаннях: на модифікації B 200 d розвиває 150 к.с. і 320 Нм, B 220 d — 190 л. с. і 400 Нм.

Іншим трьома версіями B-класу дісталися силові установки простіше, отримані в рамках кооперації з альянсом Renault-Nissan. На B 180 d поставили 1,5-літровий турбодизель (116 к. с., 260 Нм) із заявленим середньою витратою 4,1-4,4 л/100 км, а B 180 і B 200 приміряли 1,3-літрову бензинову «четвірку» з турбонаддувом: 136 л. с. і 200 Нм, 163 л. с. і 250 Нм відповідно. Коробка з ними йде простіше — семиступінчастий робот 7G-DCT. З часом лінійка приросте та іншими силовими агрегатами.

І все ж таки в гонитві за спортивним іміджем мерседесівці не забули про практичність і комфорт. Дах занизили рівно настільки, щоб зробити B-клас стрімкіше і гнучкіша (коефіцієнт опору повітрю впав з 0,25 до 0,24, всередині стало тихіше), але зберегти командирську посадку. Приміром, водій сидить на дев’ять сантиметрів вище, ніж в A-класі. Салон тепер ширшими: ширше, довше, а за доплату для компактвена доступні мультиконтурні передні крісла з масажерами і функцією Energizing від S-класу. Крім іншого, електроніка автоматично вносить микропоправки в налаштування, щоб у пасажирів не затікали спини. Від старших моделей B-класу дістався і комплекс електронних помічників, які зробили можливим напівавтономну їзду. Також спрощує водіння опціональний проекційний дисплей.

Задній диван передбачає регулювання по довжині і нахилу спинки, причому вона розділена в пропорції 40:20:40 для більш зручної трансформації. Обсяг багажника варіюється від 455 до 1540 літрів, що можна порівняти з попередником. Однак, мерседесівці зробили акцент на зручність використання: регульований по висоті підлогу, складна спинка переднього пасажирського крісла, безключовий доступ в вантажний відсік повинні підкріпити практичну сутність моделі.

У Європі продажі нового Mercedes-Benz B-класу стартує 3 грудня, але постачання готових машин клієнтам почнуться в лютому 2019-го. До Росії компактвен третього покоління добереться трохи пізніше — в березні, хоча ціни оголосять набагато раніше — вже в листопаді-грудні поточного року.

Всі новини автосалону в Парижі

    Источник:auto.mail.ru

    Теги:

    You Might also Like

    Leave a Comment

    Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *