Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Оновлений Kia Sportage — перший тест

Share

Зовні бестселер майже не змінився, але є важливі новини під капотом!

Дизайнерам Kia не позаздриш — вони настільки добре роблять свою роботу при зміні поколінь, що їм майже нічого робити при планових оновленнях. Хто з 10 метрів відрізнить рестайлінговий Kia Sorento Prime від колишнього? А «Оптиму»? Ось і з кросовером Sportage — та ж історія. Так, а що змінилося?

Статус не дозволяє революцій

Щоб це дізнатися, дивіться на фото! Спереду це новий бампер з ефектною «шаблею», розсікаючий навпіл кубики протитуманних фар і інша оптика, яка тепер повністю світлодіодна у дорогих версій. Плюс інша решітка радіатора.


Порівнюйте оновлений Sportage і стару версію. Яка машина вам більше подобається?

Зрозуміло, «перемалювали» колеса — вони доступні від 16 до 19-дюймових. А ззаду оновлений Sportage можна дізнатися по іншому малюнку світлодіодних ліхтарів і бампера, де більш явно виділили розташовані знизу поворотники і індикатори включення заднього ходу. З’явилося 5 нових кольорів, причому за забарвлення металік доплачувати не потрібно.


Порівнюйте оновлений Sportage і стару версію. Яка машина вам більше подобається?

І справа не в тому, що художникам лінь щось міняти — їм і не потрібно було цього робити, Sportage четвертого покоління дуже тепло публіка прийняла у всьому світі (чи не тому, що він нагадує про Porsche Cayenne?), тільки за минулий рік було продано 450 тисяч машин. А в Росії кросовер зараз посідає 11 сходинку у рейтингу 25 найбільш популярних моделей — з сегменту SUV попереду тільки «бюджетні» Hyundai Creta і Renault Duster! І Kia розраховує закріпити успіх з допомогою цих оновлень.

Сюрприз — під капотом

Два вихлопних патрубка тепер красуються не лише під бампером версії GT-Line — це відмітний ознака «Спортэйджа» з двигуном 2.4. У Kia зрозуміли, що модифікація з турбованим 1.6 і роботом у нас не зайшла», тому прийняли рішення замінити складний агрегат перевіреним атмосферником (він ще ставиться на седан Kia Optima та великий кросовер Sorento Prime) з шестиступінчастим автоматом.

Машини з 19-дюймовими колесами комплектуються більш великими передніми гальмівними дисками — 320 х 28 мм замість 305 x 25 мм

І це вірний хід! 184 сил і 237 Нм крутного моменту достатньо, щоб повнопривідний Sportage розганявся до сотні за 9,6 секунди, автомат працює плавно і ненав’язливо. Добре вписався цей двигун характер «Спортэйджа», але й доплатити доведеться чимало — в порівнянні з аналогічно оснащений дволітровим кросовером (2.4 починаються з виконання Luxe) це 110 тисяч рублів. Тобто, 1 794 900 рублів проти 1 684 900.


У салоні з’явився новий кермо (як у «Оптіми»), а 8-дюймовий екран мультимедійного комплексу тепер безрамковий. Рукоятки регулювання температури отримали хромовану окантовку, трохи змінилися дефлектори системи вентиляції. Вставки з перфорованої шкіри, запилена нижня частина і підрульові пелюстки — ознаки керма версії GT Line

Найдорожчий Sportage, який раніше оснащується дволітровим турбодизелем (185 к. с., 400 Нм), тепер доступний тільки в топ-комплектації Premium. Коштує він 2 244 900 рублів і, на перший погляд, не має жодної переваги в порівнянні з бензиновими кросоверами.

Від дизеля передається більше вібрацій на кузов, що напружує в довгих пробках. А новий 8-ступінчастий автомат ніяк не позначився на динаміці — ті ж 9,5 до сотні. І при паралельному старті дизельний Sportage починає потихеньку їхати від версії з мотором 2.4 тільки після 180 км/год, Але доплата порівняно з аналогічною комплектацією бензинового «Спортэйджа» складає всього 30 тисяч рублів!

У підсумку можна «відбити» цю різницю економією палива (по одному маршруту в змішаному циклі і з інтенсивними розгонами вийшло 9,0 л/100 км на дизельній машині і 11,6 л/100 км на бензиновій) всього за 37 тисяч кілометрів пробігу. І це за умови, що в мотор 2.4 буде заливатися бензин Аі-92 (він сертифікований і під таке паливо). І, звичайно, на дизельному «Спортэйдже» простіше обганяти і прискорюватися з середніх швидкостей — солідні 400 Нм доступні вже з 1750 об/хв. Але, нагадаємо, Sportage 2.4 можна купити набагато дешевше, вибравши комплектацію простіше.

Комфорту не додалося

А ще в дизельному «Спортэйдже» трохи сильніше, ніж у бензиновому, трясе пасажирів на поганих дорогах — підвіска справно передає на кузов інформацію про дрібних нерівностях і поштовхи від великих ям, але до пробою жодного разу не дійшло навіть на неприємних хвилях, амортизатори намагаються «заокруглити» удари. В цілому плавність ходу близька до «тигуановской» — Volkswagen теж «славиться» умінням трястися навіть на здаються рівними дорогах, детально повторюючи мікропрофіль асфальту, але при цьому стійкий до вибоїнах.

В сегменті С-SUV на частку Kia Sportage припадає 15,5%

Почасти це можна списати на 19-дюймові колеса, якими були оснащені всі тестові «Спортэйджи», але найближчий родич, Hyundai Tucson з бензиновим атмосферником йде м’якше з тим же розміром «взуття», хоча шини там інші — Hankook замість Continental. До речі, в Kia не стали змінювати налаштування підвіски при оновленні моделі, тому Sportage все так само легко справляється з будь-якими поворотами, не лякаючи креном.

Подвійні вихлопні труби — відмітна риса кросоверів з турбодизелем і бензиновим двигуном 2.4

Не чіпали і шумоізоляцію — раніше середній рівень, де переважають шини, а на швидкостях за сотню додається і вітер. Тому краще зробити музику голосніше — благо, верхні комплектації оснащуються акустикою JBL з підсилювачем і сабвуфером.

Оснащення та ціни

У список устаткування найдорожчої версії Premium раніше входить комплекс помічників в русі, що включає в себе автоматичне екстрене гальмування, попередження про трафік при виїзді заднім ходом, утримання в смузі та моніторинг мертвих зон, але функціонал Drive Wise розширили за рахунок активного «круїзу» з асистентом руху в пробках (працює він, до речі, добре), та контролю втоми водія. Мультимедійні системи включають в себе підтримку Apple CarPlay і Android Auto.

Мультимедійний комплекс підтримує Apple CarPlay і Android Auto і транслює інформацію про пробки. Але зображення з камери заднього виду має низький дозвіл

Як і раніше, топ-версії Sportage пропонують електроприводи та вентиляція передніх сидінь, підігрів ззаду, панорамний дах, бездротову зарядку для смартфонів, автоматичне управління дальнім світлом і автопарковщик. А всього передбачено 18 комбінацій двигунів, трансмісій і оснащення.

Салон версії GT Line відрізняється червоною прострочуванням сидінь, а для комплектацій Prestige і Premium можна без доплати вибрати контрастну бежево-чорну обробку. Спинка заднього дивана регулюється по куту нахилу

Базовий Sportage (2 літра, 150 сил, передній привід і механіка) подорожчав на 25 тисяч і стоїть тепер 1 329 900 рублів. Комплектація включає в себе фронтальні, бічні подушки і шторки безпеки, систему стабілізації, кондиціонер. Машина з «автоматом» обійдеться в 1 489 900 рублів (+ ті ж 25 тисяч), а, щоб отримати повнопривідний Sportage, потрібно заплатити мінімум 1 634 900 рублів (+ 35 тисяч).

Більш «спортивний» модифікація GT Line з темної гратами радіатора, кермом з «спиляної» нижньою частиною, червоною прострочуванням сидінь і чорним стелею тепер доступна тільки з двигуном 2.4 і коштує 2 089 900 рублів.


Обсяг багажника залежить від типу запасного колеса. Якщо машина комплектується докаткою, то він становить 491 л, а кросовери на 19-дюймових дисках оснащуються аналогічним повнорозмірним колесом, тому обсяг зменшується до 466 л

Основна ставка — на комплектацію Luxe з 17-дюймовими колесами, двозонним «кліматом», набором фірмових «Теплих опцій» (включає підігрів керма і задніх сидінь), датчиками світла, дощу і паркування (ззаду). Продажі почнуться вже з 1 листопада, так що у оновленого «Спортэйджа» є всі шанси не здати позицій за два місяці і утримати лідерство серед прямих конкурентів. Бо всі плюси — дизайн, керованість і ціни залишилися при ньому, а заміна турбомотора на атмосферник 2.4 повинна залучити нових покупців.

Вадим Гагарін
Редактор @Авто

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *