Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Паризький автосалон — найважливіші новинки для Росії

Share

Які представлені тут машини нам особливо варто чекати в 2019 році?

Незважаючи на те, що Париж не приїхало багато автовиробників, а більшість новинок призначені для Західної Європи, ряд знакових прем’єр все ж відбувся. І навіть наш сильно усохший (і за обсягом, і за різноманітністю) ринок як і раніше представляє для автопрому великий інтерес.

1

Mercedes-Benz GLE

У Парижі представили нове покоління кросовера GLE, який, безсумнівно, продовжить комерційний успіх попередника — в Росії він упевнено тримається в числі лідерів сегменту люксових SUV. Машина стала більше на 80 мм збільшилася колісна база, з’явилися крутий мультимедійний комплекс MBUX і опціональний третій ряд сидінь.

А ще GLE — це тепер «м’який» гібрид з 48-вольтової мережею і невеликим електромотором, що допомагає трилітрової бензинової турбошестерке (367 к. с./500 Нм). Поки буде доступна тільки така версія, але незабаром гамма буде розширена. Коробка — 9-ступінчастий автомат, трансмісія — повнопривідна, причому за доплату доступна і знижуюча передача. А опціональна пневмопідвіска розширить можливості на бездоріжжі.

У нас GLE з’явиться вже в першому кварталі 2019 року, ціни оголосять ближче до початку продажів (що минає GLE коштує від 4,7 млн). Але головне, що до кінця наступного року його почнуть… виробляти в Росії на заводі Mercedes-Benz в Підмосков’ї!

2

BMW 3-ї серії

Саме з причини майбутньої російської «прописки» ми і поставили Mercedes-Benz GLE на перше місце. Але за фактом головною прем’єрою Паризького автосалону була, звичайно, нова «трійка» BMW — ікона і основна модель баварців. І можна скільки завгодно сперечатися про дизайн, але навряд чи такі зміни якось негативно позначаться на її популярності. До того ж, по техніці вона зробила черговий крок вперед.

«Трійка» переїхала на платформу CLAR і помітно збільшилася в розмірах. У довжину седан додав разом 85 мм (4 709 мм), ширина — 16 мм, а ще розширилися колії: передня — на 43 мм, задня — на 21 мм. Покращилася обтічність — коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0.23! При цьому машина «схудла» при зміні поколінь — в залежності від модифікації різниця може дійти до 55 кг.

Салон в чому схожий на оздоблення нового BMW X5 — у 3-й серії така ж центральна консоль, мультимедійний комплекс і спірний приладовий щиток, що нагадує про китайською Chery Tiggo 2. Широкий список опцій включає в себе лазерні фари, велику панорамний дах і музику Harman/Kardon. У Росії машина повинна з’явитися навесні 2019 року — спочатку будуть пропонуватися версії 330i (258 к. с.) і 320d (190 л. с.), причому повний привід поки доступний тільки з дизелем, зате на задньопривідну 330i можна замовити диференціал. Ціни — від 2 580 000 рублів за 320d, від 2 700 000 за 320d xDrive і від 2 870 000 за 330i. Але треба зазначити, що вже «в базі» йде пакет M Sport з чотирьохпоршневими гальмами і спортивною підвіскою!

3

Audi e-tron quattro 55

Так, уявляєте, Audi дійсно збирається привезти e-tron в Росію, причому станеться це вже в середині наступного року. Зрозуміло, поки немає ніякої ясності, скільки буде коштувати повністю електричний кросовер (можливо, наш уряд все ж знову скидає ввізні мита на електромобілі), але можна орієнтуватися на Jaguar I-Pace, який вже зараз пропонується за ціною від 5 825 000 рублів.

Правда, якщо I-Pace помітно виділяється на тлі інших «Ягуарів» та інших машин, то Audi, навпаки, виглядає, ніби це одна з Q-моделей. А ось «начинка» схожа з ягуаровской — два електродвигуни (по одному на вісь) загальною віддачею 408 к. с. і 600 Нм, велика батарея на 95 кіловат-годин, її можна зарядити на 80% за 30 хвилин на спеціальних потужних станціях. Запас ходу — 400 кілометрів в сертифікаційному циклі.

Салон e-tron схожий на салони інших сучасних великих Audi — A6, A7, A8. Два сенсорних екрану в центрі, великий дисплей замість приладового щитка і кермо з незвичайними спицями — все це вже ми бачили. А ось цифрові дзеркала (замість відбиває елемента там стоїть камера, яка передає зображення на екран) — це цікаво. Правда, поки вони законодавчо дозволені тільки в Японії. Та й чи довго вони будуть залишатися чистими в наших умовах?

4

Kia ProCeed

Російський офіс Kia підтвердив — у наступному році до нас добереться Kia ProCeed. Разом зі зміною імені (раніше було складне назва pro_cee’d) змінилася й концепція — тепер це не трьохдверний хетчбек, а… купеподібний універсал «шутинг брейк»! І багатьом напевно сподобається схожість задньої частини з престижним Porsche Panamera Sport Turismo.

З-за «завалених» стійок дах тепер на 41 мм нижче, ніж у звичайного універсала Ceed SW, що при незмінній довжині (4 605 мм) і ширині (1 800 мм) забезпечило йому набагато більш цікаві пропорції. За замовчуванням ProCeed йде у виконанні GT-Line, що означає мінімум 17-дюймові колеса (можна вибрати і на дюйм більше), інші бампери і накладки на пороги, а також логотипи GT-Line. У салоні — кермо зі спиляним» знизу ободом і нові спортивні передні крісла.

Цікаво, що «шутинг брейк» виявився таким же практичним, як звичайний «сарай»: обсяг багажника — 594 літра проти 625 «сидовских» літрів. До того ж Kia ProСeed буде відрізнятися більш «гострими» настройками шасі і зменшеним на 5 мм (до 135 мм) дорожнім просвітом. Ще одна особливість — в гаму увійшли тільки потужні (з пропонованих для «Сидів») двигуни: бензинові 1.0 T-GDI (120 л. с.) і 1.4 T-GDI (140 л. с.), а також дизельний 1.6 CRDI (136 л. с.). З ними працюють 6-ступінчаста механіка і 7-ступінчастий робот. У Росії Kia ProCeed з’явиться, ймовірно, тільки з 140-сильним двигуном і роботом.

5

Suzuki Jimny

Нове покоління позашляховика Suzuki Jimny — це дійсно подія, адже попередник тримався на конвеєрі цілих 20 років! Компактний всюдихід зберіг стилістику, але став набагато більш брутальним — вийшов такий собі «міні-Гелендеваген». Формально в Парижі Jimny справляв європейський дебют, але саме такі машини наступної весни потраплять на російський ринок.

Завдяки збільшення габаритів (і особливо — ширини) Jimny став просторіше, хоча при чотиримісному розміщенні багажник буде зовсім скромним (задній диван можна складати половинками). Зрозуміло, Jimny зберіг рамну конструкцію, прекрасну геометричну прохідність і повнопривідну трансмісію з жорстко підключається передній віссю і заниженою передачею, так що як і раніше залишився прекрасним позашляховиком.

На наш ринок Suzuki Jimny потрапить з новим чотирициліндровим бензиновим атмосферником K15B (1,5 літра, 102 л. с., 138 Нм) — його можливостей вистачає, щоб розігнати Jimny до 145 км/ч. Ніяких проривів в області коробок передач не сталося — 5-ступінчаста механіка або 4-ступінчастий автомат. Але фанатів моделі навряд чи це засмутить — головне, що їх улюблена концепція продовжує жити.

6

DS 3 Crossback

Один з найбільш незвичайних і дивних серійних автомобілів виставки — новий кросовер DS 3 Crossback. Для тих, хто раптом ще не в курсі — це виведена зі складу Citroen преміум-лінійка моделей з широкими можливостями індивідуалізації.

Двоколірна забарвлення (10 відтінків для кузова і 3 для даху) — найменше, що могли запропонувати французи. До цього пропонуються 10 дизайнів 19-дюймових коліс, різні види дорогої шкіри, текстилю та алькантари в інтер’єрі, оздоблення салону вигадливими текстурованими панелями і багато іншого. Плюс непоганий набір сучасних систем безпеки і навіть матричні фари, що рідкість для цього сегмента.

А ще у нього є повністю електрична версія з запасом ходу 450 км і розгоном до сотні за 8,7 секунди. Але в Росії такі DS 3 Crossback не привезуть — поки ще уточнюються модифікації для нашого ринку, а гамма традиційних моторів включає бензинові 100, 130 і 150 сил і дизелі 100 і 130 л. с. в поєднанні з 8-ступінчастим автоматом.

Источник:auto.mail.ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *