Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Peugeot показала незвичайний повний привід для 508-ї моделі

Share

Це дозволить підключатися до розетки для підзарядки батарей і забезпечити Peugeot повним приводом

Базовим агрегатом для обох силових установок — передньопривідний Hybrid і повнопривідною Hybrid4 — служить бензиновий турбомотор 1.6. У першому випадку він має форсування 180 л. с., а в другому — 225. Автоматична 8-ступінчаста коробка передач також адаптована для роботи спільно з 110-сильним електродвигуном. Останній розташовується між модулем трансмісії і двигуном внутрішнього згоряння, а гідротрансформатор замінений на мокре багатодискове зчеплення.

Літієво-іонна батарея розташована під заднім сидінням і має ємність 11,8 кВт∙год в передньопривідною версії і 13,2 в повнопривідних гібридних Peugeot. Це забезпечує запас ходу на електриці близько 40 (50) км. Повнопривідна архітектура також передбачає ще один 110-сильний електродвигун на задній осі, і сумарна потужність такої установки заявлена всього в 300 л. с., а не 225+110+110. Передньопривідний варіант видає кумулятивну потужність 225 сил.

Бензоелектричних силові установки Peugeot пропонують функціонал, схожий з тим, що є у конкурентів. Це рекуперація енергії під час уповільнення, режим гальмування допомогою відпускання педалі газу, а також резервування в батареї певної кількості електроенергії. Зарядка від «розетки» займає від 2 до 8 годин залежно від потужності порту харчування.

Спочатку гібридної стане модель GT 3008, якою покладено самий крутий і потужний повнопривідний варіант. Пізніше з’являться седан і універсал 508 508 SW з менш потужною і моноприводної версії нової силової установки.

А що ще?

    Источник:auto.mail.ru

    Теги:

    You Might also Like

    Leave a Comment

    Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *