Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Що відбувається з Audi: розмова з великим босом

Share

В інтерв’ю головному редактору «Авто Mail.Ru» Денису Смольянову керівник марки Audi в Росії Любомир Найман розповів, коли ж у Росії з’являться нова Q8 і електрокар e-tron. А також повідав, у чому головна відмінність покупців Audi і Skoda

— Яка доля електричного кросовера Audi e-tron? Чи з’явиться він у Росії?

— Для початку важливо відзначити — Audi e-tron це вже не мрія або концепт, це серійна модель, яка виробляється. Ми багато готувалися до випуску цією дуже важливою для нас машини. І вона обов’язково з’явиться в Росії вже в середині 2019 року. Мало того, ми ще хочемо розвивати інфраструктуру заправних станцій в Росії. Ми вже ведемо переговори з російськими властями і готові брати участь у розвитку мережі зарядних станцій для електрокарів.

Довжина Audi e-tron — 4,9 м. тобто він менше Q7, але при цьому помітно крупніше Q5. Tesla Model X більше e-tron на 104 мм, а Mercedes-Benz EQC, навпаки, помітно менше (4656 мм)

— Коли ж у Росії електромобілі стануть масовими, коли буде створена інфраструктура для їх експлуатації?

— Буде, звичайно, дуже непросто. Ми говоримо про перспективу 10-20 років. Поки ми говоримо про 20, хоча я дуже бажаю, щоб це зайняло 10 років. Потрібно розуміти, що зараз технології розвиваються швидко. Я б навіть сказав — агресивно. І всі автовиробники повинні підлаштуватися під цей тренд. Крім того — і це дуже важливо, — людям треба спробувати електрокари. Коли людина покатається на електромобілі, то він розуміє, що вони дають багато емоцій.

— На який обсяг продажів e-tron ви розраховуйте?

Глава марки Audi в Росії Любомир Найман

— Точних цифр я вам зараз не назву. Скажімо так, — після появи e-tron ми хотіли б подвоїти кількість продажів електромобілів у Росії (за підсумками 8 місяців 2018 року в Росії було продано всього 86 нових електромобілів, — прим. редакції).

— А коли у Росії з’являться інші новинки Audi? Седан A6, кросовер Q3 і інші моделі?

— Ми почнемо з Audi A6 нового покоління. Вже в найближчі дні ми почнемо попередній прийом замовлень і назвемо ціни на цю модель.

Далі на черзі новий кросовер Q8, який буде флагманом позашляхової лінійки компанії. Він з’явиться у продажу до кінця 2018 року. І він буде дорожче Q7.

Ну а на початок 2019 року запланований вихід Q3.

— Багато компаній зараз скорочують свою лінійку, прибираючи ті моделі, які погано продаються. Піде Audi по цьому шляху? Чи будуть у Росії скорочення? Покине наш ринок, наприклад, модель А3?

— Навпаки! Ми дуже задоволені Audi A3, яка є «вхідний» моделлю в світ Audi. Звичайно, якісь моделі можуть покинути російський ринок, але в цілому завдання Audi зараз — це запровадити нові продукти, продавати максимально широку лінійку автомобілів.

— Чого на даний момент не вистачає компанії Audi? Якої моделі у вас немає?

— Зараз нам не вистачає лише однієї моделі — позашляхового купе. Однак скоро така машина з’явиться в Росії. Мова йде про Q8.

Довжина Q8 — 5 метрів (без одного міліметра), а в ширину він цілих два метри. Тобто за своїми розмірами ця машина лише трохи коротше Audi Q7 (на основі якого вона побудована, а в ширину вона навіть перевершує свою родичку!

— В 2016 році продажі Audi знизилися на 19% (ринок теж просів, але на 11%). У 2017 році російський ринок виріс на 12%, а продажі Audi впали на 17%. У 2018 році ринок додав 16%, а продажі Audi знову впали на 10%. З чим пов’язаний криза марки в Росії? І коли він закінчиться?

— Відповідь проста. За останній час ми втратили кілька великих дилерів, які збанкрутували. Не з-за Audi, а з-за своєї невдалої стратегії. Ми не можемо їх швидко замістити, хоча наша дилерська мережа і розширюється. Проте вже в 2019 році ми повинні почати зростання.

— Ви раніше очолювали російське представництво Skoda. Тепер — Audi. У чому відмінність клієнтів у двох марок?

— Якщо говорити коротко, то у Skoda розумні і прагматичні покупці. У Audi теж розумні і інтелігентні клієнти, але вони набагато більш емоційні.

— Ваш прогноз: що буде з російським ринком в найближчі роки?

— Ми намагаємося бути позитивними. І ми сподіваємося на зростання. Однак потрібно розуміти — все залежить від курсу рубля. Якщо він буде стабільним в якомусь прогнозованому діапазоні — ринок буде зростати. Але якщо буде черговий стрибок, то все може бути по-іншому.

Денис Смольянов
Головний редактор Авто Mail.Ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *