Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Skoda в Росії: новий кросовер і красивий «Рапід»

Share

Які автомобілі буде продавати Skoda в Росії? Як буде виглядати новий Rapid? І залишиться у нас Superb? Про все це — в інтерв’ю з головою марки Skoda в Росії Яном Прохазкой

— У Skoda є маленький кросовер Karoq? Чи з’явиться він у Росії?
— В кінці наступного року «Карок» почне продаватися в Росії. Причому це буде машина локальної збірки. Ми зараз розглядаємо два майданчики: Нижній Новгород або Калуга.

Глава марки Skoda в Росії Ян Прохазка

— Скільки приблизно буде коштувати цей автомобіль?
— Точні ціни ми зараз не назвемо. Ніхто не знає точно, що станеться з рублем. Але потрібно розуміти, що це буде відносно доступний кросовер, який стане для багатьох покупців першим кроком у світ кросоверів Skoda. І якщо зараз великий Kodiaq коштує від 1 389 000 рублів, то «Карок» виявиться помітно дешевше. І потрібно розуміти — це буде масовий автомобіль.

— А скільки всього кросоверів має бути у такої марки, як Skoda на російському ринку?
— Kodiaq і Karoq закриють всі основні сегменти на ринку SUV. Ми не хочемо продавати в Росії виключно кросовери, це не наш шлях. У автомобілів класу SUV є як плюси, так і мінуси. Ми обов’язково хочемо залишитися і в світі традиційних легкових машин.

— На автосалоні в Парижі ви показали прототип нового хетчбека, який прийде на зміну нинішньому Rapid Spaceback. За нашими даними, вже в кінці цього року відбудеться прем’єра серійної моделі. Чи з’явиться такий хетчбек в Росії?
— Ця модель в Росії не з’явиться, проте можу відкрити вам секрет. У Росії з’явиться машина, яка отримає схожий дизайн. Це буде друге покоління Rapid.

Показаний на автосалоні в Парижі концепт Vision RS визначив напрямок розвитку дизайну марки Skoda на найближчі декілька років

— Нещодавно «Шкода» відмовилася від продажу в Росії Octavia Scout, а також «зарядженої» Octavia RS. Зникли і повнопривідні «Октавії». З чим це пов’язано?
— З двигунами. У Європі вступили В силу нові екологічні норми. «Шкода» була змушена модернізувати свої двигуни. Однак нові мотори вже занадто чутливі до російського палива. І ми не можемо гарантувати надійність їх експлуатації на всій території Росії, а не тільки у великих містах. Саме тому ми були змушені припинити їх поставки з Чехії.

— Чи плануються нові скорочення модельного ряду? Наприклад, буде у нас продаватися в майбутньому універсал Skoda Superb?
— Завдання універсала Superb не робити об’єм продажів, а розширювати гамму пропонованих моделей. Є група покупців, які хотіли б мати великий універсал. Оскільки у нас є можливість продавати в Росії універсал Superb, ми будемо це робити.

Універсал Skoda Superb коштує в Росії від 1 млн 758 тисяч рублів

— У Skoda є кілька моделей, які в Росії не представлені. Наприклад, Citigo і Fabia. Чи з’являться вони в Росії?
— У Західній Європі попит на маленькі машини величезний. Однак у Росії ринок інший. Тому поки ситуація не зміниться — наприклад, влада не введуть як в Індії, додаткові податки на великі автомобілі, або ми не побачимо помітної зміни структури попиту з боку клієнтів — ми не будемо продавати такі машини.

Skoda Fabia в Росії зараз не продається. А шкода — машина цікава!

— Skoda планує піти шляхом ряду виробників, що створюють автомобілі спеціально для Росії і виробляють їх у Росії?
— На даний момент — ні. Ми вважаємо, що смаки європейських і російських покупців схожі. Одним з наших переваг є те, що покупці в Росії відчувають зв’язок автомобілів Skoda з Чехією і Європою. Роблячи машини спеціально для російського ринку, ми можемо втратити нашу ДНК, якій дуже пишаємося.

— А як ви оцінюєте перспективу електромобілів в Росії?
— Як Європа починала свій шлях до електричних машин? З законодавства. Спочатку свій хід повинні зробити влади. Тільки якщо від них буде реальна підтримка, то звичайний споживач почне пересідати на електромобілі. Між тим, вже є як мінімум один місто в Росії, який міг би багато зробити для розвитку електротранспорту. Це Москва. Але і в Москві зараз немає зарядок для електромобілів навіть на платних паркувальних місцях.

Денис Смольянов
Головний редактор Авто Mail.Ru

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *