Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Техогляд хочуть прив’язати до пробігу та кількості аварій

Share

Регулярно потрапляють у ДТП транспортні засоби або машини з великими пробігами, як, наприклад, таксі, будуть проходити технічний огляд частіше

Такий варіант реформи процедури ТО вже розробляється після впровадження системи електронних паспортів транспортних засобів, пише газета «Комерсант». Мова йде про сервіс, що дозволяє створити індивідуальну програму» для машини на основі її характеристик, особливостей експлуатації, даних про ДТП, страхових випадках, пробіг, техобслуговуванні і відкличних кампаніях.

На основі аналізу буде формуватися або «хороша» історія: в такому разі, техогляд можна проходити рідше, і він обійдеться дешевше, або «погана». При цьому варіанті власника автомобіля чекає більш часте і ретельне, а значить, і більш дороге. Найгірший сценарій — введення обмежень на експлуатацію автомобіля з передачею даних в ГИБДД і навіть заборона на експлуатацію.

«Індивідуальні програми ТО можна зробити навіть для конкретних моделей, категорій автомобілів. Наприклад, звичайному автомобілю досить проходити раз на рік, а для таксі з щорічним пробігом під 200 тис. км варто проходити перевірки, скажімо, раз в три місяці», — говорить директор департаменту науково-технічної діяльності АТ «Електронний паспорт» Борис Іонів. Ряд операторів ТО вже підтримують такі пропозиції, стверджує він.

«Зрозуміло, що спочатку треба створити умови, в системі ЭПТС повинна накопичитися певна історія автомобілів, на це може піти кілька років. Крім того, необхідно буде вносити зміни в закон «Про техогляд» та інші нормативні акти»

Ряд експертів до ініціативи поставилися насторожено. «Ідея, звичайно, хороша, але зараз це непосильне завдання,— говорить гендиректор компанії «Услугиавто» Юрій Пархоменко. — Для початку необхідно вирішити проблему з повальної продажем діагностичних карт без фактичного проведення діагностики автомобіля. Інакше ми отримаємо сервіс з продажу «хорошою» історії для «поганого» автомобіля». Гендиректор спілки «Техэксперт» (об’єднання операторів техогляду) Сергій Зайцев також вважає, що реалізація нової системи в сьогоднішніх реаліях «неможлива».

Нагадаємо, що з 1 липня в Росії з’явилася можливість оформлення електронного ПТС на автомобіль. При цьому видача паперових «паспортів» на нові машини поки не припиняється. Перехідний період буде діяти до листопада 2019 року. На відміну від традиційного паперового ПТС, в електронному будуть також дані про ОСАГО, техогляд, інші відомості.

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *