Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Ця BMW постійно ламається власника довели до відчаю (фото)

Share

Чоловік запевняє, що з моменту покупки седана 7-ої серії тільки і робить, що лагодить автомобіль. Нещодавно власник BMW завдав список всіх поломок на кузов машини

Історія естонця, чиє ім’я не розкривається, почалася в 2016 році, коли він став власником BMW 7-ї серії за €123 тис. Зазначається, що дилер продав виставковий зразок, у якого до того часу вже був пробіг близько 12 тис. км. Через деякий час у нового власника почалися неприємності, які переслідують його і донині.

Чоловік запевняє, що перші проблеми розкрилися після того, як він самостійно проїхав на новій машині близько 5 тис. км. Так на 18 тисячах «полетіла» вентиляція водійського крісла, а ще дві тисячі пробігу перестав працювати люк на даху.

Втім, куди більш серйозні проблеми виникли після того, як машина проїхала більше 40 тис. км. Як запевняє власник, на 45 тисячах пробігу він «потрапив» на заміну двигуна, а на позначці в 50 тис. км довелося поміняти рульове колесо. Крім іншого, в салоні почали з’являтися дивні шуми і вібрації. Частина витрат на ремонт естонцю вдалося покрити за рахунок гарантії. Але власник нарікає, що йому доводилося брати таксі до сервісного центру більше 25 разів, і вартість кожної поїздки обходилася мінімум в €20.

У якийсь момент горе-власник спробував повернути машину в салон, але його не влаштувала сума компенсації, яку запропонував дилер. Продавець був готовий відшкодувати тільки €67,5 тис., в той час як водій розраховував отримати за свої муки хоча б €85 тис.

Зрештою, плюнувши на все і зовсім зневірившись, естонець просто наніс на кузов «сімки» весь список поломок, які йому довелося виявити. По всій видимості, таким чином чоловік намагається достукатися до керівництва марки, але відповіді з Мюнхена поки не надійшло.

Зате відома позиція місцевого дилера, який продав машину. Представник салону не приховує, що машина ремонтувалася по гарантії. Разом з тим, дилер зазначає, що власник скаржиться на звуки і шуми, які складно ідентифікувати, і, швидше за все, це суб’єктивна думка водія.

Нагадаємо, що образу на BMW тримає ще як мінімум один житель Італії. У 2008 році Пормохсени Хаді придбав BMW M6, і з самого початку експлуатації почалися проблеми: власник скаржився на вібрацію, шум в двигуні і стукіт в трансмісії. За версією Хаді, дилер та автовиробник відмовилися визнати проблему. В результаті чоловік припинив платежі за машину, зіпсувавши тим самим собі кредитну історію в банку. З цього моменту італієць в прямому сенсі оголосив війну баварцям і періодично публічно висловлює свою нелюбов до BMW.

Перший раз це сталося в 2013 році на автосалоні у Франкфурті — тоді чоловік за допомогою кувалди і сокири розбив BMW M6 вартістю 120 тис. євро. Через рік він повторив акцію, знищивши автомобіль німецької марки неподалік від входу на автовиставку у Женеві. В минулому році чоловік спалив BMW 7-ї серії навпроти штаб-квартири «баварців» в Мюнхені. За традицією акція протесту супроводжувалася гаслами про те, що «BMW обманює і шантажує своїх клієнтів».

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *