Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Volkswagen T-Cross: представлений новий маленький паркетник

Share

Багатосерійний фільм з розкриттям окремих деталей і технічних особливостей субкомпактного паркетника Volkswagen T-Cross завершився прем’єрою машини в Амстердамі. Для компанії це крок у ще один сегмент. Звичайно, можна пригадати ідеологічного попередника CrossPolo, але той все ж являв собою перекроенную модифікацію звичайного хетча, з пластиковим декором зовні і трохи збільшеним кліренсом, а ось T-Cross володіє своїм власним кузовом і є самостійною моделлю.

Volkswagen T-Cross став самим маленьким і доступним кросовером марки, причому з глобальними амбіціями. Хоча, строго кажучи, кросоверного в ньому небагато.

Для «ти-кросу» приготовлено 3 бензинових двигуна і 1 дизель, всі відповідають нормам Euro 6D-TEMP. Агрегат 1.0 TSI на 95 к. с. (175 Н•м) поєднується тільки з 5-ступінчастою «механікою» і розганяє машину з 0 до 100 за 11,5 сек. Варіант 1.0 TSI на 115 л. с. (200 Н•м) передбачає вибір між 6-ступінчастою «механікою» і 7-ступінчастим «роботом» DSG, а динаміка в обох випадках 9,9 сек. Є також мотор 1.5 TSI (150 л. с., 250 Н•м), якому покладено тільки «робот» на 7 передач. З 0 до 100 така версія розганяється за 7,8 секунди, а максималка досягає 220 км/ч. Нарешті, можна вибрати дизель 1.6 TDI (95 к. с., 250 Н•м). З ним час розгону з 0 до 100 — 12,0 сек. (з 5-ступінчастою «механікою») або 12,4 сек. (з 7-ступінчастим «роботом»). У всіх виконаннях привід — передній.

Штатний комплекс систем безпеки «ти-кросу» включає в себе стеження за розміткою, попередження про ризик зіткнення з автоматичним гальмуванням на міських швидкостях, виявлення пішоходів, моніторинг сліпих зон дзеркал і поперечного трафіку ззаду, проактивний систему захисту пасажирів з автоматичним підтягуванням ременів, закриттям вікон та люка і підняттям тиску в гальмівній системі перед аварією.

Світлодіодні ліхтарі у «ти-кросу» стандартні, а в старшій комплектації і світлодіодні фари. У базове оснащення входить регулювання водійського сидіння по висоті, помічник рушання на підйомі, електричні склопідйомники на всіх вікнах. Серед опцій: адаптивний круїз-контроль, асистент паркування та контроль за втомою водія. У старших варіантах по висоті регулюється і крісло переднього пасажира, є автоматичний клімат-контроль. Діаметр коліс (в залежності від модифікації і опцій) може досягати 18 дюймів.

Паркетник встав на конвеєр заводу Volkswagen в іспанській Наваррі, пліч-о-пліч з родинним Polo (пізніше цю модель також запустять на заводах в Південній Америці та Китаї — відповідно для цих ринків). Ціна найпростішої версії «ти-кросу» в Німеччині — 17 тис. 975 євро (1,34 млн. руб). Вихід моделі T-Cross в Росії на 100% виключити не можна. У представництві компанії на питання про таку перспективу сказали: «Працюємо над цим, але поки ніяких конкретних планів немає».

Volkswagen T-Cross: представлен новый маленький паркетник
Volkswagen T-Cross: представлен новый маленький паркетник
Volkswagen T-Cross: представлен новый маленький паркетник
Volkswagen T-Cross: представлен новый маленький паркетник
Volkswagen T-Cross: представлен новый маленький паркетник
Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *