Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Якщо Largus набрид: тест 7-місцевого кросовера за мільйон рублів

Share

Lada Largus — найпопулярніший 7-місний автомобіль на нашому ринку. І багато хто впевнений, що альтернативи йому просто немає. Але ми її знайшли!

А адже пройшли ті часи, коли наші автомобілісти, вибираючи новий автомобіль, примовляли: «Все, що завгодно, тільки не Lada!» Вазівські Granta, Vesta і Largus — лідери ринку. Притому купують їх зовсім не від безвиході! І куди поділися «китайці», які, за прогнозами експертів, повинні були порвати всіх?

Вони тепер — нішевий продукт. Ось, припустимо, вам потрібен 7-місний універсал для великої родини, який би коштував до мільйона рублів. Варіанти? Фактично один — Lada Largus. З логановским інтер’єром, відсутністю автомата і довгим списком інших недоліків… Включаючи ціну — крос-версія нині стоїть під 800 тисяч рублів.

І тут саме час згадати про «китайців». Які зробили свій Largus Cross» під назвою Lifan Myway — це семимісцевий «паркетник» довжиною 4 440 мм

Дивно, що китайці нервово здригаються при згадці «Ларгуса», який майже не відрізняється від «Майвэя» за габаритами. Вони воліють вважати, що вазівський універсал — з іншої ліги, а головні суперники — моноприводні кросовери зразок Renault Duster і Hyundai Creta. І дарма: тиснути треба саме на семиместность!

Задній привід…

З англійської «my way» — це «мій шлях». І у «лифанчика» шлях дійсно свій, особливий. Оскільки базою для моделі послужив невідомий російському обивателеві мікроавтобус, Lifan Myway отримав… задній привід. Ми нічого не переплутали — саме задній. (Без будь-якої можливості підключити передні колеса).

Притому на бездоріжжі Lifan молодець: хороша геометрична прохідність і правильна робота автомата дозволяють долати перешкоди впевнено, як на передньопривідному «Дастере». А завдяки електронній блокування заднього диференціалу «китаєць» іноді відверто дивує!

Власне, наявність електронних помічників — великий плюс, враховуючи задньопривідну платформу. В слизьких поворотах система стабілізації готова відразу припинити початок заносу — робить вона це трохи різкувато, але впевнено. При необхідності ESP можна повністю відключити.

…семимісцевий салон…

Свій шлях — і в оформленні інтер’єру. Псевдодеревянные вставки і двоколірна оббивка — це сміливо. Інша несподіванка — непогана ергономіка: так, китайці продовжують робити подушки сидінь занадто короткими, але посадка вже відповідає загальноєвропейським канонами.

Правда, без китайських чудасій не обійшлося. Щоб пройти на гальорку, потрібно, ясна річ, відкинути крайній секцію сидіння другого ряду. І зафіксувати її. Для цього азіатська інженерно-конструкторська школа пропонує використовувати… сталевий пруток, підвішений на шнурочку. Надійно, але аж надто невигадливо.

До речі, салон дійсно готовий прийняти сімох пасажирів — перевірено на практиці. Притому на гальорці можуть всістися не тільки щуплі дошкільнята! Благо, сидіння другого ряду рухаються на полозку, а спинки всіх крісел мають регулювання по куту нахилу. Серйозний прорахунок тільки один — в «хвостовій частині» немає кріплень ISOFIX для дитячих крісел.

…п’ятиступінчастий автомат…

Мотор 1.8 (125 л. с. і 161 Н∙м) забезпечує непогану динаміку розгону — навіть дивно, що китайці соромляться наводити конкретні цифри. Якщо АВТОВАЗ заявляє для «Ларгуса» 13,5 секунди на прискорення до 100 км/год, то Myway повинен бути точно швидше! Але щоб «Ліфан» вистрілював на старті, треба заздалегідь натиснути непоказну кнопочку «E/S».

У 5-диапазонного автомата Aisin є «економічний» і «спортивний» режими: калібрування агрегату не ідеальні, але непривередливого водія влаштують.

В «економі» китайський кросовер, мабуть, навіть занадто неквапливий — на запізнювання педалі акселератора накладається бажання автомата максимально рано включати високі передачі. Але такої поведінки є розумне виправдання: у місті витрата палива зменшується до восьми-дев’яти літрів «дев’яносто другого».

До гальм питань немає, а от керованість псує легкий малоинформативный кермо — зв’язок між водієм і машиною дуже примарна. Не додають впевненості і великі крени. Мабуть, керованістю пожертвували, бажаючи домогтися гідного плавності ходу… І майже домоглися! Правда, без рекордного запасу енергоємності, яким радує Largus.

…адаптована підвіска…

«Як вона стоїть на швидкості! А як працює підвіска!!! Задню не пробиває до жорсткого удару. Як вони це зробили?!», — волав від захвату сусід, який більше року тому купив один з перших «Майвеев». Ми прокотили на обох «Лифанах» і з’ясували: його машина радикально відрізняється від тестової! У чому підступ?

Ніяких слідів підроблення ми не знайшли. Хоча спочатку подумали, що це представництво марки спеціально запровадив іншу підвіску на автомобіль для журналістів. Насправді, китайці просто виконали роботу над помилками — запровадили більш довгоходові більш жорсткі амортизатори і сайлент-блоки.

Сусідський Lifan не щадить пасажирів другого і третього ряду, гарненько струшуючи їх на кожній купині. І це — на швидкості всього за 80 км/год. А тестовий ковтає нерівності вкрай впевнено, навіть на хвилях асфальту майже не допускаючи розгойдування. Загалом, за доопрацювання російського офісу — залік!

…за мільйон рублів!

Звідси висновок. Китайські машини стають цікавішими: і за рівнем обробки, і по їздовим характеристикам. Це вже не та кустарщина, яка ринула на ринок 10 років тому! Але… Навіть базові Duster або Creta як і раніше кращий. Як мінімум, з-за підтвердженою часом надійності.

В плюс «Лифану», безумовно, йде ціна: з автоматом Myway варто 989 900 рублів! І це — в максимальній комплектації (інших не передбачено).

Найдорожчий Largus Cross нині віддають за 739 900. Але народна любов не думає вичерпуватися: на парковках навколо багатоповерхівок «Ларгусов» греблю гати. А якщо хочеться відрізнятися? А якщо потрібен автомат? Ось таким непевним і потрібно пропонувати Lifan Myway. А не тим, хто доглядають «Дастер» або «Крету».

Олексій Кованов
Редактор Авто Mail.Ru / Фото Володимира Чучадеева

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *