Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Заборона на літню гуму взимку: що сталося насправді

Share

У Росії почав діяти новий технічний регламент, який забороняє використовувати літню гуму взимку. Але для водіїв легковиків нічого не змінюється

Мова йде про поправки в технічний регламент митного союзу про безпеку колісних транспортних засобів, які були затверджені рішенням Ради євразійської комісії 16 лютого 2018 року. Як і раніше документ містить заборону на експлуатацію транспортних засобів, «не укомплектованих зимовими шинами у зимовий період (грудень, січень, лютий)», але з деякими уточненнями.

Так, якщо раніше цей обов’язок поширювалася на всі категорії ТЗ, то тепер в документі є уточнення, що зимові покришки зобов’язані бути тільки на автомобілях категорії M1 і N1 — легкових автомобілів і невеликих восьмимісних автобусах.

При цьому штрафувати за таке порушення водіїв легкових автомобілів інспектори ДІБДР по-як і раніше не зможуть, пише «Комерсант». Справа в тому, що в Росії відповідальність за порушення норм безпеки руху прописані в КоАП РФ, який посилається не на регламент, а на правила дорожнього руху.

В ПДР існує спеціальний розділ з переліком несправностей, при яких заборонена експлуатація автомобіля. У ньому нічого не говориться про заборону використовувати літні шини взимку, відповідно, штрафу за це не передбачено, — підтвердили газеті в прес-центрі МВС.

Таким чином, інформація про те, що з 11 листопада інспектори штрафуватимуть водіїв за неправильну гуму за новими правилами, це неправда.

А от за порушення інших норм інспектор має право оштрафувати автомобіліста на 500 руб. (ч. 1 ст. 12.15 КоАП РФ). До таких, наприклад, відносяться залишкова глибина протектора зимових шин менше 4 мм; встановлення на одну вісь шин різних розмірів, моделей з різними малюнками протектора, а також шипованих і нешипованих шин; відсутність болтів кріплення колеса, а також через тріщини на диску.

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *