Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

Алонсо: WEC зовсім не така ситуація, як у Формулі 1

Share

У ці вихідні Фернандо Алонсо візьме участь у гонці WEC «6 годин Фудзі» і налаштований по-бойовому, сподіваючись відігратися після дискваліфікації команди Toyota на попередньому етапі в Сільверстоуні. Її екіпажі фінішували на двох перших позиціях, але обидві машини не пройшли технічну перевірку і були виключені з протоколу, а перемогу присудили Rebellion. Перед початком гоночного уїк-енду іспанець розповів про ті події в Сільверстоуні і поділився спогадами про гонках на трасі у Фудзі в Формулі 1.

Фернандо Алонсо: «В WEC зовсім не така ситуація, як у Формулі 1: тут більше свободи і спокою, але на кожному етапі ми боремося за поулы, перемоги і титул. Я завжди зосереджений і намагаюся домогтися успіху в обох чемпіонатах, адже вони вважаються кращими в автоспорті. Я відчуваю однаковий пресинг.

Нас засмутила дискваліфікація в Сільверстоуні. Але все так, як є, нічого не поробиш. Ми погодилися з рішенням стюардів, нам треба зробити висновки і в майбутньому досягти прогресу. Те, за що нас виключили з протоколу, не давало збільшення у швидкості – навіть навпаки, адже з-за деяких технічних проблем машина стала повільніше. Це прикро. Але ми привітали Rebellion з перемогою в Сільверстоуні і тепер хочемо виграти у Фудзі. Сподіваюся, що ми без проблем проведемо гонку.

У Спа і Ле-Мані, а потім в Сільверстоуні приватні команди отримали надбавку в потужності. Правила коригуються в кожній гонці. З-за нової поправки в регламент Toyota стане ще повільніше, і я вважаю, що це несправедливо. Ми не повинні вибачатися за те, що ефективно працюємо. Наш проект розрахований на 10 років, і мені здається, у нас достатньо ресурсів, щоб відіграти за рахунок того або іншого рішення пару десятих. Прикро програвати, але мені здається, ми постраждаємо не занадто сильно.

Мені подобається автодром Фудзі. На всіх японських трасах є профільовані повороти, і на внутрішньому радіусі зчеплення завжди вище. Це характерно для Сузукі і Фудзі. Три сектора абсолютно не схожі один на одного: два перших – швидкісні з довгими прямими, а останній дуже вузький і складний. Це цікава траса, і тут багато що залежить від погоди, так що ми будемо постійно за ним стежити.

У мене чудові спогади про перемогу на цій трасі Формули 1 в 2008 році, адже після цього ми тут не ганялися. Тільки мені і Льюїсу Хемілтону вдалося виграти Гран Прі Японії на двох різних трасах – у Фудзі і в Сузуці. Той сезон 2008 року був для мене дуже складним. Але я переміг в Сінгапурі, а потім і виграв наступну гонку Гран Прі Японії. Це було дуже важливе досягнення.

Що стосується планів на майбутнє, то після Гран Прі Японії пройшло всього чотири дні, і з тих пір нічого не змінилося: я поки не прийняв рішення, і у мене багато варіантів».

Одним з варіантів продовження кар’єри залишається перехід в IndyCar, і в McLaren говорили, що розглядають можливість створити власну команду в заокеанських перегонах. Однак Фернандо запевняє, що не в курсі подібних планів.

«Чи зможуть вони створити ще одну команду, щоб виступати не тільки у Формулі-1, але і в IndyCar? Я не знаю, це питання краще задати McLaren, – заявив він. – Потрібно уважно проаналізувати всі можливості, зіставити календарі і з’ясувати, яку підготовчу роботу потрібно виконати, адже будь-яка програма на наступний сезон вимагає підготовки. Це дуже серйозний і складний проект».

Источник: http://www.f1news.ru/news/autosport-132494.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *