Пілот ART Джордж Расселл здобув перемогу в недільному спринті Формули 2 в Сочі. Завдяки цьому британець ще більше зміцнив своє лідерство в чемпіонаті і майже гарантував собі титул. Його головний конкурент, Александер Элбон з DAMS, закінчив гонку на третьому місці. Друге посів Серхіо Сетте Камара, який виступає за Carlin.
На старті Антоніо Фуоко атакував володаря реверсивного поула Фукудзуми, але ледве вписався в другий поворот і відкотився назад. Ниреи захопив лідерство, на друге місце вийшов Расселл, на третє Камара. Лоранди і Латифи зіткнулися в п’ятому повороті в боротьбі за третє місце і зійшли. На трасі з’явився автомобіль безпеки.
Рестарт був дан на третьому колі, позиції в лідируючій групі не змінилися. Однак Расселл був явно швидше Фукудзуми, постійно його атакував і на п’ятому колі вийшов вперед. На шостому колі Элбон випередив Фуоко і піднявся на четверте місце, а Маркелов обігнав Мері в боротьбі за сьоме. На цьому Артем не зупинився і вже на сьомому колі випередив відразу двох суперників, піднявшись на п’яту позицію.
Расселл стрімко відривався від пелотона, в той час як Фукудзуми продовжував втрачати позиції, пропустивши Камару на восьмому колі, Элбона на дев’ятому та Маркелова на 10-м. Норріс отримав 10-секундний Stop&Go, що зайняв неправильну позицію на прогревочном колі. Втім, Ландо у будь-якому випадку на високі місця не претендував.
На 11-му колі гонки в Сочі почався дощ. Ніко Карі врізався в стіну перед сьомим поворотом і зійшов. Не встигли маршали прибрати його машину, як у цьому ж місці розвернуло Ейткена, причому машина заглохла прямо посеред траси, і дирекції гонки довелося оголосити режим віртуального автомобіля безпеки. Траса ставала все більш і більш мокрою, але в бокси ніхто не поспішав – за винятком Норріса, якому після відбуття штрафу втрачати в будь-якому випадку було нічого.
На 13-му колі був даний рестарт, і тут же команди почали закликати пілотів в бокси. На трасі залишилися Фуоко, Делетраз і Гиотто, але керувати машиною на сліках ставало все складніше, гонщики все частіше помилялися. Гиотто зупинився на наступному колі, Фуоко і Делетраз проявили завзятість, хоча втрачали на кожному секторі по чотири-п’ять секунд. Вже на 15-му колі Делетраз відкотився на шосте місце, а незабаром Расселл випередив Фуоко в боротьбі за перше.
На 17-му колі зійшов Норріс – він пробив шину в боротьбі з Маини. Дощ припинився, але траса сохла повільно. Маркелов повернувся на четверте місце, випередивши Фуоко, але його постійно атакував де Вріз, який в дощових умовах їхав явно швидше. На 20-му колі Нік все ж зміг знайти можливість для обгону і миттєво відірвався від Артема. Маркелов в підсумку фінішував п’ятим.
Пілот | Команда | Час |
1. Д. Расселл | ART Grand Prix | 44:46.259 |
2. С. Камара | Carlin | 7.438 |
3. А. Элбон | DAMS | 8.216 |
4. Н.де Вріз | PREMA Theodore Racing | 19.132 |
5. А. Маркелов | RUSSIAN TIME | 22.258 |
6. Р. Мері | Campos Racing | 27.778 |
7. Н.Фукудзуми | BWT Arden | 30.852 |
8. Д. Бокколаччи | MP Motorsport | 35.190 |
9. А. Фуоко | Charouz Racing System | 39.981 |
10. М. Гюнтер | BWT Arden | 47.076 |
11. Т. Макино | RUSSIAN TIME | 50.708 |
12. Ш. Гелаэль | PREMA Theodore Racing | 53.110 |
13. Л. Делетраз | Charouz Racing System | 53.404 |
14. Л. Гиотто | Campos Racing | 53.553 |
15. А. Маини | Trident | 102.002 |
Не класифіковані: | ||
Л. Норріс | Carlin | 16 кіл |
Д. Ейткен | ART Grand Prix | 11 кіл |
Н.Карі | MP Motorsport | 10 кіл |
Н.Латифи | DAMS | 0 кіл |
А. Лоранди | Trident | 0 кіл |
Источник: http://www.f1news.ru/news/autosport-132194.html