Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

WEC: Кваліфікацію в Шанхаї виграли гонщики Toyota

Share

Пілоти заводської команди Toyota показали два кращі результати у кваліфікації в Шанхаї і займуть весь перший стартовий ряд перед завтрашньою 6-годинний гонкою. При цьому поул дістався екіпажу машини №7 складі Камуї Кобаяші, Майка Конвея і Хосе-Марії Лопеса. Цікаво, що результати п’яти найшвидших спортпрототипів класу LMP1 з різними силовими установками (на Toyota вони гібридні) розділили лише 1,2 секунди – це набагато менше, ніж у попередніх гонках сезону.

Від Toyota №7 у кваліфікації брали участь Кобаяші і Конвей, їх усереднений результат, за яким і визначаються підсумки кваліфікації в WEC, склав 1 хв. 42,931 секунди – це другий поул екіпажу в сезоні. Їх напарники, виступаючі на машині №8, Фернандо Алонсо і Казукі Накаджіма, показали другий час, програвши чотири десятих.

«Так, нам знову це вдалося! – повідомила прес-служба команди Toyota на своїй сторінці в Twitter. – У кваліфікації в Шанхаї розгорнулася гостра боротьба, і ми показали два кращих результату. TS050 Hybrid під №7 лише трохи випередила машину №8».

Третій результат у екіпажу команди Rebellion Racing, його забезпечили Андре Лоттерер і Бруно Сенна, і він лише на 0,592 секунди гірше часу поула. Екіпаж російської команди SMP Гонки, виступаючий на спортпрототипе BR1 під №17, стартує з 4-ї позиції: середній результат Стефана Сарразена і Єгора Оруджева – 1 хв. 43,870 секунди.

З п’ятої позиції стартує ще одна машина Rebellion; другий екіпаж SMP Racing, від якого в кваліфікації виступали Дженсон Баттон і Віталій Петров, який показав сьомий результат.

«В цілому я задоволений показаним часом – воно вийшло найшвидшим в нашій команді, – поділився Єгор Оруджев. – Мені було трохи важко в тому плані, що Шанхай – нова для мене траса. Посуху тут я проїхав три швидких кола, і все в трафіку. Тому, по суті, перший раз гарний час я показав тільки зараз у кваліфікації. На мій погляд, я допустив невеликі похибки, можна було проїхати трохи швидше, втім, наші позиції на старті це не змінило б. Машиною я задоволений, ми дійсно добре підготувалися до кваліфікації. Думаю, якщо завтра не піде дощ, у нас буде певну перевагу, і ми постараємося ним скористатися».

«Сьогодні ми зробили ставку не на суху погоду, а на дощ, оскільки прогноз обіцяє його завтра, – додав Віталій Петров. – У нас дуже хороша швидкість в дощову погоду, тому ще в четвер і п’ятницю інженери підбирали налаштування з урахуванням такого прогнозу, і ми їх тестували. У кваліфікації мені поставили більш жорсткі шини, щоб зрозуміти, як вони працюють, і в разі, якщо за ніч прогноз зміниться і завтра все-таки буде сухо, у нас вже є інформація про поведінку гуми різних складів і, відповідно, можливість вибрати більш підходящий нам комплект… Що стосується завтрашньої гонки, думаю, вона буде дуже цікавою та захоплюючою. Коли в Шанхаї змінюється погода, ніхто не може сказати заздалегідь, чим все закінчиться. Так що шанси у нас є, і вони досить непогані».

У класі LMP2 свій перший поул у сезоні здобули гонщики команди Джекі Чана DC Racing Хо-Пін Тун і Габріель Обрі.

У категорії LMGTE Pro кваліфікацію виграли представники Chip Ganassi Racing Стефан Мюке і Олів’є Пла, що виступають на Ford GT; в класі LMGTE Am найшвидшими були Педро Ламі і Підлогу Далла Лана на Aston Martin.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *