Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

WEC: Перемога у Фудзі дісталася напарникам Алонсо

Share

Для Toyota було важливо, щоб «6 годин Фудзі», домашній етап для заводської команди японського концерну, пройшов гладко і завершився переможним дублем, і сьогодні все склалося саме так. Хоча, можливо, події розвивалися не за найбільш ймовірним сценарієм, оскільки перемога дісталася не екіпажу Фернандо Алонсо, а його напарникам.

Першим лінію фінішу на Fuji Speedway перетнув Камуї Кобаяші, і на вершину подіуму він піднявся разом зі своїми колегами Майком Конвеєм і Хосе-Марією Лопесом – це перша перемога екіпажу машини №7 в суперсезоне 2018-2019 рр ..

Менше ніж через 12 секунд картатий прапор побачив і Казукі Накаджіма на Toyota №8, але незважаючи на другий результат, а також Себастьєн Буемі і Алонсо продовжують лідирувати у чемпіонаті, хоча їх перевага дещо скоротилося.

Третє місце в класі LMP1 дісталося екіпажу Rebellion Racing у складі Андре Лоттерера, Ніл Яні і Бруно Сенни, а четвертими стали гонщики російської команди SMP Racing Дженсон Баттон, Михайло Альошин і Віталій Петров.

Незважаючи на спроби організаторів чемпіонату кілька зрівняти швидкісні можливості машин Toyota з гібридними силовими установками і техніки їх суперників, японська команда, як і раніше домінувала. Досить сказати, що екіпаж Rebellion, який фінішував третім, відстав від лідерів на 4 кола.

6-годинна гонка почалася на мокрій трасі, і глядачі побачили цікаву боротьбу у всіх чотирьох класах чемпіонату. Перемога екіпажу Кобаяші/Конвея/Лопеса виглядає тим більш важливо, якщо врахувати, що його результат у кваліфікації був анульований, і машина №7 стартувала з 8-ї позиції, тоді як їх напарники на машині №8 – з поула. Але вже через пару кіл Кобаяші пробився на другу позицію, а після першого піт-стопа очолив гонку.

Надалі перевага цього екіпажу тільки зростало, і частково це було пов’язано з тим, що на другий Toyota почалися проблеми з керованістю. Як пояснив Буемі, розвинулася занадто помітна недостатня обертальність, а гума працювала нестабільно: різниця в швидкості між свіжим комплектом і прикатанным була надто великою.

На першій стадії гонки, поки асфальт залишався вологим, екіпаж SMP Racing, який виступає під №11, був попереду суперників з Rebellion, що говорить про майстерність і сміливості Баттона/Альошина/Петрова, але після першої третини дистанції, коли траса підсохла, швейцарська команда вийшла вперед, і в результаті її машина фінішувала третьою. Також нашому екіпажу завадили технічні проблеми, і він втратив якийсь час в боксах, однак на останньому відрізку гонки, коли спортпрототип BR1 пілотував Баттон, ветерану «Формули-1» вдалося відіграти кілька позицій. Підсумком стало 4-е місце, хоча і в 11-ти колах позаду лідера.

Що стосується другої машини SMP Racing, то, на жаль, за дві години до фінішу на ній відбулася механічна поломка, і це стало причиною сходження з дистанції гонки.

У класі LMP2 перемога дісталася повністю малайзійському екіпажу команди DC Racing, що належить Джекі Чану – це перше подібне досягнення для представників цієї країни Джазмана Джафара, Вейрона Тана і Набила Джеффрі.

Серед гонщиків GTE Pro кращими стали француз Кевін Эстре і данець Міхаель Крістенсен, виступаючи за заводську команду Porsche, в класі GTE Am найсильнішими стали пілоти приватної команди Team Project 1 Йорг Бергмайстер, Патрік Ліндсей і Еджідіо Перфетти, також виступали на Porsche.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *