Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Тест-драйв Audi A5 Sportback 2.0 TFSI: як на підбір

Share

Австрияки вибирають шніцель за принципом: головне, щоб він був плоским і коричневим. Все інше – дрібниці, оскільки в начинці сумніватися апріорі не доводиться. Прокотивши по дорогах Карінтії і Штирії кілька сотень кілометрів, ми переконалися, що 249-сильний бензиновий Audi A5 Sportback більш вимогливий до водія, ніж той до автомобіля.

Тест-драйв Audi A5 Sportback 2.0 TFSI: как на подбор Audi A5

Щоб володіти добротним «спортбеком», мало мати стартові 3 млн рублів. Бажано ще розуміти, а чи зможете ви грамотно і безпечно ним керувати.

Як говорили в дитинстві, саечку за переляк… Через 6 секунд зі старту ви размениваете другу «сотню» і насолоджуєтеся пасторальними етюдами за вікном. Гостре кермо, оперативний відгук навіть на мінімальний дотик тапка до педалі акселератора – перші кілометри дистанції краще не гусарить, а звикнути до норову 2-літрового турбованого TFSI серії EA888.

Можливо, сам стартовий відрізок на бензині здасться трішки инфантильнее, ніж, скажімо, на солярці (див. врізку), але різниця не сильно очевидна. Мотор, повторюся, гарний: комбінований впорскування, 16-клапанне будова ГРМ, змінювані фази газорозподілу. На пік потужності виходить при 5000-6000 об/хв, а стеля крутного моменту припадає на 370 Нм при 1600-4500 об/хв.

Тест-драйв Audi A5 Sportback 2.0 TFSI: як на підбір

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI 4×4 Sport
2 л, 249 к. с
робот 7
0-100 – 6.0, 250 км/год
4733 x 1843 x 1386 мм
повний
АІ-95, 5.9 л на 100 км
2 910 000 руб

Непогано тягне з низів», зберігаючи при великій швидкості низькі обороти. DSG активує і тримає 7-ю передачу: на спідометрі більше 130 км/год, а стрілка тахометра на позначці 2000 об/хв. Переводимо трансмісію в ручний режим, доводячи до 4-ї… Обороти рвуться до червоної зони, деякий час коробка їх тримає, але бути гранітним монументом не бажає і через кілька секунд перескакує на щабель вище.

При бажанні можна «нудити» на вищій передачі «малосерьезные» для швидкісної магістралі 75-80 км/год, і коробка буде її стоїчно тримати. Але це, швидше, моніторинг можливостей силовий зв’язки, ніж оптимальний режим поведінки.

Машина не будує з себе королеву, в іншому випадку я б привітав її з Днем будівельника. Вона просто їде, але їде як вам бажається. Незважаючи на чоловічий показник потужності, економічність 249-сильний TFSI може стати додатковим чинником залучення до себе купівельної уваги. Дорожній мікс, яким нас порадували організатори тест-драйву – це, в середньому, від 80 до 150 км/год в режимі «нон-стоп». При цьому на фініші бортовий комп’ютер показав витрату 7,4 л/100 км. Дизель, як мені пам’ятається, був трохи економічніше.

Тест-драйв Audi A5 Sportback 2.0 TFSI: як на підбір

У стандартному режимі пересування турбований «спортбек» – відносно спокійний автомобіль. Тобто катишь як на класичному седані, насолоджуєшся від «околоальпийских» видів. «Флегматик» режиму Efficiency випаровується при переході в режим Comfort, який може бути активований при допомогою перемикача Audi drive select. А вже в Auto настрій змінюється у бік легкої агресії, до того ж кермо з підвіскою додають пружності.

Особисто моя стихія – режим Dynamic. Автомобіль моментально напружується по керму, підвісці і движка. Відгуки блискавичні, маневрування перчене. Гостріше відчуваєш асфальтові шви і брижі заміської щебінки. На високій швидкості, повторюся, Dynamic – те, що треба, особливо якщо крутишся на автобані як слаломіст – з ряду в ряд. Вертикальна розгойдування кузова менше, крени мінімальні, а часто і зовсім не помітні. Питання шумоизояляции для A5 Sportback не актуальне.

Міжосьовий диференціал Torsen завжди на варті безпеки. І це, як показав наш досвід пересування по автобану в примхливу вересневу негоду, лише на благо. При необхідності автоматика перебере на момент втратило коефіцієнт зчеплення колесо, минаючи великих неприємностей. У звичайних умовах тяга ділиться в пропорції 60:40 на користь задньої осі. А взагалі до 75% моменту може «осідати» спереду і до 85% – ззаду. При цьому особливо відзначимо, що повний привід quattro – привілей абсолютно всіх комплектацій.

Тест-драйв Audi A5 Sportback 2.0 TFSI: як на підбір

Рульовий механізм з електропідсилювачем на рейці прикріплений до передньої частини основного підрамника, а всі колеса укомплектовані вентильованими дисковими гальмами з ABS, BAS, EBD і іншими асистентами. Гальмування на різних швидкостях адекватне, стернування вище всяких похвал. Опціонально доступна технологія динамічного рульового управління з електромеханічним підсилювачем. Вона змінює передавальні характеристики в залежності кута повороту рульового колеса і швидкості, але, на жаль, коштує додаткових грошей.

За бензиновий A5 Sportback дилери просять більше грошей, ніж дизельний. Можливо, тому «живих» машин з 249-сильним двигуном на майданчиках продавців або немає зовсім (тільки під замовлення), або присутні одиниці, як правило, з повним «фаршем». До офіційно встановленими цінами дилери підходять творчо і готові робити знижки, причому, смачні. Тому при виборі автомобіля є сенс поторгуватися. Це, повірте, не соромно навіть у випадку з таким автомобілем, як Audi A5 Sportback.

Источник: http://110km.ru/art/testdrive-audi-a5-sportback-2-0-tfsi-kak-na-podbor-124456.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *