Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Тест-драйв беушного Hyundai H1: увісьмох по крамницях

Share

Сподобилася мені тут опинитися за кермом Hyundai H1. Не нового, 8-річного, «откапиталенного», з незрозуміло яким реальним пробігом, але цілком живого і працездатного. Тест-пробіг виявився самим видатним з кілометражем, зате вдалося прихопити по дорогах сусідньої Фінляндії.

Тест-драйв бэушного Hyundai H1: ввосьмером по лавкам Hyundai Starex H-1

Нинішній господар купив темно-синій мікроавтобус «з рук», і, за його словами, не дуже-то вірив (і вірить) в цифри на одометрі – мовляв, скрутити показання сьогодні справа 10 хвилин і 1000 рублів за сеанс». Відразу були поміняні деякі «розхідники», і великих технічних проблем автомобіль тривалий час не приносив.

Біда постукала з боку напарника по бізнесу (пасажирські автоперевезення). Чоловік так захопився розмовами по мобільному телефону за кермом, що абсолютно не помітив, як на ходу витік антифриз, і движок, зі зрозумілих причин, «стуканув». Про новому моторі партнери не мріяли, моніторили ринок б/у агрегатам. Дизеля були – по 60-80 тис. рублів. Необхідного бензинового знайти не вдалося, от і погодилися з варіантом «капіталки».

Перебирали, як заявив автовласник, на «бошевской» станції, із застосуванням відповідних деталей. Роботами, начебто, задоволений, в даний час движок знаходиться в стадії обкатки, тому від спринтерських гонок доводиться утримуватися. Чисто по відчуттях, особливою жвавістю 2,4-літровий двигун не має. Можливо, з тієї причини, що на момент пробігу в салоні знаходилося 8 чоловік, включаючи водія.

Тест-драйв беушного Hyundai H1: увісьмох по крамницях

Обгони даються мікроавтобусу з деякою «навантаженням» — автоматичні передачі доводиться скидати заздалегідь і бажано відразу на дві. В салоні від цього чути сторонній шум, нехай навіть не дуже ріжучий слух. Економним бензиновий варіант H1 ніяк не назвеш – по трасі вийшло щось близько 10 л/100 км. Може, з часом деталі притруться, і цифри виявляться більш лояльними, не знаю.

Hyundai Starex H-1 Comfort 2.4 AT
2.4 л, 173 / 127 при 6000 л. с
автомат 4
0-100 — 18.5 з, 180 км/год
5125 x 1920 x 1925 мм
задній
АІ-95, 11.4 л на 100 км

Важіль «автомата» розташований по-минивэновски, на «бороді» центральної консолі. У водительско-робочої практиці не раз доводилося користуватися такою конструкцією, скажу так: не моє. Якби це була «механіка», точно замучився б рухати «палицю» туди-сюди. Однак, знаю масу людей, хто без розуму від цього конструкції, все в світі суб’єктивно.

У режимі «паркінг» набалдашник важеля АКПП злегка перекриває доступ до лівого кругляшу блоку вентиляції. Радує те, що в положенні «простою» двигун, як правило, глушиться. Взагалі, на цій самій центральній консолі всіляких клавіш і регуляторів предостатньо, включаючи кнопки управління кондеем, «музикою» і підігрівом крісла водія (пасажирське не підігрівається). Праворуч від важеля і ліворуч від роз’єми AUX передбачена дивна ніша. Вона сама по собі маленька, несиметрична, але цілком глибока. Господар мікроавтобуса використовує її для зберігання кулькових ручок. А ось перчаточних ящиків відразу два, і обидва цілком собі об’ємні.

Посадка водія і переднього пасажира висока, зовнішні «лопухи» великі — оглядовість від того розкішна. Хіба що забиратися на праве від «рульового» крісло не зовсім комільфо – ручка як би захована під стійку, доводиться її намацувати з вулиці. «Пічка» гріє що треба. Приладова панель, за нинішніми мірками, простацька, але, думаю, в дусі свого часу, на початку 2010-х. Ту ж температуру повітря доводиться виводити на «сіро-зелененьку» РК-смужку додатково. Зате в святій простоті є свої плюси – читаність свідчень стрілки спідометра і тахометра вище всяких похвал, навіть побіжного погляду достатньо для розуміння, з якою швидкістю їдеш або які обороти актуальні в дану секунду.

Тест-драйв беушного Hyundai H1: увісьмох по крамницях

Незважаючи на штатні 173 сили, їде важкий H1 в такому режимі, що доставляє 4-диапазонному «автомату» не надто багато радості. На дозволених 110 км/год оборотів буде щось близько 2500-2600. Спортивного режиму в АКПП немає, тому доводиться їхати в «цивільному» стилі. Зате передбачені варіанти, які точно знадобляться поза асфальту: «2» – рух вперед тільки на 1-й і 2-й передачах (для їзди по грунтових, лісовим, заболочених дорогах на швидкості 40 – 50 км/год), а також «L» (рекомендований при русі по бездоріжжю, снігу, на крутих спусках і підйомах). Останній корисний у разі, якщо мікроавтобус, скажімо, застряг в колії. При цьому педаллю газу бажано працювати, використовуючи 1/3 повного ходу. Ми на грунтовку не з’їжджали, каталися переважно по гладких трасах, але, думаю, поза «паркету» вищевказані режими марними не будуть, до того ж, підніжок у тестового автомобіля не було.

Серйозних рекламацій, повторюся, з «техніки» не виникало. Хіба що одноразово доводилося міняти антифризовые трубки та нижні трубопроводи. Ще ламалися ручки дверей – це, на жаль, норма для пасажирських машин. Вони пластикові, разок-другий рвонути міцніше, і прощай виріб. Втім, варто це не так дорого, та й взагалі, за словами господаря, великих проблем з пошуком запчастин для H1 в місті на Неві немає. Обслуговуватися можна навіть на рядовий СТО.

Дефлектор капота несе на собі напис «Starex». Дивного нічого немає. Справа в тому, що досліджувана нами Hyundai H-1 – це суть Grand Starex II покоління під кодовою назвою TQ. Автомобіль дебютував навесні 2007 року на батьківщині, в Сеулі. У порівнянні з попередником, «другий» H1 значно змінився – став привабливішим зовні і всередині, укрупнился в розмірах, обзавівся сучасними функціями і «прописав» під капотом у міру потужні двигуни.

Зауважу, що, крім 173-сильного бензинового агрегату, був ще 2,5-літровий дизель. Якщо «прошерстити» сайти продажів, зауважимо, що саме цей варіант превалює в б/у продажах. Вартість стартує від 629 000 рублів за «десятирічку» до 1 100 000 рублів за автомобіль 2012 року випуску з пробігом всього 69 000 км.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *