Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Тест-драйв Jeep Cherokee: коли все поєднується

Share

«Справжньому індіанцеві треба тільки одного/Так і цього небагато, та майже нічого». Слова з модною в кінці 80-х пісеньки групи «Нуль» коротко відображають суть актуальної присутності в Росії моделі Cherokee.

Тест-драйв Jeep Cherokee: когда все сочетается Jeep Cherokee

А й справді: єдине, чого потребує середньорозмірний позашляховик Jeep, так це в споживчому розумінні. Все інше у автомобіля, начебто, в наявності: гідні світові продажі (більше 4 млн од. за сорок з гаком років історії), самобутній дизайн і серйозна технічна «начинка». У минулому вересні «американець» постав перед вітчизняною публікою у своєму рестайлінговому виконанні, і співробітники московського офісу Jeep живлять реальні надії на те, що крива його продажу може поповзти вгору.

Вона, між справою, нині і так взяла вертикальний напрямок. Згідно даним АЄБ, у вересні 2018-го продажу марки на території нашої країни зросли аж на 146% по відношенню до аналогічного періоду минулого року. Чи жарт: 209 проданих машин за один календарний місяць! Такого результату Jeep в РФ давно не пригадає – є, чим пишатися.

І все це на тлі не самого фартового 2017-го, коли, по суті, в РФ продавалося всього 2 моделі – Renegade і Grand Cherokee. Сьогодні бренд закриває відразу 4 позашяхово/кроссоверских сегмента – від B до E; у компанії говорять, що, у своєму роді, в неї відкривається друге дихання. Як кажуть, поживемо-побачимо.

Актуальне покоління Cherokee KL, до якого в 2014 році доклали руку італійські соратники по концерну FCA, шокувало споживачів своїм незвичайним «біо»-іміджем. «Веселенький» екстер’єр припав до душі далеко не всім – копій, пам’ятається, з цієї нагоди було зламано чимало. Але не будемо про справи минулих днів, тим паче самі творці кажуть, що «від цього концерн ні в чому не програв».

Тест-драйв Jeep Cherokee: коли все поєднується

Jeep Cherokee (SJ) першого покоління побачив світ у 1974 році і був адресований молодим підкорювачів бездоріжжя, яких вже не влаштовувала менш габаритна і менш практична версія CJ. Cherokee 1974 року був побудований на базі моделі Wagoneer, але спочатку пропонувався тільки в 2-дверної версії.
Автомобіль отримав систему повного приводу Quadra-Trac, оснащену третім диференціалом з керованим прослизанням для автоматичного розподілу тяги між 4 колесами.
У 1977-му з’явилася 4-дверна модель. З’явилася можливість вибрати базову комплектацію, конфігурацію з розширеним кузовом, а також версії S і Chief. Гарний стильний пакет Levi Edition 1978 року, в якому оббивка сидінь нагадувала синю джинсову тканину Levi-Strauss.
До сьогоднішнього дня американці підгримували зовнішність. Відтепер бачимо трохи перероблену фронтальну частина: бампер, грати і світлову групу. Фари і ДХО в стилі орлиних крил тепер в одному блоці. Світлодіоди використані у всіх версіях моделі, хіба що «противотуманки» стартовій комплектації Sport поки ще не LEDовские. А в іншому наявності фірмові риси: трапецієвидна колісна арка, яка допомагає виконувати позашляхові функції (швидко відводить бруд і сніг) та фамільна «джиповская» решітка радіатора. Це, що називається, святая святих марки.

Салон справляє свіже враження – як по зручності розташування основного обладнання, так і за якістю використаних матеріалів. У всьому проглядається вплив «старшого брата» Grand Cherokee. При цьому архітектура майже така ж, як у всіх інших «джипів».

Відчуття «гарності» салону, можливо, ще і від того, що на тест була надана сама розкішна комплектація Overland, з шкіряно-коричневими сидіннями і того ж кольору вставками на дверях. Водійське крісло чисто зовні – розкішне; присутні розвинена бічна підтримка і навіть вентиляція. Однак на довжині подушки можна було б не економити – парочки сантиметрів точно не вистачає для того, щоб ноги відчували себе в далекому пробігу без легкого ступеня втоми.

А ось задній (обігрівається в топ-версії) диван – відверта удача. Його спинка регулюється за нахилом, а сам він, при необхідності, може зсуватися вперед-назад. Погодьтеся, 7,5 см «туди-сюди» – це дійсно «тобі і мені приємно». Плюс додатковий бонус до і без того просторому багажника (552 л), в якому не тільки захована повнорозмірна «запаска», але і передбачений зручний фіксатор для нижньої панелі. Нарешті, з’явилася функція безконтактного відкриття дверей багажного відділення.

Тест-драйв Jeep Cherokee: коли все поєднується

Система Uconnect NAV з 8.4-дюймовим дисплеєм пропонує можливість використання віддалених сервісів Uconnect LIVE, які дозволяють переглядати різні додатки і управляти ними за допомогою дисплея системи Uconnect — достатньо просто підключити до автомобіля смартфон. Додаток Uconnect LIVE доступно для завантаження на смартфон в магазинах AppleStore або GooglePlayStore. У стандартне оснащення Uconnect з 8.4-дюймовим дисплеєм входять сервіси підключеної навігації (TomTomLive) і Off-roadPages, совершенствующего роботу повного приводу, в тому числі на підйомах і спусках, при бічних кренах і спрацьовування блокування диференціала. Серед інших віддалених сервісів — потокові інтернет-радіо і музичний контент, новини, інформація, система навігації з оновленням дорожньо-транспортної інформації в реальному режимі часу. Представники Jeep невпинно говорять про те, що в оновленому Cherokee багато уваги приділено дрібниць – всьому тому, що, на перший погляд, не так кидається в очі, але що при цьому виявляється корисним. Так, наприклад, заправну горловину зробили «без пробки», а водій в будь-який момент може отримувати повідомлення про необхідному тиску при накачуванні шин (технологія Tire-Fill Notification). Управління кліматом, як одне з найбільш затребуваних дій водія в дорозі, продубльовано на приладовій панелі, так що зовсім не обов’язково залишати відбитки пальців на тачскріні Uconnect. Та ж історія з «музикою» – клавіші «голосніше»/тихіше» є в тому числі за кермом; намацати їх можна навіть при трясці, не відриваючи рук від керма.

Запропонований Uconnect – IV актуального покоління. Підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Його легко налаштовувати і просто управляти. Залежно від комплектації, екран може поставлятися як в версії 7 дюймів, так і більш великому варіанті 8,4 дюйма. У мультимедіа нове обрамлення, під центральною консоллю з’явилася ніша, де зручно розміщується смартфон. Дисплей «прибирання» – монохромний, розміром 3.5 дюйма, графіка хороша. В пристойній комплектації з’являється більш великий екран, у нього є помітне перевага – більше 100 варіантів виведення інформації. Зручна фішка: якщо присутня вбудована навігація, її можна виводити на приладову панель.

Кузов Cherokee – це більше 65% високоміцних сталей. Причому «кокон» кабіни виготовлений із загартованої сталі. Колінні подушки, бічні шторки та інші аербеги у сумарній кількості 8 од. – це данина безпеки. Доступ в автомобіль, як і належить, безключовий. Не страшно, якщо ви раптом забули ключ в машині – вона в будь-якому випадку відкриє двері, це в рамках американської концепції «Навіть бабуся повинна доїхати».

Якщо, припустимо, у ключі «села» батарейка, ви просто тримайте його (ключ) до кнопки «Старт/Стоп» – і автомобіль відповість взаємністю, заведеться. «Ручник» електронний і одночасно електричний. Цей смарт-альянс знову ж служить справі безпеки. Наприклад, якщо ви не пристебнетеся, автомобіль з гальма не зніметься. Інша історія: якщо в режимі Drive або заднього ходу ви отстегнуты і при цьому відкриваєте двері, Cherokee починає рухатися і тут же зупиняється, самостійно ставиться на «прикол».

Тест-драйв Jeep Cherokee: коли все поєднується

Адаптивний круїз працює адекватно. Представники Jeep стверджують, що у нього самий крутий софт з усіх «джипів». Паркувальний асистант також не викликає нарікань, якщо, звичайно, камера чиста і передає більш-менш чітку картинку. У його «структурі» – задній датчик паркування з функцією автоматичної зупинки плюс камера заднього виду з динамічною розміткою. Функція доступна у всіх комплектаціях, крім Sport.

Jeep Cherokee Overland 3.2 AT 4×4
3.2 л, 272 к. с
автомат 9
0-100 – 8.1, 206 км/год
4623 x 1859 x 1669 мм
повний
АІ-95, 9.3 л на 100 км
3 399 000 руб

В русі кросовер непоганий, так і зворотного очікувати не доводиться, тому що під капотом розкішний 3,2-літровий Pentastar, що розвиває нескромні 272 л. с. Він один з небагатьох на нашому ринку V6, хто, перепрошую, не «задушений» на догоду екології та іншим відмовок. Свого силового стелі мотор досягає при 6500 об/хв. Крутиться охоче практично на будь-якій передачі. Перевівши селектор 9АКПП в ручний режим, можна помітити, що на 2-й запросто їде до 100 км/год, а на 3-й – до 150-ти. І в тому, і в іншому випадку стрілка тахометра швидко добирається до червоної зони і чекає подальшої команди від водія.

Не менш чесний показник моменту: 315 Нм при 4300 об/хв. На вищій передачі можна, в принципі, пересуватися і скромні 75-80 км/год, А якщо потім «мануалі» спробувати на тій же 9-й розвинути хід руху, скажімо, до позамежних 150-160 км/год, доведеться запастися терпінням – очікування займе близько 2 хвилин. Але, зізнатися, цей «маневр» швидше виняток, ніж буденна драйв-практика.

Чисто по відчуттях, розгін важкого кросовера особливо швидким не назвеш, тут, мабуть, точнісінько як у конкурентів. При цьому паспортні дані називають цифру 8,1 секунди до 100 км/ч. 9-швидкісна автоматична коробка 948TE – поперечна, з електронним управлінням. Відома вона давно, у свій час у споживачів були до неї деякі нарікання, але з тих пір спливло багато води, інженери Jeep старанно поворожили над софтом, і тому сьогодні жодних рекламацій, як вони кажуть, бути не може. АКПП, мабуть, славна, але до еталону скорострільності їй далеко. Тому будемо задовольнятися її еластичністю при перемиканні передач – з цим повний порядок.

Тест-драйв Jeep Cherokee: коли все поєднується

Інженерам Jeep вдалося знизити масу і підвищити ефективність модуля заднього приводу нового покоління, що працює повністю в автоматичному режимі і забезпечує ефективне підключення і відключення повного приводу на будь-якій швидкості. Результатом стало зниження маси компонента приблизно на 7,7 кг, а також зменшення гальмівного моменту на низьких швидкостях до 50 %, що вносить вагомий внесок в економію палива. Для роботи цієї системи втручання з боку водія не вимагається. Вона самостійно коригує закручування траєкторію руху автомобіля і пригнічує як недостатню, так і надлишкову обертальність. Типів повного приводу для Cherokee придумано два, і обидва – «розщеплені»: Jeep Active Drive і Jeep Active Drive Lock. Якщо перший, а в разі нашої з комплектацією Overland, – це класика жанру AWD, то другий – суть 4WD, з «понижайкою», він більш масивний і важкий, що, загалом-то, технічно виправдано.

В основі «кросоверного» приводу Jeep Active Drive – коробка відбору потужності (PTU) спереду і вузол підключення задньої осі і керування приводом (RDM) ззаду. Якщо раніше звичайна «роздатка» знаходилася посередині, і вона підключала або передні або задні колеса (залежно від того, що потрібно), то тепер передня вісь обертається постійно, а підключати доводиться задню. Саме PTU і дозволяє це робити.

Управління пакетом PTU електро-гідравлічне (насос і масло). У коробці відбору потужності знаходиться муфта, яка передає потужність на карданний вал. Якщо ми рухаємося більше 90 км/год, повний привід не потрібен, і тоді відключаємо кардан. Як тільки виникає необхідність в режимі «4×4», насамперед, завдяки синхронізації PTU і RDM, муфта увійде в зачеплення (з’єднає 2 шестерні), і кардан завращается. RDM, в свою чергу, підключає задній привід. Тобто саме у вузлі задньої осі здійснюється пакет підключення. За великим рахунком, нічого складного. Швидкість підключення повного приводу блискавична – близько 0,02-0,03 секунди.

В повноприводному виконанні Cherokee демонструє вельми непогану керованість на будь-якому дорожньому покритті (привіт передній підвісці від Alfa Romeo Giulietta), гідну геометричну прохідність і невимушено долає круті (до 35градусів) гірки. Якщо ж ми говоримо про передньопривідною модифікації Sport, то, природно, отримуємо типовий міський SUV, на якому з’їжджати на узбіччя доводиться максимально акуратно.

Тест-драйв Jeep Cherokee: коли все поєднується

Не думаю, що список покупців базовій комплектації Sport буде великий, нехай навіть за неї доведеться заплатити найменшу грошики – 2 255 000 рублів. Краще вже внести 2 699 000 рублів (версія Longitude) і при цьому знати, що у тебе в арсеналі технологія Jeep Active Drive з додатковим набором систем комфорту і безпеки. Limited – класична «золота середина» (3 059 000 рублів), щось середнє між вищеназваними версіями і «бойовий» Trailhawk (3 099 000 рублів), у якій головний козир – Jeep Active Drive Lock. І, нарешті, тестовий варіант Overland – 3 399 000 рублів. Думайте самі. Голосуйте гривнею самі.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *