Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Тест-драйв Jeep Wrangler: гросмейстер не грає в піддавки

Share

На решітці нового Wrangler ви не побачите напис «Jeep». Це надмірно. І без неї всі знають, про який автомобілі йде мова. Такий вже імідж, не побоюся цього слова, американської легенди, десятиліттями завоевывавшей право називатися «гладіатором серед євнухів».

Тест-драйв Jeep Wrangler: гроссмейстер в поддавки не играет Jeep Wrangler

Буквально з цього вересня в Росії поновилися повноцінні продажу «Рэнглера», цього разу з індексом JL. Споживач відреагував на цей факт як зазвичай – карбованцем. На сьогоднішній день власниками новинки стали вже майже 90 осіб. Для абсолютно особливого позашляховика, яким постає наш герой, цифра цілком собі пристойна. А от колишнє покоління, згідно з даними московського офісу FCA, розійшлося тиражем 4000 од., що також викликає захоплення.

Частково піддавшись новомодної темі «урбанізації» і «окультирования» серйозних позашляховиків, інженери Jeep, тим не менш, зберегли і навіть розвинули головний ген Wrangler – «гряземесительные» якості. У своєму новому виконанні він, як той чоловік з пісні групи «Діалог» зразка 80-х, «випрямити готовий округлості полів, округлості ставків». Але про це трохи пізніше…

Свіжий варіант «Рэнглера» практично повністю алюмінієвий. Двері стали більш легкими, їх тепер легше демонтувати. Вітрове скло раніше відкидається вперед. Однак тепер ми виявляємо поперечну балку з дзеркалом заднього виду. Для чого, запитаєте? Все «на мазі»: коли ви откидываете скло, дзеркало залишається. Відкрити скло стало простіше: впоратися з 4 болтами – суща дрібниця. Причому ці болти не треба класти в кишеню – в багажнику для них передбачено окреме місце. Викрутки, насадки та інший корисний інструмент – в спеціальному комплекті і присутні в кожній комплектації.

В якості опції відтепер доступно LED-освітлення. Воно частково змінює «обличчя» брутального позашляховика, забезпечуючи красивий контур навколо фар. Трохи оновлена фірмова решітка радіатора з 7-ма слотами: тепер фари заходять на зовнішні планки, і це адресує нас до легендарної моделі CJ. Змінений кут нахилу лобового скла і фронтальної частини решітки радіатора. Цим аеродинамічним рішенням вдалося позбутися від колишнього «недуги» – свисту на великій швидкості.

Тест-драйв Jeep Wrangler: гросмейстер не грає в піддавки

Дах більше не протікає під час дощу. Ні, не зрозумійте хибно, насправді і попередній «Рэнглер» не протікав. Інший момент, що складність монтажу і демонтажу даху приводили до того, що водій робив далеко не все «за правилами», як того просила Інструкція з експлуатації. Поширена помилка – неправильно заправлялася, і з-за чого і були випадки протікання. Зараз цієї резиночки немає зовсім, абсолютно інші сливи, інший нахил даху.

В арсеналі Jeep Wrangler – захист днища і задні буксирувальні гаки; кут в’їзду — 2,1°, кут рампи — 21,2°, кут з’їзду — 37° і дорожній просвіт 251 мм (4 -дверна версія Rubicon); подолання броду глибиною до 1270 см на швидкості 8 км/год; буксирування причепа масою до 1500 кг (2-дверна версія) і 2500 кг (4 дверна версія). Всі машини комплектуються дугами безпеки, пофарбованими в колір кузова і привареними до нього, з інтегрованими ручками. Колірних рішень кузова аж 10: Black, Firecracker Red (червоний), Billet Metallic Silver (сріблястий металік), Bright White (білий), Granite Crystal Metallic (темно-сірий «металік»), Hellayella (жовтий), Ocean Blue, Punk’n Metallic (помаранчевий «металік»), Mojito (зелений) і Sting Gray.

Загальновідомо, що на Wrangler люблять встановлювати диски і шини більшого діаметра (гарантовано можна використовувати колеса розмірністю 32 дюйма) – якщо вже фраериться, то, що називається, по максимуму. Однак з цієї банальної причини запасне колесо на задніх дверях перекривало собою стоп-сигнал. Тепер же придуманий якусь подобу телескопа – при необхідності стоп-сигнал можна перемістити вгору, і він буде добре проглядатися з-за «старшого» колеса. При цьому на 30 см опустили кронштейн кріплення колеса, а в ньому, до всього іншого, сховали камеру заднього виду.

По всьому салону розкидані «пасхалики» – малюночки із зображенням «Рэнглера». Напевно, мила і душевна ідея, але як-то мало вяжущаяся з крутим норовом позашляховика. І, ймовірно, щоб не вбити «чоловічий дух пригод», на важелі КПП, поручнях і рамки дисплея інформаційно-розважальної системи Uconnect використані справжні болти. Органи управління коробкою передач, так само як «раздаткой» і «ручником» розташовані на центральній консолі. Uconnect і кнопка «Старт/Стоп» «запаковані» в вологозахищений контур – тепер можна сміливо мити салон зі шланга.

Тест-драйв Jeep Wrangler: гросмейстер не грає в піддавки

Система Command-Trac – це 2-ступінчаста «роздатка» з передаточним числом понижувальної передачі 2,7:1 і посилені мости Dana. Перемикання у стан повного приводу з прямою передачею можливо на швидкості до 72 км/год 4 режими роботи системи: 2H (привід на 2 колеса, пряма передача); 4H Auto (підключається повний привід, пряма передача); 4H Part-Time (міжосьова блокування, пряма передача); N (нейтральним режим) і 4L (знижуюча передача). Режим 4H може бути керованим автоматично або вручну. У першому випадку він найкраще підходить для руху в будь-яких умовах, так як електроніка управляє розподілом моменту між осями. У другому випадку момент розподіляється між передніми і задніми колесами в пропорції 50/50.
Головний акцент центральної консолі – 7-дюймовий сенсорний дисплей все тієї ж технології Uconnect. Під замовлення можна обзавестися великим 8,4-дюймовим дисплеєм. Обидва екрану підтримують інтерфейси Android Auto і Car Play. До медиасистеме можна підключитися через 2 роз’єми USB в зоні передніх сидінь. Ще пара роз’ємів доступні заднім сідокам. У салоні є стандартні 12-вольтні розетки, але при необхідності є можливість додати інвертором змінного струму напругою 230В – це потрібно для живлення побутових пристроїв від бортової мережі позашляховика.

Jeep Wrangler пропонується в 3 варіантах комплектації: Sport, Sahara і Rubicon (як для 2-, так і для 4-дверної версії). «Сахару» при цьому можна доповнити дорогим пакетом Overland – це якщо ви, наприклад, маєте намір регулярно відвідувати стильні тусовки. У «Спорті» не так багато обладнання, чорні крила-фендеры, стандартні шини і трансмісія Comand-Trac II. «Цукру» багатший в оснащенні, ну а «Рубікон»… Це вже на 100% по чоловічій частині – посилені мости Dana 44, активний передній стабілізатор поперечної стійкості, «зубасті» шини і «святая святих» – повний привід Rock-Trac, який б’є тузів у багатьох колодах.

Чисто зовні «рубиконовская» схема Rock-Trac – та ж 2-ступінчаста роздавальна коробка, що ставиться на Sport і Sahara навіть серія «раздатки» схожа (MP3022C), тільки замість букви «С» на кінці читаємо «OR» – «Off-Road». Даний тип приводу передбачає, крім усього іншого, блокування диференціалів всіх мостів (Tru-Lok), посилені передній і задній мости Dana 44 з передаточним числом головної передачі 4,1:1 для бензинових версій і 3,7:1 для дизельних машин, а також відключення переднього стабілізатора поперечної стійкості.

Остання функція надає поліпшений артикуляцію мостів та велику амплітуду вертикального переміщення коліс для руху по «перетятій місцевості». У бензинового Rubicon – збільшене передаточне число при понижувальної передачі – 77,2:1, у дизельного варіанту – 70,3 – це знову ж козир при подоланні складних перешкод.

Тест-драйв Jeep Wrangler: гросмейстер не грає в піддавки

Jeep Wrangler Rubicon 2.0 AT 4×4 5 дв.
2 л, 272 к. с
автомат 8
4882 x 1894 x 1868 мм
повний
АІ-95
4 200 000 руб

На планеті залишилося трохи автомобільних позашляховиків з таким технічним потенціалом і духом свободи, як у «Рэнглера». Хотілося повною мірою оцінити «гряземесительные» можливості машини в кар’єрі під Осташковым, куди, зокрема, завела нас «крива» тест-драйву, але, на жаль, вийшло це лише частково. Тамтешня off-Road траса виявилася для Wrangler легкої пісочницею. Бездоганна робота компонентів Rock-Trac (Rubicon) і Command-Trac II (Sport і Sahara) творить справжні дива. Можна лише здогадуватися про максимальні можливості позашляховика.

При цьому Wrangler непогано почуває себе на асфальті, перш за все, в плані динаміки. Іншого очікувати від турбірованного 2-літрового GMET4 не доводиться. Поголів’я коней у рядного 4-циліндрового мотора з безпосередньою подачею пального, 16-ю клапанами і системою настройки фаз газорозподілу достатня – 272 л. с. Не кажу вже про пікової тязі в 400 Нм при 3000 об/хв. Двигун оснащується комбінованим стартером-генератором з ремінним приводом і 48-вольта тяговим акумулятором, які допомагають при старті, запускають і глушать його під час руху, накопичують енергію при гальмуванні.

Обгони і прискорення даються «Рэнглеру» граючись. Дихання вистачає практично у всіх режимах. Інший момент, що в короткобазной версії позашляховик має класичні «огріхи» – підрулення при перестроюванні, не завжди «налитий» кермо. Безумовно, за цим параметрам нашому «Патріотом» до американця далеко, але для переважного пересування по хорошим дорогам куди більше підійде длиннобазная Sahara.

Тест-драйв Jeep Wrangler: гросмейстер не грає в піддавки

Вона, до всього іншого, оцінена дешевше «Рубікону» – 3 740 000 проти 3 990 000 рублів в 2-дверної версії і 3 980 000 проти 4 200 000 рублів з 4-ма дверима. Найдоступніший, природно, Sport – 3 400 000-3 630 000 рублів відповідно.

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *