Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

Тест-драйв Lada Vesta Sport: на вістрі атаки

Share

Улюбленим аксесуаром Маргарет Тетчер була чорна шкіряна сумочка Salvatore Ferragamo, в свій час продана на аукціоні за 150 000 доларів. У ній вона зберігала,.. пістолет. Несподівано, так? Хто б міг подумати, що в лінійці Lada раптом з’явиться приспортивненная машина, яку будуть пропонувати будь-якого смертного, нехай навіть нічого не розуміє в перипетіях гонок WTCC і РСКГ.

Тест-драйв Lada Vesta Sport: на острие атаки ВАЗ (Lada) Vesta Sport

Але факт залишається фактом: седан Lada Vesta Sport – це абсолютно нова тятива на вазівському луці, з допомогою якої вітчизняний виробник готується утерти ніс німців з їх VW Polo GT. Корейські хлопці в особі Solaris і Rio скромно курять на галявині, інших бійців, наче не видно… Рукавичка вже кинута. Конкуренти, відгукніться!

Стрижень проекту, безумовно, мотор. Попрацювали з налаштуваннями і домоглися потужністю 145 л. с. (у VW Polo GT – 125 сил). Набір змін стандартний: распредвал, впуск, випуск і програмне керування. Перенастроювали систему регулювання фаз газорозподілу. Впровадили нові распредвали зі зміненим профілем, підвищили тиск в паливній системі, застосували оригінальні калібрування контролера.

«Перемикайтеся, будь ласка, в районі 5000 об/хв, – просить перед стартом гендиректор Lada Sport. – Це все ж спортивний автомобіль». Він правий. «Димедролить» движок не має наміру: на спідометрі «сотня», 3000 оборотів. Відчувається: крути – не хочу. 120, 140… На одометрі 3700 об/хв. Все, що вище, набирається вже з трудом, не вистачає обсягу «легких». На низах пасує, не його стихія.

Тест-драйв Lada Vesta Sport: на вістрі атаки

Будь розгін супроводжується шумом. Начебто, стандартне явище стосовно спорт-машині, але в нашому випадку він, якщо так можна висловитися, не зовсім правильний. Йому явно не вистачає штоколовского баса, який надав би драйву насичену тональність. Фахівці Lada Sport слухають наші зауваження з повною увагою, явно згодні. Час, кажуть, у них ще є – на потік машини підуть найближчим часом, а, означає, що останні місяці можна і потрібно витратити на доведення.

Зовнішній свист в районі лівого водійського вуха при наборі 110 км/год – слова з тієї ж пісні. Влад спокійний, це, за його словами, сифонит зовнішнє дзеркало. Потрібно ще раз кращого прогнати елемент в аеродинамічній трубі; великих проблем не передбачається.

Враховуючи, що крутний момент виріс, застосували «альянсовскую» МКПП серії JR5. Вона дозволяє більш ефективно переробляти підвищені навантаження. При цьому передавальний момент залишився колишнім – вважають його достатньою. Ступенів, як і раніше, п’ять. Комусь здасться замало, мовляв, заощадили на шостий. На жаль, це сувора правда. «Прорахували і такий варіант, – говорить г-н Незванкин. – Але це буде вже зовсім інша ціна автомобіля. Зрозумійте, нас постійно контролює відділ маркетингу, це їхній святий обов’язок».

Не стали економити на гальмах. Поміняли супорта, поршні знайшли більший діаметр. До 300 мм збільшили діаметр переднього диска, знизили температурне навантаження на диск, збільшили гальмівну колодку. Задні гальмівні механізми – дискові (як на Vesta SW Cross), з колодками підвищеної ефективності. Відтестували масу коліс, зупинили свій вибір на 17-х Continental (255/50 R17). Вони-де краще чіпляються за дорогу при абсолютно полярних температурах і на різних поверхнях. Заміряли гальмівний шлях. Він на спортивній модифікації становить 34 метри зі швидкості 100 км/год. Це на цілих 6 метрів коротше звичайної версії Vesta – мало не повна довжина кузова машини.

4420 мм – така офіційна «розтягнутість» Lada Vesta Sport від бампера до бампера. Громадянська «Веста» на 10 мм коротше, VW Polo і Hyundai Solaris трохи віддалік (4390 і 4405 мм відповідно). На презентації лідерство новинки в області габаритів піднесли як якесь достоїнство, але всі ми розуміємо, що це мало про що говорить – додали лиття в пластик демпфуючого елемента, ось тобі і перевершують показники. Куди важливіше і цікавіше цифри колісної бази і колії. Тут Vesta Sport порадувала: 2635 мм і 1528 мм проти 2553/1457 мм у «Поло» і 2600/1510 мм у «Солариса». Кліренс максимально скромний – всього 147 мм. Іншого і чекати було важко, зважаючи на специфіку новинки.

Тест-драйв Lada Vesta Sport: на вістрі атаки

Більш того, цей показник, якщо так можна висловитися, усереднений. Спереду дорожній просвіт менше, ззаду – більше. І це неспроста: прокатали машину на предмет аеродинаміки і зрозуміли, що саме грамотне рішення – це зменшити в 3,5 рази притискну силу спереду. Vesta Sport як би злегка клює носом, демонструючи певний кут атаки. Насамперед, це актуально на 60 км/год і далі, коли ця сама аеродинаміка починає працювати сповна. Заважає низький ніс при русі? Аж ніяк. В цьому навіть є щось азартне.

Низький кліренс дозволив прибрати зайве повітря з-під днища. У сукупності з переднім бампером і заднім спойлером і дифузором заднього бампера вдалося отримати кращі коефіцієнти зниження підйомної сили. Все це, начебто, красиві слова, але вони матеріалізуються в реальній динаміці: стійкість «спортивного» седана відмінна. Він угвинчується в віражі, суворо дотримуючись повороту рульового колеса, не гірше іншої іномарки. Система стабілізації спрацьовує трохи пізніше, ніж на звичайній «Весті», і вона, що важливо, повністю відключається. Пружини і амортизатори спеціальні, з підвищеними властивостями стійкості, енергоємності і плавності ходу. Стійки і задні амортизатори мають злегка збільшену розмірність, що позитивно позначилося на демпфуючих характеристик, таких необхідних для спортивної короткохідною підвіски.

Шасі вийшло збалансованим – спорт і міський комфорт в одному флаконі. Треба зауважити, що саме це поєднання стояло на чолі кута при початковим задумом Vesta Sport. Керівництву спортивного підрозділу вдалося почути як штатних професійних пілотів, тестувальних швидкісні боліди, так і проектувальників міських моделей. Довелося відпрацювати безліч різних підвісок, але обрали оптимальний варіант з точки зору «збитості» підвіски. Звідси, до речі, наявність протибуксовочною і противідкатної систем – вони якраз зручною для міської їзди.

Творці спортивної «Вести» характеризують дизайн свого дітища як «адреналіновий». Задній бампер з дифузором, 2 труби вихлопу – це вперше на вазівських малолітражках. Діаметр вихлопної системи рекордний – 60 мм. Виділяються бічні пороги і спойлер на кришці багажника. Активно застосувавши пластик, попрацювали над зниженням загальної ваги автомобіля. Є навіть плавець на даху, і він справжній, працює. Не вірите? Перевірте потім самостійно звучання музики. Колірних рішень кузова кілька. Наймодніші – сірий «неметаллик» і «сердолік». Кінетичний стиль дисків – це модно. До того ж, при активній їзді сприяє охолодженню повітря.

Тест-драйв Lada Vesta Sport: на вістрі атаки

Всі ми розуміємо, кому слід ставити «п’ятірку» за дизайн-потуги. Стів Маттін – чолов’яга скромний, але, якщо так можна висловитися, універсальний. Взяв і намалював, крім спортивних нюансів екстер’єру нові симпатичні крісла з помітно вираженою бічною підтримкою. На обіді, як я помітив, він усамітнився, взяв у руку олівець і став щось накидати на аркуші паперу. Через пару-трійку хвилин вже були помітні обводи автомобіля-купе. Чи Не чергова «Веста», подумалося мені? Час, як кажуть у таких випадках, покаже…

P. S. Новий флагман Lada буде позиціонуватися в вилці від 900 000 до 1 млн рублів. Конкретної ціни завод поки не називає, обіцяючи її озвучити ближче до старту продажів. Комусь вартість здасться великою, мовляв, ну ось, і «АвтоВАЗ» наблизився до мільйону, однак у порівнянні з тим же Polo GT цінник цілком конкурентоспроможний. Більше того, він на рівні топ-версій цивільних версій сегменту «B+».


У списку обладнання присутні шкіряне кермо з кнопками управління, клімат, задні тоновані скла, датчики паркування, навігація з камерою заднього виду, обігрів лобового скла, чорний світло стелі в салоні, атмосферна підсвічування червоного кольору, вставки під карбон і накладки на педалі. Є навіть підсвічування поворотів, що для Lada вперше. Маркетологи «Автовазу» не приховують, що розраховують на ту групу споживачів, які до сьогоднішнього дня володіли іншими марками машин. У всякому разі спортивної «Вістей» реально можна похвалитися, що її помітять…

Источник: http://110km.ru/art/testdrive-lada-vesta-sport-na-ostrie-ataki-124676.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *