Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: , ,

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на пагорбі

Share

Друга натура – це вже немодно. Пора міняти звички. Над Prado занесено Дамоклів меч, та такий, що від його вістря може впасти і інший боєць середньорозмірного «невидимого фронту» — Sorento Prime. Четверте покоління Santa Fe створено з прицілом на те, щоб розрубати голови вчорашніх ідолів, і це не жарти, пани.

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на холме Hyundai Santa Fe

Носить звання першого класичного кросовера в лінійці Hyundai підібрали відповідну амуніцію, яка в сучасному бою здатна послужити добру службу. Екіпіровка не боїться важких речей. Ви завантажуєте багажник «по саме не можу», корму на очах просідає, але через якісь пару кілометрів кузов вирівнюється, наче недавно побачене всього лише обман зору. Процесом завідує гідравліка, і вона здатна порадувати покупців абсолютно всіх комплектацій, включаючи ранню.

Обертати колеса, оздоблені в нові дизайнерські диски, допомагає не тільки 6-діапазонний «автомат», але і його колега «про восьми щаблях», розроблений в лабораторіях Hyundai. У 8АКПП на 10% розширено діапазон передач, тому не тільки краще розгін, але і підвищена економічність на високих передачах. Оптимізовано управління блокування гідротрансформатора. Якщо раніше він блокувався тільки на високих передачах, то тепер з урахуванням 4 дисків, які управляються незалежно, управління починається практично з малих оборотів. Точні цифри озвучити важко, все залежить від конкретних умов пересування. Але при будь-якому розкладі новація дала поліпшення ККД. Як результат – «дієтичні» 0,3 літра на 100 км шляху.

Повний привід безальтернативний. У випадку з HTRAC кросовер за замовчуванням має тягою на фронтальній осі, однак при старті або прослизанні коліс до 50% потужності легко і швидко прямує назад допомогою електричної муфти. Раніше повне блокування можлива була до 40 км/год, після чого відключалася, тепер же швидкісний ліміт підвищено до 60 км/год. Інша фішка, яку, наприклад, не зустрінеш на Tuscon, пов’язана з вибором режимів.

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на пагорбі

За безпеку Santa Fe відповідають відразу кілька прогресивних технологій:
— адаптивний круїз-контроль з асистентом руху в пробці автоматично підтримує швидкість і дистанцію до наступного попереду автомобіля аж до повної зупинки і продовжує поїздку після відновлення руху (при зупинці не більше 3 секунд).
— система запобігання зіткнень з автомобілями попереджає водія про транспорт, що знаходиться в сліпій зоні, і знижує ймовірність зіткнення при зміні смуги руху гальмуванням і подруливанием. Працює на швидкості вище 60 км/ч.
— система попередження зіткнення збоку при виїзді з паркування заднім ходом попереджає водія про небезпеку і автоматично задіє гальма, зупиняючи автомобіль.
— система стеження за станом водія аналізує його поведінку під час руху і попереджає про необхідність зупинки для відпочинку.

Відтепер кнопкою Drive Mode можна управляти не тільки поведінкою керма, а також кількістю моменту, перекидываемого на задню вісь. Їдете, скажімо, «тихо-туманно», електроніка оцінює такий стиль як Eco, значить, при необхідності перебере на корму не більше 20% тяги. До 35% йде назад, якщо котите в Comfort. Посилено тиснете на педаль акселератора – справа може дійти до повного блокування, нехай навіть короткострокової (режим Sport). Є ще програма Smart – вона працює автоматично, в залежності від дорожніх умов і, природно, поведінки водія.

В основі самого досконалого Santa Fe лежить серйозно переглянута «візок» попередника з активним (57%) застосуванням високоміцних сортів сталі в конструкції кузова. Безліч конструктивних силових елементів виконані методом гарячого штампування, таких стало більше в 2 рази.

Причому, це не окремо взяті деталі, а цілі панелі. На 14% зросла міцність всієї конструкції і на 15% — жорсткість на кручення. Гаряча штамповка використана і в лонжеронах, а це ніщо інше, як підвищена безпека при можливому ударі ззаду. Запитаєте, заради чого? Так є в тому сенс. «Санта» тепер може бути 7-місцевим, як-ніяк Grand Santa Fe канув у Лету, а людей возити треба. Тому пустотливих своїх чад можна визначити на гальорку, нехай там тикають в гаджети.

Щоб їм та їх батькам спереду не дуже докучала в дорозі вібрація, змінили конструкцію опор. Зменшити непідресорені маси і поліпшити плавність ходу вдалося за рахунок застосування алюмінію при виплавці передніх поворотних кулаків (-3,6 кг зниження ваги). Ті ж цілі (-5,6 кг) переслідувалися при додаванні «крилатого металу» в конструкцію цапф. Нарешті, змінена геометрія важелів – виграли в керованості. Задні амортизатори відтепер змонтовані майже вертикально. По частині загальної схеми підвіска Santa Fe залишилася тією ж: спереду стійки McPherson, ззаду – архітектура.

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на пагорбі

З таким конструктивним набором, якщо не гнати стрімголов по відвертим вибоїнах, можна довго і абсолютно нешкідливо для комфорту пасажирів виїхати, скажімо, з Бішкека, обігнути красень Іссик-Куль і повернутися в аеропорт Манас, а це без малого 1000 км переважно по нерівностях. Відверто содрогающих ударів підвіска не допускає. На швидкісній і вертлявой 4-смуговою трасою в горах, побудованої рукодільні китайцями, крени в «змійці» помірні, особливо якщо взяти до уваги всюдихідний зростання автомобіля. Реакції в міру «налитого» керма точні, та особливо це відчувається в активному режимі Sport. Пологі дуги віражів — це і зовсім стихія «Санти».

При цьому автомобіль тихий. Я б підкреслив: дуже тихий. Раннє і трохи прохолодне ранок на гірськолижному курорті поблизу Каракола… Муха пролетить – почуєш. Бензиновий 2,4-літровий G4KJ-5 прогріває себе і салон, але про наявність його «дихання» навіть не підозрюєш. Не кажучи вже ні про найменшої вібрації. В русі майже та ж картина. Всі шуми десь поза «Санти», хіба що надрив поспішав на обгін мотора просочується легким дзижчанням з-під капота, але це сущі дрібниці. Дивуватися тут нічому: лобове та бічні стекла в хорошій, як у нас, комплектації – ламіновані. Всі кузовні порожнини «залиті» спеціальним наповнювачем, дно вкрите вібропоглинальними пластинами, всі основні джерела шуму екрановані.

Аеродинаміка видозміненого автомобіля непогана для свого класу – 0,33 Cx. В бампері з’явилися отвори, через які проходить повітря. Ззаду трохи змінилася форма спойлера. Згадане нами днище закрито аеродинамічними щитами.

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на пагорбі

Hyundai Santa Fe Premier 2.4 AT 4×4
2.4 л, 188 к. с
автомат 6
0-100 — 10.4 с, 195 км/год
4770 x 1890 x 1680 мм
повний
АІ-95, 9.3 л на 100 км
2 329 000 руб

Можливо, у читача створюється враження, що мова йде про якомусь особливому, приспортивленном SUV, але тут ми далекі від «меду». Треба чітко розуміти, що нехай і з деякими посиленнями характеристик (+17 л. с. і +16 Нм), але в загальному і цілому бензиновий 4-циліндровий 16-клапанний Theta-II залишився все тим же. А з ним колишнє покоління кросовера не претендував на лаври спринтера. 2.4 GDI знайомий з Hyundai Sonata. У цього мотора замість одного приводного ременя два – так, кажуть корейці, надійніше. Розподілене уприскування поступився місцем безпосереднього, тобто пальне подається в циліндри безпосередньо. У системі розподілу фаз на впуску встановлений електромотор – це забезпечує оперативність процесу. Додатково встановлено управління потоками повітря. Крім звичайної перегородки у впускному тракті стоїть ще одна додаткова перегородка. Плюс міцна роликовий ланцюг.

За нашими вимірами 188-сильний GDI виштовхує важку «Санту» за рубіж 100 км/год, витрачаючи близько 10 секунд. При цьому «атмосферник» не особливо різко зривається з місця і любить, коли його крутять (пік потужності доводиться на 6000 об/хв). 6-ступінчаста гідромеханічна коробка, складова пару бензиновому ДВЗ, еластична у перемиканнях, але особливою скорострільністю не відрізняється. Зате з нею 2,4-літровий мотор, як ми переконалися, витрачає в комбінованому режимі трохи більше 8 літрів бензину.

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на пагорбі

На 60 км/год і при 2000 об/хв гірку буде забратися проблематично: силова зв’язка задихається, підхоплення можливий лише з активацією зниженою 4-ї передачі, коли на тахометрі буде не менш 2700-2900 обертів. В ідеалі тримати 3000 об/хв і більше. Тоді буде запас тяги, скажімо, для того ж швидкісного обгону, особливо коли потрібно обійти машину, що рухається, як заведено серед киргизів, по центру проїжджої частини.

В салоні комфортно. Я б навіть зазначив: по-новому комфортно, оскільки оформлення «четвертого» Santa Fe повністю переглянуте. Основа концепції – чітке зонування. Як для водія, так і для його товариша праворуч. І подібний стиль буде застосовуватися відтепер в конструюванні всіх інших Hyundai. Абсолютно нова передня панель, яка може бути «одягнена» в шкіру, якщо комплектація це передбачає разом з іншими деталями інтер’єру. Її «видатна» родзинка – великий екран мультимедіа (аналогічне рішення, пардон, можна зустріти на новому Ford EcoSport). Розкішна за своєю анімації і чіткості зображення цифрова «поляна» приладової панелі, але вона, як водиться, доступна далеко не з «бази». Блок клімату зібрав під свої знамена» все те, що здатне керувати вентиляцією і підігрівами. Так що все під рукою, все досяжне на інтуїтивному рівні.

Інтер’єр доступний в 4 кольорах, причому вибір кольору безкоштовний. Темно-коричневий варіант з чорним пропонується в топової комплектації. Щоб потрапити на третій ряд сидінь (а це відразу + 50 000 рублів зверху), доведеться скористатися функцією легкого доступу. Відсувати другий ряд можна з кнопки, а вірніше, з кнопок: верхня – для дорослих, та, що знизу – для дітлахів. Ну і, власне кажучи, музика. Акустика Infinity в силу якихось причин виявилася у бренда в немилості – вибір відтепер зроблений на користь Krell. В автогалузі бренд не помічений, але меломанам знаком — компанія випускає преміальні підсилювачі. Кому цікаво – порыскайте в Мережі, інформація по Krell є.

Тест-драйв нового Hyundai Santa Fe: град на пагорбі

Навмисне не став описувати екстер’єр. Відмінності від «Санти» третьої генерації наявності і сприйняття вигляду, як завжди, на любителя. Виробник раз акцентує увагу на понятті «спортивність», але особисто мені воно в даному конкретному випадку неприйнятне. Природно, якщо порівнювати з попередником. В одному лише новачкові не відмовиш: виглядає він гармонійно і свіжо. Приблизно в такому ключі відтепер будуть випускатися інші Hyundai, включаючи ті, що будуть радувати російський ринок. А поки суть та діло, «старі» Santa Fe продаються разом з новими, «четвертими». У дилерів залишилися їх рідкісні одиниці, які, як нам пояснили в одному з шоу-румів, продаються без конкретного цінника, виключно за особистою домовленістю з покупцем.

Купити новий Santa Fe легко, важко, як говорила тітка Сара, платити. Але це вже проблема людини, а не конкретного автовиробника. За базову бензинову версію Family просять від 1 999 000 рублів. Комплектація Lifestyle з тим же ДВС коштує 2 159 000 рублів, з 2,2-літровим дизелем – 2 329 000 рублів. Сюди при бажанні можна додати пакет активної безпеки Smart Sense за 90 000 рублів. Версія Premier – це, відповідно, 2 329 000 рублів за бензиновий двигун і 2 499 000 рублів за CRDi з 8АКПП. Добавкою можуть служити Smart Sense і третій ряд крісел за 50 000 рублів. Комплектація High-Tech – це не тільки 2 699 000 рублів, але також 19-е колеса і тільки дизельний движок. Не забороняються третій ряд сидінь і панорамний дах за 80 000 рублів. Нарешті, Black&Brown – тільки в чорному кольорі, з усіма можливими пакетами, в 7-місцевому виконанні і «за все про все» – 2 849 000 рублів.

Источник: http://110km.ru/art/testdrive-novogo-hyundai-santa-fe-grad-na-holme-124567.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *