Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

Тест-драйв оновленої Lada Granta: намалюємо, будемо жити

Share

Можна як завгодно довго мусолити тему Lada Granta і воздыхать, а не пора б їй на пенсію, але поки автомобіль міцно тримається в ТОП-5 найбільш продаваних машин у Росії, все це буде «плач Ярославни».

Тест-драйв обновленной Lada Granta: нарисуем, будем жить ВАЗ (Lada) Granta

За підсумками 8 місяців поточного року «Гранта» посідає 3-тю сходинку з результатом 60 250 од. (вище тільки більш сучасна Vesta). Не повірите, але це навіть крутіше АППГ (січень-серпень 2017 року), коли було реалізовано 58 604 а/м. Більше того, «АвтоВАЗ» має право очікувати поліпшення продажів Granta, оскільки ось уже як кілька тижнів дилерські організації пропонують оновлену версію автомобіля. Що цікаво, виробник запустив у продаж не 2, як було досі, а відразу 4 типи кузовів, що називається, кожній сестрі по сережці.

Седан – найдовший в сімействі (4268 мм), враховуючи любов росіян до даного кузова, для нашого ринку справжня класика жанру. Ліфтбек (4250 мм) – щось середнє між варіантом з «хвостиком» і універсалом. «Вагон» (4118 мм), ясна річ, місткий, саме те для дачників. Нарешті, хетчбек – найкоротший (3926 мм), при цьому найбільш прийнятний варіант для запруженного транспортом міста.

«Старі» чи то пак дорестайлінгові машини у дилерів ще є, правда, в одиничних екземплярах. Дилери охоче йдуть на різного роду знижки та акції, щоб попрощатися з ними, і, треба зізнатися, це їм вдається.

Тест-драйв оновленої Lada Granta: намалюємо, будемо жити

Кореспондент 110km.ru з’їздив в Тольятті, щоб безпосередньо на батьківщині «Гранти» познайомитися з тими новаціями, які запропоновані вазовскому бестселером. Здивував той факт, що, помітивши нас на парковці або на світлофорі, досвідчені в «ладовских» питаннях тольяттинці, не соромлячись, допитувалися, що собою являє перелицьована машина. Наче не вони першими повинні були познайомитися зі свіжим продуктом рідного автопідприємства.

В сел. Жигулі, по дорозі на Молодецький курган, місцевий чоловік пенсійного віку поставив свою «стару» поруч з нашою (див. фото у верхній Галереї) і охоче завів розмову про моделі як такої. Його 5-річна «Гранта» виглядає цілком пристойно, і, якщо б не початківці з’являтися на кришці капота «пухирі» фарбування, ні за що не скажеш, що на одометрі понад 300 000 км пробігу.

Родіон Петрович, як представився мій випадковий знайомий, більш ніж задоволений своєю «Грантой». За час володіння поміняні всього 2 ременя ГРМ (притому, що за регламентом треба було б помінятися його тричі), «граната», кермові наконечники і, природно, «розхідники», не більш того. До 80 000 км, як він сказав, гнало масло (приблизно 1,5 л/10 000 км), але після того текти самоусунулася. Проблем з двигуном і коробкою, як він зазначив, нуль. Прийомистість непогана, прийнятний витрата бензину (близько 7 літрів по трасі), хіба що не влаштовує пучок ближнього світла.

Тест-драйв оновленої Lada Granta: намалюємо, будемо жити

ВАЗ (Lada) Granta Luxe Prestige 1.6 МТ
1.6 л, 106 к. с
механіка 5
0-100 — 10.5, 184 км/год
4268 x 1700 x 1500 мм
передній
АІ-95, 6.5 л на 100 км
572 800 руб

Обстеживши нашу оновлену машину, Петрович «заглянув їй в очі» і висловив надію, що з новою оптикою старих проблем не буде. Він з ходу виявив відмінності свіжої модифікації від старої: кардинально змінився «передок», більш елегантні виштамповки кузова, стильні дзеркала, кермо, важіль МКПП, оформлення центральної консолі і т. п. Досвід, що називається, не проп’єш, на 100% прав старовина.

З новим «обличчям» Granta стала виглядати як наречена на виданні. Намальований на «мордочку» «X» і справді вдале рішення. Головне, тепер не переплутати у фас «Гранту» і «Весту». Стики кузовних панелей не скрізь рівні, дзеркала великі і гарні, так що поняття «лопухи» точно не про них. «Корми» по -, як і раніше, піднесена, але гармонії автомобіля в цілому нітрохи не заважає. Кришка багажника легка, відкривається як пушинка. Двері захлопуються, на жаль, з гаком звуком. Він же, підвищений шум, чути від працюючого мотора на холостих. «15-е» Pirelli – вже норма для Granta. 7 кольорів кузова з соковитими назвами типу «Борнео», «Пантера», «Біле хмара» або «Рислінг» — цілком достатньо для споживача, не звикла носити кашемірове пальто.

Люблю сидіти трохи ближче до керма, ніж більшість водіїв, і тому проникнути на водійське крісло, не зачепивши пузом рульове колесо, виявилося справою хитрою техніки. Комплектація тестової машини смачна – Luxe/Prestige за 572 800 рублів, але така дрібниця, як люстерко у водійському протисонячному козирку, чомусь відсутній. Лакований набалдашник важеля механічної КПП немов від добротної іномарки. «Ручник» все такою ж тугою. У дверних кишенях немає виштамповок під пластикові бутлі.

Тест-драйв оновленої Lada Granta: намалюємо, будемо жити

Крісло, мабуть, занадто м’яке, йому б додати твердості для зручності далекого пересування, анатомія ж цілком пристойна. Площа скління суть та ж, що і була: що відбувається зовні відмінно проглядається і під різними кутами. На новій консолі сподобався кругляш управління музикою – він, вважаю, оптимальний за розміром і, насамперед, для інтуїтивних кругових рухів.

«Під егідою» вищевказаних грошей інженерам і маркетологам «Автовазу» вдалося зібрати ряд корисних позицій, властивих сучасним машинам: «противотуманки», ДХО, ABS і EBD, кнопку Ера-Глонасс, систему допоміжного гальмування (BAS), 12-вольтів розетку, бортовий комп’ютер, електропідйомники всіх дверей, легку тонування, обігрів вітрового скла, регульовані по висоті крісло водія і рульову колонку, датчики паркування, дощу і світла, передні аербеги, кріплення для дитячих сидінь ISOFIX, блокування задніх дверей від відкривання дітьми, сигналізацію і іммобілайзер і багато іншого.

Движок у даній комплектації 1,6-літровий 106-сильний 16-клапанний. Людям, що мають справу з продукцією Lada, розповідати про нього немає великого сенсу – вони зберуть і розберуть його закритими очима, ще й сигареткою затягнуться. Мотор ремонтується і зовсім не ненажерливий. У нашому тестовому разі, з його міськими «тырканиями» і швидкісною трасою М-5 вийшло 7,3 л/100 км

Тест-драйв оновленої Lada Granta: намалюємо, будемо жити

Агрегат охоче відгукується навіть на легкий дотик до педалі акселератора, забезпечуючи сідоків одночасно динамікою і шумовим супроводом. Передачі підібрані більш-менш оптимально: рухаючись в гірку, часто зовсім не обов’язково переходити відразу на 2 сходинки вниз, машина часто тягне на обраній високою. При цьому движок не всемогутній – на 80 км/ч обороти тримаються на рівні 2000-21000 об/хв, на «ста» — приблизно 2700 об/хв. Щоб піти з цих швидкостей на обгін, апріорі доводиться доводити тягу до 3000 і вище, інакше можна витратити багато часу і не встигнути «обскакати» попереду йде ТЗ.

Хід педалі газу великий, тому доводиться контролювати зусилля тиску черевика, щоб не витрачати зайві краплі нехай і не найдорожчого, але все ж не дешевого АІ-92. Ємність паливного бака – 50 літрів, тверезий розрахунок свідчить про те, що при вмілому педалюванні його повинно вистачити на подолання 700 км шляху. Гарантійний строк на нові Lada Granta – 36 місяців або 100 000 км пробігу. Вартість ТО невелика – близько 7-8 тис. рублів.

Молодість, як сказав хтось дотепний, закінчується тоді, коли косметичка перетворюється в аптечку. У випадку з Lada Granta ліками поки не пахне, і недавні чутки про те, що модель скоро покине конвеєр, ніщо інше як тільки чутки — на радість досить обширною купівельної аудиторії нашої країни.

Источник: http://110km.ru/art/testdrive-obnovlennoy-lada-granta-narisuem-budem-zhit-124517.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *