Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags: ,

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Share

Хто до Луговий, хто до Парижа… А ми з УАЗом — на Північ. Який, мовою Джека Лондона, «викликає в людині сміливість і рішучість». Там, на самій верхній широті Кольського півострова, з його фронтовими дорогами, на яких давним-давно охолов слід армійської кирзи, пройшли три тестових дня оновленого «Патріота».

Тест-драйв обновленного УАЗ «Патриот»: проверено Севером УАЗ Патриот

Гострозубе камені і крижані водні ванни, оленячий ягель з проржавілими на ньому гільзами часів Великої Вітчизняної та шквалистий вітер з самого холодного на планеті океану – справжній природний полігон для рамного «гряземесителя». Кілька десятків кілометрів по слизьких і відлюдькуватим сопках, то вгору, то вниз, то криво, то сяк — на перший погляд, не так і багато. Але, беручи до уваги, що пересуватися часто доводилося майже поповзом, на 1-й – максимум 2-ій передачі, неабияк втомилися.

Не вглядывайтесь так пильно вигляд, як ми вже сказали, оновленого позашляховика. Всі новації виключно під кузовними обводами. Стильні вбрання» у «Патріота», можливо, ще попереду. На даному ж етапі життя необхідні були доопрацювання з «техніки». І вони виявилися серйозними.

Позашляховий арсенал «Патріота» як і раніше з розряду «бий ворога»: мости, ресорна підвіска – все як у нормальних пацанів. Але «вітер змін» досвистел і до «святая святих» конструкції. І тут ми бачимо деякий «поблажливість» на територію SUV. Так, споживач став інший, активно просить зробити «Патріот» трохи більш комфортним і як би міським. Не чути свою публіку, голосує рублем, собі дорожче. Поміркували ульянівські інженери і знайшли якісь компромісні рішення.

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Заглядаємо під передній бампер і виявляємо абсолютно нову для «Патріота» деталь – рульовий демпфер. Він знову ж таки присутня на «Профі». Його завдання – зниження реакції дороги, яка передається на кермо. Демпфер висить перед самим мостом, так само як і кермові тяги. Ймовірність того, що його знесе на першому ж лісовому пеньку, гіпотетично присутній. Але вже краще позбутися демпфера, ніж тих же рульових тяг – поведінка автомобіля без нього не буде страшно кривими. Ідея з демпфером, в принципі, не нова — її, якщо так доречно сказати, підгледіли у хлопців-«покращувачів», що доводять Уази у своїх майстернях. Найближчим часом ульянівці придумають, як можна буде ефективно захистити демпфер – за прикладом всім відомої захисту рульових тяг. І тоді все виявиться чікі-пуки.

Поворотний кулак. Старий був закритого типу: наче два кулі входять один в одного. Чого гріха таїти, в жорстких дорожніх умовах їзди нерідко розбивало верхній шворінь, оскільки той не міг працювати на стиск. Тепер форма поворотного кулака – немов дві вилки, одна над іншою. Відтепер і нижній та верхній шворні однаково працюють на стиск, тобто вертикальне навантаження розподіляється між обома шкворнями. Отже, надійність вузла в цілому набагато більше. З’явився пильник ШРУСа – він захищений з різних сторін, і щоб у нього потрапило щось загрозливе, треба сильно постаратися.

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

УАЗ Патріот Максимум 2.7 МТ 4х4
2.7 л, 150 л. с
механіка 5
4785 x 1900 x 2050 мм
повний
АІ-92
1 049 000 руб

Поміняні «по колу» амортизатори. Вони хоч все того ж Саазу, але з поліпшеними характеристиками. Задні ресори нікуди не поділися, але вони тепер в 2 аркуша. Чую вигук смутку, мовляв, прощай вантажопідйомність. Резонне нарікання, але цей момент на Уазі врахували – додали сталевим листами товщини, в результаті жорсткість ресори втратила всього 6%. Зате вдалося добитися м’якості задньої підвіски і позбутися від більшості скрипів.

Задній стабілізатор став на 3 мм тонше (18 мм замість колишніх 21 мм). Виходить, що в цілому задню підвіску трохи розслабили. А передку, навпаки, додав зібраності. Автомобіль тепер менше «козлить». Хоча, зізнатися, налаштування все одно не еталонні — пострибати до стелі на задньому сидінні крім волі все ж доводиться, особливо на таких шляхах-доріжках, де володарюють кам’яні кряжі.

У «Патріота» зі старої підвіскою обертальність була відверто недостатньої з причини того, що передок був розслаблений, а корми, навпаки, жорстка. У підсумку, в поворотах і на купині нерідко виникав знос передньої осі. Тепер же в подібних умовах першим ділом виникає знесення «задка». При цьому поза асфальту звички позашляховика залишилися на колишньому рівні, ходи підвіски стали більше, і це добре — складніше вивісити машину на «диагоналку».

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Хлопці з УАЗа кажуть, що «Патріот» обзавівся якимось спортивним характером, і у нього, мовляв, навіть з’явилося щось на кшталт «драйву». Мабуть, це звучить дещо зухвало, але частка правди в цьому все ж є. Модернізована версія двигуна ЗМЗ-40906.10, який іменується ZMZ Pro (ЗМЗ-409051.10), має інші ТТХ. Його вже рік як експлуатують на УАЗ «Профі» і не можуть натішитися. Недарма споживач запитував, коли ZMZ Pro з’явиться під капотом «Патріота»? Доповідаємо: з’явився. У минулому місяці. Максимальні 135 к. с., що розвиваються при 3990 об/хв, – це вже вчорашній день. Актуальні показники – 150 л. с. при 2650 об/хв. 217 Нм крутного моменту змінилися більш цікавими 235 Ньютон-метрами.

Зрозуміло, що з такими цифрами у автомобіля з’явилися нові можливості. Збільшена потужність дала трохи іншу динаміку і впевненість при обгоні. На бездоріжжі помічником тепер виступає хороший крутний момент з низів. Більшість заполярних сопок ми штурмували на 2-ій передачі, тоді як зі старим мотором стовідсотково довелося б повзти на 1-й. Тут сам собою напрошується відповідь на одвічне споживчий питання: коли чекати дизель? «Так, у ZMZ Pro не тракторні характеристики, але найчастіше їх достатньо для того, щоб використовувати тягу за прямим призначенням», — кажуть представники УАЗа.

У двигуні застосовані інші поршні, з 9.1 до 9.8 зросла ступінь стиснення. Як результат, рекомендується заправлятися бензином АІ-95. Ми ж в рамках тест-пробігу раніше заливали «дев’яносто другий», і ніякої детонації. Якщо когось хвилює питання економічності, його незабаром можна буде вирішити установкою газобалонного обладнання. Заводчани активно працюють над цим питанням, і перші кроки вже зроблено: на моторі змінені фази випуску, застосовані жароміцні клапани.

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Оскільки двигун піддається більш високих навантажень, посилили головку блоку. Крім того, з’явився двухгорловой випускний колектор. Це дало кращу роботу на низьких і середніх обертах. Движку повернули 2-рядну ланцюг ГРМ. Вона, як всі ми знаємо, була на ЗМЗ-409 спочатку, але потім, при переході на «Євро 4» (вимоги щодо гучності) перейшли на однорядні ланцюг – вона, на жаль, рвалася, відразу збільшилася кількість рекламацій. Нова 2-рядна, ясна річ, більш гучна, тому були проведені роботи з посилення шумоізоляції моторного відсіку.

Зчеплення ЗМЗ хоч і рідне, але за характеристиками поступається Luk. Для поліпшення споживчих якостей автомобіля довелося зробити вибір на користь імпортного. Тепер легко помітити, наскільки меншим стало зусилля выжима педалі. З’явився інший демпфер веденого диска – практично зникли вібрації на холостому ходу при включенні кондиціонера.

Коробку чіпати не стали — як була Daimos (входить до корпорації Hyundai), так і залишилася. А от поборотися з сверблячкою важеля КПП було вкрай важливо. Як водиться, підгледіли у Кулібіних і створили свій, заводський демпфер. Важіль тепер складовою, всі «завулканизировано», всередині є гумки, все випробувано-перепровірено. У самій КПП трохи змінився механізм перемикання передач, важіль став більш короткоходным.

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Замість стандартних пластикових локерів вирішили використовувати ворсові («валянки») — це щоб зменшити шум від коліс. Звуки працюючого двигуна придушуються збільшеною площею шумозащитного покриття щита моторного відсіку. Наскільки ці новації ефективні, сказати без спецприбора важко. На «перетятій місцевості» чується багато чого з того, що ворушиться за бортом. Зате в салоні з’явилися поручні – як з боку водія, так і на правій стійці. Їх народ просив, і вони, як ми переконалися, тримаються міцно. 18-е колеса (245/60 R18) на «Патріоті» не новина, тепер же стали використовувати калузьку гуму Continental CrossContact плюс красноярські диски K&K, яким (переконайтесь самі) не відмовиш в стилі. При цьому, на відміну від УАЗ «Профі», на «патріотичних» колесах залишили 5 шпильок.

Комплектацій раніше чотири. Мінімальна вартість позашляховика – 746 500 рублів, що на 15 000 рублів більше, ніж до оновлення. Топ-версія «Максимум» доступна за наявності у покупця 1 049 000 рублів. У списку оснащення — клімат-контроль, камера заднього виду парктроніки спереду і ззаду, рейлінги на даху, підігрів заднього дивана.

Фотовпечатления

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Що ми побачили на північному заході Кольського півострова, крім технічних змін УАЗ «Патріот»? Зізнатися багато чого. Насамперед, неймовірної краси заполярну природу, з її фантастичним аскетизмом, кам’яними ландшафтами, карликовими березами, плантаціями смачної ягоди вороникої і 2-метровими хвилями Північного Льодовитого океану.

По-друге – і це не менш цікаво і важливо – спадщина Великої Вітчизняної війни, яка залізним котком пройшла по території півострова. Що ні сопка, то — поклінний хрест. Що ні поворот, то — братська могила або укрепточка з сильно проржавілими гільзами і ледь збереженими окопами. Скрізь і всюди — відлуння минулої трагедії. Величину подвигу радянського солдата нам, що звикли жити в ситості, теплі і комфорті, оцінити вкрай складно. Але він — неймовірний. І там, в околицях хребта Муст-Тунтури та п. Рибачий це відчуваєш як ніде гостро. Вічна пам’ять радянським воїнам!..

Тест-драйв оновленої УАЗ «Патріот»: перевірено Північчю

Источник: http://110km.ru/art/testdrive-obnovlennogo-uaz-patriot-provereno-severom-124709.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *