Пару сек - ЗАГРУЖАЕТСЯ

Type to search

Tags:

Тест-драйв Skoda Superb 1.8 TSI: у центрі уваги

Share

1,8-літровий TSI – та сама золота середина, яка приваблює левову частку покупців добротного бізнес-лифтбека Superb. Згідно з даними Skoda Auto Rus, на кінець вересня 2018-го 180-сильний турбомотор частку займає без малого 40% серед доступних 4 до продажу силових версій автомобіля.

Тест-драйв Skoda Superb 1.8 TSI: в центре внимания Skoda Superb

При цьому сам Superb відкушує від модельного пирога Skoda не найбільший кусень – лише близько 3% всіх продаваних у нашій країні «Шкод» припадає на частку флагмана.

Тільки що пройшла по території Ленінградської області і Карелії експедиція «Skoda Слідопит» дозволила освіжити враження від «Суперба». І вони, в який раз, виявилися цілком собі позитивними.

Перший і заголовний питання тесту: що таке 1.8 TSI і «з чим його їдять»? Перш за все, як не дивно, з бензином. Про постійної педалі «в підлогу», яку ми практикували між даїшними триногами, витрата вийшов близько 8 літрів. При цьому деякі еталонно гладкі ділянки траси «Кола» ми проскакували галопом 170-180 км/год (не заради екстриму — замірів). Це для «Суперба» аж ніяк не максимум можливостей, паспортні дані нам говорять про стелі швидкості 232 км/год. Але розганяється автомобіль і справді охоче.

Тест-драйв Skoda Superb 1.8 TSI: у центрі уваги

Я кажу навіть не стільки про стартовому спринті, який, знову ж таки за даними автовиробника, становить близько 8 секунд до «сотні», скільки про можливість (і бажання) движка збільшувати динаміку з, здавалося б, далеко не дитячих швидкостей. На спідометрі «140», DSG тримає верхню 7-ю передачу. Навмисне продавлюю акселератор, автоматом активується тягова 4-я передача, яка вперто тримається до 6500 об/хв. Після цього відбувається перехід на ступінь вище і, як результат, ще більш високий темп пересування.

Мотор воліє хорошу розкрутку распредвала, що називається, любить «поганяти кров», але при цьому не цурається руху в зоні низьких оборотів. Як-ніяк 320 Нм топового крутного моменту доступні вже з 1450 об/хв і розтягуються до 3900 обертів. «Нудота» неминуча хіба що при поганій прокладці між кермом і кріслом. Деякі суб’єкти (знаю особисто) зменшують заздалегідь темп, скажімо, перед перешкодою і «тягнуть кота за хвіст» без належної перегазовки, змушуючи движок працювати на високій передачі з «пенсіонерського» динамікою не більше 40-50 км/ч. В таких режимах, погодьтеся, «дыхалка» підведе. Доводити процес їзди до «овочевого рагу», думаю, не в правилах нашого брата-читача. Будемо їздити грамотно, з толком і розстановкою.

Тест-драйв Skoda Superb 1.8 TSI: у центрі уваги

Skoda Superb Style 1.8 MT
1.8 л, 180 к. с
механіка 6
0-100 — 8.0, 232 км/год
4861 x 1864 x 1468 мм
передній
АІ-95, 5.9 л на 100 км
1 835 000 руб

Особливого шумового дискомфорту 1,8-літровий TSI не доставляє. «Шумка» ефективна. Якщо на що можна поскаржитися, так це на сильний осінній дощ, який в цей час року особливо активний. Три спортивні сумки, який ми визначили в багажне відділення, добре зафіксувалися в надрах 625-літровою «печери», бо на гравійних вибоїнах, на які нам не раз доводилося згорнути, зовсім не стрибали.

Схема шасі, при якій спереду — незалежні стійки «Macpherson» з нижніми трикутними важелями, розташованими поперечно, а ззаду – «багаторичажка» з поздовжніми і поперечними важелями сама делікатність. Причому, що на рівному асфальтобетоні, що в десяти і далі в глиб метрів в бік. Як не крути, але модульна архітектура MQB-B – це половина технічного успіху Superb. Рульовий механізм рейкового типу доповнено електромеханічним підсилювачем управління з регульованим зусиллям, а гальмівна система наділена дисковими пристроями на всіх колесах (передні – з вентиляцією). Всі модифікації лифтбека «хизуються» ABS з EBD і електронною системою курсової стійкості. Набір асистентів правильний і, я б навіть підкреслив, вивірений.

Рулится Superb практично без нарікань. Складова основу базового спорядження електронна імітація блокування диференціала XDS+ допомагає вкрутити машину в напружений поворот. Затискаєш кермо, «распускаешь» движок і DSG, підвіску залишаєш в «нормале». На трасі з помірно швидким темпом руху подібна «рулювання», мабуть, оптимальна: Superb позбавлений надмірно «комфортної» пухкості, хоча, зізнатися, і не дотягує до серйозного «спортивного» повторення профілю дорожнього полотна.

Тест-драйв Skoda Superb 1.8 TSI: у центрі уваги

Оздоблення салону — симбіоз якісних матеріалів оздоблення із застосуванням (як в нашому випадку) натуральної шкіри. Хороша анатомія крісел, у яких щільний профіль, мало розвинена бічна підтримка і електрорегулювання з вентиляцією. Задній диван, якщо коротко, — рекордний в класі запас простору в ногах.

Всі комбінації клавіш і буханців в зоні досяжності правої руки водія, відволікатися на них під час руху майже не доводиться. Зчитування інформації з приладів легке і швидке. Є, щоправда, парочка моментів, які, м’яко кажучи, залишили питання. Великий РК-екран посередині консолі від дотику залишає сліди пальців (привіт естетам і белоручкам!), а кнопка запуску двигуна чомусь «прописалася» на місці ключа – спочатку там її ніяк не шукаєш.

Комплектація тестового «Суперба» виявилася смачною, про що недвозначно свідчить ціна – 2 154 500 рублів. У неї «запхали» електропривод кришки багажника, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, «металевий» колір кузова, систему контролю сліпих зон, а також пакет Business. Він, признатися хороший: біксенон, світлодіодні ДХО, передні датчики паркування, омивач фар, підігрів задніх сидінь, 8 динаміків «музики», підсвічування простору для ніг передніх і задніх пасажирів, датчик дощу/світла, внутрішньосалонове дзеркало з автозатемненням та ін.

Источник: http://110km.ru/art/testdrive-skoda-superb-1-8-tsi-v-centre-vnimaniya-124613.html

Теги:

You Might also Like

Leave a Comment

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *