
CRM-система для агентства нерухомості вже давно стала невід’ємною частиною успішного ведення бізнесу у цій сфері. Вона дозволяє ефективно делегувати безліч завдань віртуальним помічникам – спеціальним програмам, що значно полегшує працю співробітників. Для ріелторів, менеджерів та інших представників агентств нерухомості CRM стала надійним інструментом для якісної взаємодії з клієнтами та ефективного виконання завдань.
Переваги використання CRM-платформи

CRM-платформи дозволяють збирати дані про кожного замовника, як потенційного, так і фактичного на єдиній платформі управління робочими процесами компанії. Це забезпечує вашій команді можливість бачити всі запити та взаємодії з клієнтами та пропонувати відповідні рішення на етапах співробітництва. Як результат, продаж значно збільшується. CRM для агентства нерухомості допоможе виявити інтереси та пріоритети ваших клієнтів при виборі тих чи інших об’єктів нерухомості, що дає можливість надавати персоналізовані послуги та складати цільові пропозиції. Дослідження свідчать, що компанії, які використовують CRM у своєму бізнесі, відзначають зростання клієнтської бази, а також задоволеність обслуговуванням на 47%.
Функції CRM-платформи
На ринку програмного забезпечення CRM представлені різні варіанти систем. Різноманітність сервісів, призначених для компаній різного масштабу, та з різних галузей дозволяє вибрати відповідний варіант, виходячи з необхідних завдань. Існують основні опції, які дано вирішувати кожній CRM-платформі:

1. Збір та аналіз клієнтських даних: CRM-платформа має агрегувати контактну інформацію ваших потенційних замовників, забезпечуючи легкий доступ до них.
2. Відстеження історії взаємодії: CRM-системи дозволяють відстежувати спілкування з клієнтами за допомогою чатів з менеджерами, телефонними дзвінками, електронною поштою та іншими інструментами.
3. Діагностика ефективності: Якісна СРМ для агентства нерухомості забезпечує можливість отримання звітів з детальними даними про те, наскільки успішно компанія співпрацює з клієнтами.
4. Автоматизація повсякденних завдань: це важлива складова будь-якої CRM-платформи, яка дає можливість для оптимізації робочих процесів.
CRM для агентства нерухомості – необхідна умова для вдосконалення бізнесу та збільшення прибутку. Спробуйте застосувати CRM у вашій компанії та переконайтеся в цьому особисто.